(Chaeyoung's synsvinkel)
Mig og kwan vi havde det ret sjovt, men nu kiggede vi bare og så Tv, men vi fandt ud af noget...
Idag er Kris wu blevet fundet død, i et meget gammelt sted, men han så ud til at at blive tortureret-, jeg slukkede Tv'et med det samme, og jeg kunne mærke en tåre falde ned af min kind, "Chaeyoung, er du okay?" Spurgte Kwan, "Hv-hvad j-ja" svarede jeg og smilte.
(Næste morgen*Chaeyoung's synsvinkel*)
*RINGGG RINGGG*
"Aish" sagde jeg, og gik op, og så Kwan ligge og sove, hun lå så sødt og fredfyldt men jeg gik i bad, og tog tøj på.
(Dit outfit)Efter jeg gjorde det, gik jeg ned og lavede morgenmad, til Kwan, fordi jeg ikke var sulten..(jeg var fkn sulten) "godmorgen" sagde nogen det var Kwan, "godmorgen" sagde jeg tilbage, med et smil, "må jeg låne noget tøj?" Spurgte hun, jeg nikkede. Hun kom tilbage med det her outfit:
"Morgenmaden er klar" sagde jeg med et smil, hun smilte tilbage og satte sig til at spise, "skal du ikke spise?" Spurgte hun, "nej nej, jeg ikke sulten" svarede jeg og smilte.
(I skolen)
"ChAeYoUnG!" Råbte nogen, så jeg vendte mig od så Sooyeon, "hej:)" sagde jeg, "hej, skal vi føles til time?" Spurgte hun, jeg sagde ja, men ud af det blå spurgte hun om noget..."Har du hørt det med Kris?" Spurgte hun, jeg stod bare stille, og kiggede ned, "undskyld men jeg skal lige noget," sagde jeg, og løb ud af skolen, men nogen stoppede mig, det var Baekhyun, "Hey, skal du ikke til time?" jeg svarede ikke, men begyndte at græde volder meget, "hey hvad er der?" Spurgte han, jeg svarede ikke igen men krammede ham, og han krammede tilbage, "d-det er b-b-bare de-det me-med Kris" svarede ejet endelig, "oh.." men vi stod sådan i lidt lang tid, og vi gik tilbage til ind i skolen, men nogen stoppede os..Seunghee, "hvad vil du" spurgte Baekhyun, "Din bItCh" Sagde Seunghee, og gav mig en lussing, "YAH, hVaD fAnDeN LaVeR dU?!" Spurgte/Råbte Baekhyun, "DET ER DIN FUCKING SKYLD I AT KRIS DØDE!" Råbte Seunghee, "SEUNGHEE! Det er det ikke!" Sagde jeg, imens jeg græd lidt, "HVORDAN KAN DU VÆRE SÅ ROLIG?!" Spurgte hun, "Hvorfor er jeg ikke rolig" "DIN BITCH!" "Luder" "FORÆLDRE LØSE UNGE" okay det er over stregen! Med det begyndte jeg at skubbe hende, slå hende og da hun faldt, sparkede jeg hende i maven mange gange, men en af vores lære kom over til os, "HEY HVAD FOREGÅR DER HER?!" Ejjj hvor dejligt det min hade lære.
____________________________________
Hej, undskyld jeg ikke har opdateret i sådan like 10362 år, men skal nok begynde at opdatere hurtigere(pfft ahahahahaha 'hurtigere' AHAHHH) men yeah, og også det var et kedeligt kort kapitel:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A killer's love
Hayran KurguSåe.. det handler om en pige ved navn Chaeyoung, hun bliver mobbet i skolen og alt mugligt. Men er hun det efter hun møder en 'morder'?