3.rész

349 20 1
                                    

Feleszméltem majd felálltam.
-ömm... Jónapot..-Köszöntem nem túl magabiztosan.
-Üdvözlöm kérem önöket, hogy jöjjenek velünk.-Mondta a levegő idomár
-Miért?-Kérdezte kicsit felháborodva Dave. A levegő idomár a társaira nézett akik egy aprót bólintottak.
-Bár az avatárnak 16 éves kora előtt nem szabadna megtudnia, hogy ő az de ilyen helyzetek között muszály ezt tennünk. Üdvözöllek Zsófi avatár.
Nem tudtam mit csináljak. Az unalmas életem egy csapásra felfordult. Dávidra néztem.
-Adnának egy kis időt, hogy ezt megbeszéljük?-Kérdezte Dave.
Bólintottak egyet. Odajött hozzám Dave.
-Mit csináljak?-Suttogtam neki.
-Figyelj nem nagyon ismerem ezt az egész történetet de annyit értek, hogy különleges vagy es ezért vadásznak rád. Én nem tudlak egyedül megvédeni de más ismerősünknek pedig nem mondhatjuk el ez az egyetlen megoldás maradt.-Közölte velem és teljesen egyet értettem vele de azért még akartam kérdezni valamit az idegenektől.
-Elnézést lehetne néhány kérdésem?
-Nyugodtan.
-Hova vinnének?
-Egy általatok nem ismert helyre.
-Maguk a fehérlótusz tagjai?
-Meglepően tájékozódott vagy.-Mosolyodott el egy kicsit
-Hol van az a hely?
-Egy új helyen nincs az általatok ismert térkepen jelölve. Tudod még Korra letezésénél kitört egy háború és az avatár úgy döntött, hogy az idomárok és a közönséges emberek külön éljenek. A "sima" embereknek nem árulta el, hogy hova mennek az idomárok és a mai napig nem fedezték fel ezt a helyet. Manapság pedig a legtöbb ember mégcsak az avatárokról sem hallott.És még valami a fiatalembernek is velünk kell tartania.
Félve Davre néztem. Hiszen miért tartana velünk de azért reménykedtem, hogy eljön. Hiszen őt  ismerném egyedül.
-De én nem vagyok idomár.
-De te is belekeveredtél az egészbe, de legyen választhatsz. Itt maradsz vagy velünk jössz?
Rámnézett majd válszolt
-Veletek megyek.
Nem értettem miért de örültem neki.
-Holnap indulunk?-Kérdeztem
-Igen.-Felelt
-Es.. hol találkozunk?-
-Tudjuk, hogy hol laktok. Az avatárt mindig szemmel tartottuk eddig. Most menjetek pakoljatok össze. Küldök néhány embert aki elmagyarázza a szüleiteknek miért kell elmennetek. Holnap találkozunk.
Haza mentem és elkezdtem pakolni.

Egyáltalán mi ütött belém, hogy elmegyek szinte egy másik világra??!
Bár még azt sem tudtam felfogni, hogy tudok vizet idomítani nem hogy én vagyok az avatár ez.. ez egy álom.. csak azt nem tudom hogy jó álom vagy rém..

Az új avatárWhere stories live. Discover now