(Jungkook's synsvinkel)
Chaeyoung smilte bare, og baekhyun rødmede bare og kiggede ned. Men jeg ved ikke hvorfor jeg følte mig jaloux? "Øhm, skal vi lave videre på arbejdet?" Spurgte Sooyeon, vi nikkede, og Igen kunne vi høre de to andre grine, mig og Sooyeon kiggede bare på dem. "Øhm hallooo, kan i to stoppe eller noget?" Spurgte jeg. De kiggede bare, og nikkede.
(Chaeyoung's synsvinkel)
Vi var ved at blive færdige med arbejdet, men jeg skulle lige på toilet..." mennesker jeg skal lige på toilet.." de nikkede og lavede videre. Da jeg var færdig u know... gik jeg ned af gangen og kiggede ned på gulvet, men jeg gik ind i nogen, "oh, undsky-Kris?" Jeg så det var Kris, men hvorfor er han ikke til time? "Oh Chaeyoung" sagde han og smilte, "hvorfor er du ikke til time?" Spurgte jeg nysgerrigt "blev smidt ud" svarede han, "hmm, hvorfor?" Jamen så nysgerrig jeg er "som den bad boy hotte fyr jeg er, så irreterde jeg læren fordi jeg synes timen blev for kedelig" jeg glemte Helt at han Var en bad boy (me singing 'bad boy' red velvet😂) "jeg kan gi' dig ret i at du er bad boy men sånn hot..mehh" sagde jeg til ham, han slog mig bare på armen, og jeg grinte "nårh, men jeg skal til time, vi ses" sagde og vinkede til ham. Da jeg kom tilbage til klassen sad mennesker på sin plads og var stille. Og kiggede på mig. "Hvad?" Spurgte jeg dem, men de kiggede bare væk. Jeg satte mig på min plads, og lyttede efter.
(Skipper til efter skole)
Vi ventede på Jungkook udenfor, men så Kom Seunghee "hvad venter du på, bitch?" Bitch, hun kalder fandme ikke mig bitch "ikke dit problem, luder" svarede jeg tilbage, hun blev sur. Og jeg ku' lide det. "HVEM FANDEN ER DET DU KALDER LUDER?!" Råbte hun "den der står lige foran mig" svarede jeg roligt "DU SKAL FANDME IKKE KLADE MIG LUDER, NÅR DET ER DU ER EN FUKCING PLAYER" Det her bliver sjovt "jeg vil vædde med at du har fucket flere end jeg nogensinde vil fucke" svarede jeg roligt igen. Hun skulle til at slå mig, men nogen stoppede hende. Jungkook. "Har du ikke lært at man ikke må slå piger? Hm" sagde han bare "oh, jungkookie oppa" svarede hun og smilte et retaderet smil, "du SKAL ikke kalde mig oppa, okay. Okay" sagde han og gav slip på hende, så hun faldt. "Skal vi gå?" Spurgte han, jeg nikkede.
(Skipper til de er noget over til Chaeyoung)(Dit hus)
Vi gik indenfor og bare stod i Akavet stilhed. "Øhm, hvad skal vi lave *akavet grin*" han tænkte lidt , "øhm d-du kunne vise rundt eller n-noget *akavet smil*" jeg nikkede, og vi begyndte at gå rundt. "Du har et meget stort hus, er der andre der bor her?" Spurgte Jungkook "min søster, og mine forældre men de er på rejse og Mina min søster sover heletiden ved sin kæreste så jeg er for det meste alene" svarede jeg, han nikkede. Jeg viste rundt.
(Dit værelse)
YOU ARE READING
A killer's love
FanfictionSåe.. det handler om en pige ved navn Chaeyoung, hun bliver mobbet i skolen og alt mugligt. Men er hun det efter hun møder en 'morder'?