Oh..

358 7 2
                                    

"Oh..." var det eneste jeg sagde, jeg begyndte at græde af en grund, "undskyld undskyld undskyld" sagde jeg flere gange, han krammede mig, og jeg krammede tilbage, "det okay" sagde han. Vi stod sådan i noget tid.. men Jimin kom ned.."Chae-er han din kæreste?!" Spurgte jimin, "j-ja.." svarede jeg, han så trist ud da jeg svarede, "hvem er det?" Spurgte Kris, "jimin, han er min barndomsven, eller han er min lille mochi!" Svarede jeg, jeg kunne se Kris blive jaloux da jeg sagde 'min lille mochi', "men du er min dejligste kæreste!" Sagde jeg og kyssede ham, han smilte. "Yah, lad vær med at kysse, det for mig til at føle mig loneley" sagde jimin, "JUNGKOOOOOOOK!" råbte jeg, "HVAAD?" kunne jeg høre han svarede, "KOM LIGE HER NED!" råbte jeg igen:) han kom ned, da han så Kris, så jeg han blev irriteret, "hvad?" Spurgte han "Chaeyounggg, hvorfor er der To drenge alene med dig?" Spurgte Kris, "jeg Var ked af det, så jeg brug for mine bedstevenner" svarede jeg, "men hvad skulle jeg?" Spurgte Jungkook, "jimin føler sig loneley så fordi jeg af en eller anden grund slipper jer to, så kan du måske-" "NEJ! Det kommer ik til at ske!" Sagde jimin "Aish! Okay" svarede jeg, "Nårh, men jeg går bare nu" sagde Jungkook, "Også mig" sagde jimin, "okay..vi ses imorgen" sagde jeg og krammede dem. Kris skulle også gå fordi han skulle noget men jeg blev bare hjemme.
(Kris' synsvinkel)
Da jeg var på vej over til Seunghee, for a snakke med hende, fik jeg en besked fra ukendt igen.
˚^˚^˚^˚^˚^˚^˚^˚
Ukendt:hold dig væk fra hende!! Hun er KUN min!
Kris:hvem er du?! Og hvem skal jeg holde mig væk fra?
Ukendt:en 'farlig' person og det er Chaeyoung du skal holde dig væk fra
Kris:haha! Farlig, tror du jeg falder for det,
Ukendt:haha! Du sjov fordi i Seoul er der jo en lejemorder på spil eller mere i hele Korea
Kris:...
Ukendt:hahahha! Så bliver man bange
————————
Jeg begyndte at gå hurtigere over til det sted mig og Seunghee skulle mødes. "Hej Kris" sagde Seunghee med en flirtende stemme, "hej" svarede jeg, "Nårh, har du gjordt det?" Spurgte hun, "Næ" svarede jeg, "HAR JEG IKKE SAGT TIL DIG AT DU SKAL GØRE DET, ELLERS DRÆBER JEG HENDE!" råbte hun, "du har ikke sagt at du ville dræbe hende" sagde jeg stille, "MEN DET GØR JEG HVIS DU IKKE GØR DET!!" Råbte hun igen, "Okay..." undskyld Chaeyoung men bliver nødt til det, så jeg ringede til hende
˚^˚^˚^˚^˚^˚^˚^
Chaeyoung:Hejjjj, savner du mig allerede
Kris:Chaeyoung...
Chaeyoung:hvad?
Kris:undskyld, men vi bliver nødt til at slå op
Chaeyoung:hvad...?
Kris:jeg elsker bare- Han elsker mig
(Det sagde Seunghee)
Chaeyoung:ELSKER DU SEUNGHEE DEN LILLE FUCKING FEDE LUDER?!?!
Kris:DU TALER FANDME IKKE SÅDAN OM SEUNGHEE ER DU MED!
Chaeyoung:HUN ER JO EN LILLE FED LUDER, MAN MÅ JO HELLER IKKE LYVE SÅ JEG SIGER SANDHEDEN OM DEN LILLE FEDE LUDER!
Kris:DU SIGER JO SANDHEDEN OM DIG SELV!
———————————
Hun lagde på, og Seunghee smilte bare, "er du glad nu?!" Spurgte jeg, "en sidste ting mere" sagde hun, "Hvad" spurgte jeg, "at vi to kommer sammen igen" svarede hun, "HVAD!?" Råbte jeg, "ville du have at jeg-" "NEJ NEJ okay vi kommer sammen igen" svarede jeg hurtigt, hun kyssede mig, jeg Blev nødt til at kysse tilbage.
(Jungkook's synsvinkel)
Da jeg så dem kysse blev jeg sur, selvom de slog op.. men mig og jimin lavede en plan om noget..

A killer's loveDonde viven las historias. Descúbrelo ahora