(*Næste morgen*Chaeyoung's synsvinkel)
ARRGH, hvorfor Skal jeg i skole, hvem magter seriøst det. Jeg rejste mig endelig fra sengen og gik ind på badeværelset og tog et hurtigt bad. Jeg blev hurtig færdig og tog noget tøj på.
(Dit outfit👇🏻)Da jeg fik tøj på gik og ud og lavede noget morgenmad. Da jeg blev færdig gik jeg op og børstede tænder, og ventede på Jungkook. Imens jeg ventede på jungkook gik jeg ind på Instagram, nogen havde postet noget på vores klasse insta.
Awww, my baby Kris is so cute i love him!!
Jeg begyndte at græde ret meget, like vi er lige kommet sammen! Jeg kunne høre at det ringede på døren, så jeg gik ned og så Jungkook. Jeg krammede ham med det samme, "oh, hvorfor græder du??" Spurgte han "Kris og Seunghee, hvorfor?!" Svarede jeg "var dig og Kris ikke sammen?!" Jeg nikkede.
(Kris' synsvinkel)
Da jeg gik ind på vores klasse insta så jeg nogen havde postet noget nyt, så jeg tjekkede hvad det var.Awww, my baby Kris is so cute i love him!!
HVAD FANDEN?! Den bitch er jo utrolig! Jeg gik hurtigt ud til min bil kørte over til Chaeyoung, jeg prøvede at ringe til Chaeyoung mange gange men hun tog den ikke. Da jeg kom over til hende var døren åben, så jeg gik ind i stuen..og så noget jeg Ikke vil se. Chaeyoung ligge og sove med Jungkook!? jeg gik ud med det samme!
(Jungkook's synsvinkel)
Når jeg ser Kris er han færdig! Like han er lige kommet sammen med hende! Og bare at se Chaeyoung være ked af det Oof. Men vi vaglte bare at blive hjemme fordi hun gad ikke at se Kris, og hun gad heller ikke at være alene, så det endte med at vi faldt i søvn.
(3 timer senere)
Jeg vågnte op fordi nogen ringede til mig.
Jimin-Hyung
^˚^˚^˚^˚^˚^˚
Jungkook:hallo
Jimin:hvor er du? Hvorfor er du ikke i skole?
Jungkook:går du på vores skole?
Jimin:ja
Jungkook:nårh ok, men er hjemme ved Chaeyoung
Jimin: HVAD?!
Jungkook:Rolig! Vi har ikke gjort andet at krammet og sovet!
Jimin:hvorfor?
Jungkook:hendes kæreste var hende utro, så hun gad ikke og se ham, og hun gad heller ikke være alene såå ja
Jimin:ok, jeg kommer
Jungkook:vent ji-
——————————
Jeg kunne ikke se mere fordi han lagde på, men jeg kunne se at Chaeyoung var vågnet "godmorgen" sagde hun træt, jeg smilte bare.
(Chaeyoung's synsvinkel)
AARHG, det bunny smile han har Oof. "Jeg træt" sagde jeg, "så sov videre" svarede han og grinte, "er du du sulten?" Spurgte jeg, han nikkede "jeg laver morgenmad" sagde jeg, så jeg gik ud og lavede morgenmad. Lidt efter følte jeg nogen kramme mig bagfra, keg så hvem der var. Jungkook. "Nårh ja Jimin han kommer" sagde han, "gør han?" Han nikkede. Men jeg blev færdig med morgenmaden. Og jimin han kom også.
(Morgenmaden)"Skal du ikke spise?" Spurgte Jimin, "Nej nej, jeg ikke sulten" "men du Plejede da altid og spise hele morgenmaden dengang," svarede han, "Nah, jeg er bare ikke sulten" For at være ærlig var jeg ret sulten. Men drengene blev færdige med at spise, så vi gik op på mit værelse og så film. Lidt efter fik jeg en besked...fra Kris.
˚^˚^˚^˚^˚^˚^˚^˚^˚^˚^˚^
Kris:åben døren.
Chaeyoung:hvad?
Kris:gå ned og åben døren.
Chaeyoung:okay vent lige..
————————
Jeg sagde til drengene at jeg skulle på toilet, men jeg skulle ned til Kris.....
Da jeg åbnede døren, krammede Kris mig med det samme, "Kris, hv-hvad laver du?" Spurgte jeg, "det er ikke rigtigt!" Sagde han "Hvad er ikke rigtigt?" Spurgte jeg "det Seunghee har sat på insta" svarede han "har du bevis?!" Spurgte jeg, så han vidste mig nogle beskeder, og han havde ret..."oh..." var det eneste jeg sagde.
_________________________
Hejjj menneske børn.Farvel menneske børn
VOCÊ ESTÁ LENDO
A killer's love
FanficSåe.. det handler om en pige ved navn Chaeyoung, hun bliver mobbet i skolen og alt mugligt. Men er hun det efter hun møder en 'morder'?