2.Találkozás Damonnal

1.2K 47 3
                                    

Oda is értem a Salvatorékhez amikor is kopogtam az ajtón nyitódott az ajtó és akkor láttam meg őt aki a kedvencem az egész sorozatban aki egybként a legrémisztőbb is így közelről Damont.

-Szia,Katie Secret vagyok Stefanék barátja, nyújtottam oda neki a kezem mire ő meg is fogta.Nagyon izgultam, de nem mutattam ki végül sikerült megnyugodnom, arra gondoltam hogy úgy viselkedek vele mint ahogy más normális emberrel is szoktam.

-Örvendek a találkozásnak a nevem Damon Salvatore,Stefan testvére vagyok.

Majd elrántottam a kezem.

-Akkor ha nem bánod akkor én most bemennék ,majd bementem. 

Pont láttam Bonniékat és odamentem hozzájuk.

-Sziasztok

-Szia, nagyon csinos ez a ruha rajtad, örülök hogy eljöttél, remélem jól fogod érezni magadat ,mondta Caroline 

-Köszi

-Igen én is így gondolom,mondta Bonnie

-Egyébként Katie vigyázz Damonnel mert a kedves szépfiút mutatja de tud más milyen arcot is mutatni , ami nem éppen a legszebb arca,mondta Elena

-Rendben,Köszönöm szépen a tanácsot ,Ne félj szemmel tartom amit mondtál egyébként én is úgy gondoltam azaz ilyennek képzeltem el, hiszen tökéletesen néz ki, de senki sem tökéletes. Majd mindannyian felnevettünk.

-Szia Katie,köszönt oda Stefan amikor is odajött hozzánk méghozzá Damonnel

-Szia,köszöntem neki vissza

-Hé be sem mutatsz testvérkém nyögte oda Stefannak Damon fél mosollyal az arcán ami nem mellesleg elég cuki volt.

-Katie ő itt a testvérem Damon

-Igen már találkoztunk, ő engedett be

-Á,értem ,de egy tanácsot adok vigyázz vele mert ezzel a szépfiús külsővel csak elakar csábítani,mondta Stefan aggódóan

-Ne aggódj már a többiek felvilágosítottak, megértettem Damon szépfiú de jobb elkerülni.Majd mindenki elmosolyodott még Damon is, bár én tudtam hogy valójában Damon elég érzékeny és érzelmes ember és ez a kemény pofa csak egy állarc amivel megvédi sajátmagát és szeretteit , hisz nem mutatja ki a gyengepontjait és így nem sebezhető.De jobb elkerülni hisz engem se nem ismer ,se nem szeret szóval számomra ártalmas lehet még ha állítólag az a relytélyes állombeli alak szerint hallhatatlan vagyok akkor sem akarok kockáztatni vagy fájdalmat érezni,sebeket szerezni mint külsőleg mint belsőleg.

-És Tyler?Kérdeztem Carolinet

-Á ,hogy ő most nem tudom hogy hol van ....mert szakítottunk, mondta Caroline hirtelen.Éreztem hogy nem hazudik hogy szakítottak mert ezt eddig is tudtam de nem akartam megemlíteni mert vártam hogy ő hozza fel a témát.Nem akartam megbántani.

-Sajnálom nem akartam....

-Semmi baj, mondta könnyes szemmel Caroline

-Figyelj éld az életed nélküle hisz még sokáig élsz, rengeteg időd van hiszem hogy megtalálod az igaz szerelmet,igen az igaz szerelmet tudom hogy ez egy kicsit viccesen hangzik ,de hiszem hogy nem hiába szól rengeteg film,sorozat,zene és még sorolhatnám az igaz szerelemről ,hisz kinek lenne annyi esze hogy kitaláljon egy ilyet és neked van esélyed hisz gyönyörű vagy és ezt ne érds félre én a fiúkat szeretem.

Majd mindenki elnevette magát amin mondtam ,de nem gúnyosan majd Caroline átölelt és megköszönte és még mindig pogyogtak a könnyei de inkább a meghatottságtól mert annyira megérintette amit mondtam de közben mosolygott is. 

-Mily megható beszéd ,mondta gúnyosan Damon

-Na akkor most bulizzunk ,mondta könnyeit letörölve Caroline.

Majd mind megindultunk volna amikor is Damon alkohollal kínált ,mondtam neki hogy nem szokásom inni de ragaszkodott hozzá majd beleegyeztem,hol táncoltunk ,hol ittam,ami meg is ártott mert eddig soha életembe nem ittam alkoholt pezsgő kivételével de azt is csak ünnepekkor és csak fél pohárral,de most hirtelen rengeteget ittam és már nem nagyon tudtam magam irányítani amikor  Damon odajött hozzám és felkért táncolni mi táncoltunk de hirtelen megcsókoltam és ő visszacsókolt majd reggel a szobájában mellette ébredtem ő még mellettem feküdt ,ekkor benéztem a takaró alá és meztelen voltam majd visszaemlékeztem a múlt éjszakára és hirtelen minden eszembe jutott amit inkább jobb lett volna nem tudni.Én és Damon lefeküdtünk egymással.



Időutazás a vámpírnaplókbaWhere stories live. Discover now