Mikor az edzésnek vége volt, indultam lefeküdni mert eléggé későre járt az idő. Dave az ágyán telefonozott, amikor benyitottam pedig köszönt.
-Szia.-Mondta nekem.
-Szia.-Köszöntem vissza és ledőltem az ágyra.
-Milyen volt az edzés?-Kérdezte miközben udvariasan lerakta a telefonját az éjjeli szekrényére.
-Fárasztó.-Feleltem röviden tömören. Majd mindketten csöndben maradtunk.
-Najó. Mész zuhanyozni vagy menjek én?-Pattant fel Dávid.
-Mehetsz nyugodtan.-Mondtam neki rögtön mert nekem még egy kicsit magamhoz kelett térni. Majd lehunytam a szemem és gondolkoztam. Vagy csak éppen hagytam az elmémet szabadon kószálni.3 évvel ezelőtt
-És bemutatnám Dávidot.-Mondta az akkori ofőnk Misi bácsi. Felnéztem a füzetemből amit éppen "gyönyörű" firkákkal diszítettem. Közepes termetű srác volt edzett volt, látszott rajta, hogy már régóta sportolt. Sötét barna szemében pedig el lehetett veszni. Nem beszélt sokat akkoriban. Hajjaj mennyit változott, na mindegy.
Ötödikben csendes volt és kedves. Nem árulok zsákba macskát belé voltam zúgva. Mondjuk akkor egyáltalán nem hederített rám. Hatodikban viszont annál inkább csak nem túl jó értelemben. Folyamatosan piszkált. Tis (Természet ismeret) órán is melettem ült. Mármint másik padban csak mégis melettem. Egyszer még le is fotózott. Hogy, hogy nem vette észre a tanár azt ne kérdezzétek. De még akkor is belé voltam esve. Bár évvégén már túl tettem magam rajta. Hetedikbe abbahagyta a piszkálásomat és csak néha beszéltünk de csak mondjuk annyit, hogy mi a kövi óra meg ilyesmik. Bár szerintem azért hagyott békén mert szebb lettem. Mármint új szemüveg, új haj stílus, új ruhák. Persze nem kell túl gondolni a dolgot. Nem sminkeltem egyáltalán meg semmi körömlakk. De ennyi elég volt ahhoz, hogy békén hagyjon. Vagy csak idősebb lett és rájött, hogy ez hülyeség. Aztán elvileg ráhajtott egy évfolyam társunkra. Én pedig beleszerettem egy osztálytársamba. És kb ennyi volt a "love" stori. Persze sokszor volt, hogy én kerültem Dave előtt gáz helyzetekbe, de szerencsére ez fordítva is elég gyakran megtörtént. Például azt mondta röpinél, hogy úgyse tudom átszerválni a labdát. Utána pedig az enyémet nem tudta visszaütni, égett emiatt rendesen. De olyan is volt, hogy kosárnál egy csapatba voltunk és nekem passzolta a labdát majd én rádobtam. Na de olyan szánalmasan, hogy, egy süket néma vak is jobban tudta volna csinálni. Na meg voltak a jó kis osztálykirándulások. Volt, hogy Balaton közelébe aludt az osztály egy éjszakát, és amíg én meg még néhány lány nyugisan beszélgettünk és egyszer csak Dávid és Beni na meg Milán berontottak hozzánk és bemásztak a szekrénybe azzal az indokkal, hogy átmennek Narniába.. Igen tudom én is fogtam a fejem emiatt. Na meg olyan is volt, hogy az egész osztály ilyen hatalmas kenuba evezett. Csoda volt, hogy valaki NEM lett vizes. Ne agódjatok utána őt közös erővel belöktük a Dunába. Aztán voltunk állatkertbe is. A fiúk a majmokat etették mi meg kontkrétan őket. Igen ott is készültek jó fotók.Majd jött a nyolcadik és már ilyenek se voltak. Mindketten a felvételire készültünk. Na meg említettem, hogy volt egy osztálytársam akit eléggé megkedveltem. Keringőre is felkért táncolni. Nagyon örültem neki. Aztán jött az a hülye tesi óra és végül itt kötöttünk ki. Barni nélkül. Mármint az osztálytársom nélkül akibe bele estem. Írtam igazából mindenkinek, hogy elmegyek. Mármint azt írtam, hogy másik suliba kell mennem. Barninak külön is írtam. Sajnálta és ennyi. De amúgy sem jártunk szóval mindegy. Csak egy kicsit bántott. Tudom ez is egy ilyen hülye levárásom. Na mindegy.. De egy dolog még mindíg homályos volt nekem. Ha tényleg annyira nem vagyunk jóba, akkor minek hagyott ott mindent? Suli, barátok, család..Majd egy ajtó csapásra eszméltem fel. Dávid volt az.
-Mehetsz zuhanyozni.-Mondta kedvesen.
-Ja.. izé mindjárt megyek.-Próbáltam összekapni magam pár másodperc alatt. Zuhanyoztam és mentem az ágyamba. Tudtam, hogy Dave még ébren van hiszen világított a kijelzője.
Majd pár perc múlva vettem a bátorságot és megkérdeztem tőle azt amit már régóta magamban tartottam.
-Miért jöttél velem?Tudom, tudom nem hosszú de legalább készen vagyok néhány résszel. Nem a legizgalamasabbak én tudom, de szerintem fontos megismerni a háttér sztorit. Még szerintem lesz pár ilyen rész utána ígérem beindulnak majd a dolgok. Addig is szerintem érdemes elolvasni a helyzet jelentést.
YOU ARE READING
Az új avatár
FantasyEz a story az Aang az avatár legendája és Korra az avatár legendájának a "folytatása" Egy új avatárról szól aki a mostani időben él Magyarországon (Mert itt is játszódjon már valami😂) 15 éves és 8.-os. Nagy Aang avatár rajongó és egyik nap rájön, h...