(Jungkook's synsvinkel)
Da jeg så Chaeyoung græde, blev jeg trist. Selvom jeg elsker at se mennesker lide, græde, og alt det der. Men Chaeyoung det gør bare ondt i hjertet. Så jeg gik over og krammede hende.
(Chaeyoung's synsvinkel)
Jeg græd og græd, indtil jeg følte nogen kramme mig bagfra. Jeg kiggede og det var Jungkook. Vi sad sådan i noget tid, indtil jeg fik en besked, fra Kris.
˚^˚^˚^˚^˚^˚^˚^˚^˚^˚^˚
Kris: Heey, the most beautiful girl in the World, tænkte på om du kunne være sammen eller noget ligesom en date?
Chaeyoung: Heey, the most beautiful boy in the World, øhm det kan jeg godt, hvor og hvornår?
Kris: vi kan mødes over ved dig om en time, også kan vi tage på restaurant.
Chaeyoung: ok<33
—————————
"Øhm Jungkook" sagde jeg til Jungkook "ja?" Kartoffel "det er fordi jeg skal være sammen med Kris om en time og så-" "ahh, okay så kan jeg bare gå nu" han stod op og skulle til at gå men jeg tog ham på hånden "tak" sagde jeg bare han kiggede mærkeligt på mig "hvorfor siger du tak?" Spurgte han nysgerrigt "bare tak" sagde jeg og smilte, og han gik. Jeg tog et bad og tog Lidt makeup på og tog så tog på.Jeg havde stadig en halv time tilbage, så jeg gik bare ind på sociale medier og alt det der. Lidt efter ringede det på døren, så jeg gik ned og åbnede døre, og der så jeg the love of my life😂 "heej" sagde jeg "heej" svarede han "nårh skal vi gå?" Spurgte han, jeg nikkede. Vi gik i noget tid og stoppede foran en restaurant, og gik indenfor. "Waow det er flot!" Sagde jeg. "Ligesom dig" svarede han. Jeg smilte da han sagde det. Vi fik bestilt et bord til to, og bestilte mad og drikke. Vi snakkede indtil vores mad og drikke kom.
(Du vælger selv hvad i spiser)
(Du vælger også selv hvilken en du vil drikke)
Vi sad og spiste og snakkede og det var meget hyggeligt. Vi blev færdige med at spise, og betalte. Vi gik en lille tur indtil Kris fik en besked.
(Kris's synsvinkel)
Jeg fik en besked fra ukendt?
˚^˚^˚^˚^˚^˚^˚^˚^˚^˚^˚^˚^˚^˚^˚^
Ukendt: hej Kris
Kris:hvem er du?!
Ukendt:din kæreste😏
Kris:jeg står sammen med hende lige nu
Ukendt:jeg gik aldrig med på at slå op!
Kris:Seunghee?!
Ukendt:😏
Kris:hvor er du?
Ukendt:slå op med hende eller jeg sætter det her op på skolen!Kris:hvis du gør det, du er Helt færdig! DEN ER JO OGSÅ FRA LANG TID SIDEN! DIN GRIS
Ukendt:Så slå dog op med hende!
Kris:er du måske min mor, NEJ!!
Ukendt:Men du bliver nødt til det ellers ved du hvad der sker
Kris:JEG GØR DET ALDRIG! DIN PLAYER
Ukendt:okay det er dit ejet valg
—————————————
Den bitch! "Kris, hvem var det?" Spurgte Chaeyoung "øhm det var min mor" svarede jeg, hun nikkede "skal jeg ik følge dig hjem?" Spurgte jeg, hun nikkede igen.
(Chaeyoung's synsvinkel, når hun er hjemme)
Jeg gik indenfor og tog sko af, og gik op på min værelse. Jeg fik en besked fra nogen, Jungkook
˚^˚^˚^˚^˚^˚^˚^˚^˚^
Jungkook:hej, hvordan gik daten?
Chaeyoung:hej, den gik godt:D
Jungkook:ok..det lyder godt
Chaeyoung:Skal vi følges imorgen?
Jungkook:Ja
Chaeyoung:ok
——————————
Jeg gik bare i bad, og tog nattøj på. Efter jeg børstede gik jeg bare i seng fordi var fkn træt.
_________________________
Heeyo Army's! Har i det godt? Ogs mig. Som altid et kedeligt og retaderet kapitel;)
BẠN ĐANG ĐỌC
A killer's love
FanfictionSåe.. det handler om en pige ved navn Chaeyoung, hun bliver mobbet i skolen og alt mugligt. Men er hun det efter hun møder en 'morder'?