"Ben je er klaar voor?" grinnikt Louis.
Ik schud zenuwachtig mijn hoofd.
"Je moet me echt helpen Lou"
Hij komt naar me toe en trekt me in een knuffel.
"Je ziet er nog steeds prachtig uit! Ik help je wel" fluistert hij. Ik knik en neem weer plaats voor mijn spiegel. Louis kijkt naar me en grijnst.
"Wat?" vraag ik geschrokken, "Klopt er iets niet?"
"Nee, Ik regel het"
Met die woorden verlaat hij de kamer, en laat hij me enorm zenuwachtig achter.
- - - -
"Oh Mijn God! Dankje Lou en Lou" glimlach ik. Louis grinnikt, hij had geregeld dat Harry op Lux zou passen terwijl Lou mijn haren en make-up zou gaan doen.
"Je ziet er prachtig uit lieverd" zegt Lou glimlachend. Ik knuffel haar en zwaai nog voordat ze de kamer verlaat.
"Oke, wij gaan even wat oefeningen doen, zodat je rustig word!" zegt Louis. Ik knik en sta op.
"Adem diep in door je neus" fluistert hij. Ik sluit mijn ogen en doe wat hij zegt.
"En nu door je mond uit" vervolgt hij. Ik voel de spanning uit mijn lichaam glijden terwijl ik mijn ogen weer open.
"Was dat genoeg?" vraagt Louis. Ik knik en glimlach.
"Als ik jou toch niet had"
-
-
-
Louis pakt mijn hand beet en legt zijn andere hand op de deurklink.
Eleanor en Perrie staan achter ons.
"Het is je beurt meid! Zet hem op" fluistert Perrie. Ik glimlach en adem diep in en uit, zoals Louis me al eerder liet doen.
Ik hoor een zacht geluid en merk dat deur geopend word.
Daar staat hij
In zijn prachtige zwarte smoking.
Zijn blonde haren in een perfecte kuif.
Met zijn rug naar me toe gedraaid.
Ik zet mjn eerste stappen richting hem en zodra ik er ben draait hij zich om. Een glimlach verschijnt op zijn gezicht.
"Je ziet er prachtig uit" fluistert hij. Ik bloos. Ik kan mijn ogen niet van hem af houden, mijn handen liggen in de zijne terwijl de man naast ons verteld. Volgens mij is het de bedoeling dat ik naar hem luister, maar dat kan ik niet.
Het enige wat er in mijn hoofd omgaat zijn een paar woorden.
Ik ga trouwen,
Met Niall James Horan
Mijn vriendje
Mijn zanger
Mijn gitarist
Mijn beste vriend.
En vanaf vandaag zal ik hem mijn man mogen noemen.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
JE LEEST
Irish Guys ~ One Direction - dutch
Fiksi PenggemarEen ongeluk, een klap, en je bent weg. Chantal's ouders overlijden in een auto ongeluk. Ze heeft geen huis meer en gaat bij een van haar nieuwe vrienden wonen. Louis. Het loopt allemaal wat anders dan ze verwacht. Voltooid.