(Jungkook's synsvinkel)
Den plan mig og jimin er at lege lidt med Kris, så det betyder at vi så skal torturere ham. Lidt tid efter mig og jimin havde snakket om hvordan vi skulle gøre tingene mod Kris, gik vi over til Chaeyoung igen. Da vi var på vej over til Chaeyoung begyndte det at regne ret meget så vi skyndte os, men da vi kom over til hende var døren helt åben, så vi skyndte os og gå ind men der var helt rodet og hun var der ikke...
(Chaeyoung's synsvinkel)
Da jeg lagde på begyndte jeg at græde og smide ting rundt..da jeg havde smidt meget rundt så gik jeg ud men det begyndte at regne ret meget men jeg var ligeglad, jeg var ligeglad med alt lige nu. Alle løb rundt med jakken over hovedet men så er der mig der ikke havde jakke på, jeg gik rundt i land tid men nogen kaldte på mig men jeg reagerede ikke. "CHAEYOUNG!" jeg kunne høre det var Jungkook, så jeg vendte mig om, og jungkook og jimin kom løbende over til mig, men alt blev sort...
(Jimin's synsvinkel)
Da vi løb over til Chaeyoung faldte hun så vi skyndte os over til hende, "CHAEYOUNG!" Råbte jeg, imens Jungkook tog hans jakke af og tog den på hende og løftede hende, og vi løb tilbage over til hende's hus.
(Chaeyoung's synsvinkel)
Jeg vågnte op i min seng? Hvordan endte jeg her? Hmmm? "ARRRGH" skreg jeg da jeg så Jungkook ligge og sove, men han sov sgu ikke mere:') "oh..du er vågen" sagde han , "det er du også;), men hvordan er jeg endt her? Og hvem har skiftet mit tø-VENT DU SKIFTET MIT TØJ?!" "Ja, jeg har skiftet dit tøj" sagde han stille og roligt, "HVAD?!DIN LILLE PERVET" råbte jeg, og løb efter ham. Da vi var i køknet var jimin der og lavede morgenmad. "Godmorgen, Chaekook"(A/n:ved ik hvorfor jeg lever, jeg er jo den værste til shipnavne😅)"Chaekook?" Spurgte mig og Jungkook, "Af en eller anden grund slipper jeg jer to" "HVAD?!? AAHAHAHHA mig og den der? Ahahahah" grinte jeg, "det kunne jo ske en dag" sagde Jungkook flirtende, "Ehm?..." kartoffel "MORGENMADEN ER FÆRDIG!" Råbte jimin, "JIMIN VI STÅR ALTSÅ LIGE HER SÅ SKAL DU SGUDA IKKE RÅBE" råbte jeg tilbage, "JEG VIL RÅBE MED!" Råbte Jungkook, "OKAY JOLD JERES FUCKING KÆFT ELLER NABORNE VIL HØRE JERE, SÅ HOLD JERES FUCKING KÆFT!" Råbte jeg:')
ČTEŠ
A killer's love
FanfikceSåe.. det handler om en pige ved navn Chaeyoung, hun bliver mobbet i skolen og alt mugligt. Men er hun det efter hun møder en 'morder'?