2.rész

460 20 0
                                    

Még mindig nem tudtam, hogy ez hogyan történhetett meg. Félve Dávidra néztem. Tátott szájjal nézte aztán megszólalt:
-Ezt... ezt.. ez te... hogy?-Döbbenten nézett rám. Egyszerre voltam hihetetlenül boldog és egyszerre rettegtem. Az alacsony jégfal irányába emeltem a kezem. felemeltem majd lehúzta a kezem és a jégfalból egy kis tócsa volt. mellette volt egy kiömlött kulacs. Gondolom abból csinálhattam. Dávid még mindig értetlenkedve nézett.
-Ezt ne mond el senkinek, jó?-Kértem tőle kicsit félve.
-De miért ez.. ez bámulatos és hihetetlen.-Mondta már magabiztosabban.
-Mert nem szeretném, szörnynek néznének, kísérleteznének rajtam.-Mondtam halkan neki.
-Én nem hiszlek szörnynek.-Mondta már halkabban. Nem nagyon tudtam ezen túl tenni magamat. Féltem, hogy bárki is megtudja. Aztán kicsit magamhoz tértem Davevel együtt és futottunk irodalom órára.
-Na mivan randevúztatok?-Kérdezte gúnyosan Gábor bácsi ( Az egyik legidegesítőbb tanárunk)
Davevel csak mondtuk, hogy tesiből javítottunk aztán leültünk. Egész órán ezen rágódtam, hogy most mit csináljak. Arra jutottam, hogy megnézek pár avatár részt és megpróbálok vizet idomítani. Egyik részben hallottam, hogy éjszaka a vízidomárok jobban tudnak idomítani. Nem nagyon hittem el de végül is azt se hittem, hogy vízidomár vagyok. És ráadásul akkor kimehetek a közeli folyóhoz gyakorolni ami egy kisebb erdő melett van. Ott ilyenkor úgysincs senki. A gondolatmenetemet a csengő zavarta meg. Katával indultunk volna de monta, hogy neki most a másik irányba kell menni mert a szülei várják. Úgyhogy egyedül indultam haza. Nem volt otthon senki ezért megpróbálkoztam a víz idomítással. Vízcsápokat tudtam egyedül csinálni. A jeget még mindig nem tudom, hogy hogyan csinálhattam. Megnéztem pár rész avatárt úgy ahogy terveztem. És egészen belejöttem az idomításba. Majd esteledett. Hazaértek a szüleim, kicsit beszélgettem velük majd amikor mindenkielaludt kb éjfél lehetett amikor elindultam a folyó felé. Az utca lámpák valamennyire megvilágították az utat de inkább beljebb mentem az erdőbe hogy senki se lásson. Kimentem a folyó széléhez és koncetráltam minden egyes mozdulatomra. Sokkal jobban ment éjjel az idomítás. Aztán hirtelen valaki megérintette a vállamat. Ilyedten hátra fordultam és a vizet az arcába idomítottam. Majd megláttam, hogy Dave volt az. Ilyedten odafutottam hozzá.
-Jól vagy?-Kérdeztem.
-Reme.. kül.-Mondta köhögve. Behunytam a szememet és megpróbáltam a benne lévő vízre koncetrálni. Kinyitottam a szememet majd kiidomítottam belőle a vizet. Még köhögött néhányat majd felült.
-Hát veled inkább nem húzok újjat mostantól.-Mondta mosolyogva
-Bocsi.-Mondtam már sokadszorra neki.
-Én nem szóltam neked.-Nyugtatott már szintén sokadszorra.
-De ez még mindig hihetetlen.-Ámult egy kicsit.
-Amúgy hogy kerülsz ide?-Kérdeztem.
-Hát későn jöttem el Benitől és láttam, hogy erre jössz.-
-Ahha.-Kicsit furcsáltam mert eddig kb mindig egymást szivattuk.
-Figyelj.-Suttogta alig hallhatóan.-Van mögödted valaki de ne fordulj hátra szerintem nem akar túl sok jót. Megrémültem. De uraltam a helyzetet. A vizes fűbe markoltam majd hirtelen hátra fordultam és fellöktem a vízzel. Elesett de nagy ámulásomra tűzcsóvák voltak a kezei között. Féltem de mielőtt eltalálhatott volna jégfalat húztam fel elénk és kaptunk az alkalmon, hogy rohanjunk. Hallottam, hogy rohan utánunk. Egy kis jeget idomítottam a lába ala hátha megcsúszik de a tüzével meglökte magát és átugrott a jegen. Utolért engem és a földre taszított. Dave próbált segíteni de az idegen hamar a földre kerítette. Aztán egy erős szél és a hátamról lerepült az a valaki aki eddig a földhöz szorított, hogy ne meneküljek. Odakaptam a fejemet. Négyen voltak. Egy tűz egy víz egy levegő és egy föld idomár fehér színű ruha volt rajtuk. Na nee csak nem a fehér lótusz tagjai?! Eltátottam a számat. Aki előbb megmentett meszólalt.
-Add fel Logan túl erőben vagyunk.-Mély hangja volt és kicsit rekedtes. Fején és kezén nyíl alakú tetoválások voltak. Ismertem ezt a tetoválast. Aangnak is ilyen volt valamint a gyerekének Tenzinnek is.Az imént említett ravasz mosolyra húzta a száját Aztán tüzet vont maga köré és megszólalt:
-Enyém lesz az avatár!-Majd támadás helyett eltűnt. Rémült voltam de nem értettem, hogy miért minket kergetett ha az avatár kell neki? Vagy egyáltalán ki ő? És miért tud a nyelvünkön ha nem magyar a neve alapjá? És egyáltalán mi ez az egész??

Na hát remélem ismét tetszett. Kicsit pontosabban leírom Zsófi és Dave (Dávid) személyét.
Zsófi: -15 éves, válláig érő hullámos haj, hirtelen támad ha fél vagy ha eltervezi. Daviddal idáig mimdig piszkálták egymást de nem voltak nagyon rosszban

Dave (Dávid): Magas, fekete felfele fésült rövid haj(Olyan mint Korrából Maco (Máko), 15 éves

Az új avatárWhere stories live. Discover now