Chaeyoung Synsvinkel
Jeg vågnte op af lyden af min irreterne Alarm, Ughh hvorfor skal jeg i skole? Hvem magter seriøst og gå i skole. Klokken var 5, så jeg gik ind på badeværelset, og gik i bad.En halv time efter var jeg færdig, så jeg gik op og tog et håndklæde om mig, og gik ud og tog tøj på.
(Dit outfit)
Jeg kiggede på klokken og den var 6:07, så jeg gik ud i køknet og lavede morgenmad.Jeg blev færdig med at lave morgenmaden, og spiste det. Lidt tid efter kom Mina "godmorgen" sagde jeg til hende, hun smilte bare tilbage. Jeg så på klokken og den var 7:03 så jeg gik ud og tog en af vores biler. Jeg var noget til skolen og gik op til min den klasse jeg skulle ha og jeg skulle af matematik..Ugh, men jeg har da dans bagefter, mit yndlings fag. Og det skal lige siges at jeg ikke har sagt at jeg er rig, for hvis der sker ved jeg at mennesker kun gider være venner med mig på grund af penge. Noget tid efter ringede klokken, så der kom kom nogle elever ind i klassen, også selv den værste pige på planeten Seunghee. Hun gik over mod mig..oh nej.. "når hvem har vi her" spurgte hun, jeg kiggede bare ned på bordet "Halloo jeg spøger dig om noget lille pige" "hvad er det du vil Shrek" svarede jeg tilbage " KALDER DU MIG SHREK?!" råbte hun og slog mig igen og igen. Endelig kom der en lære og hun stoppede. Jeg kiggede bare ned på bordet og græd lydløst, "Elever idag har vi fået en ny Elev, vil du sige lidt om dig selv?" "Øhm, hej jeg hedder Jungkook" og han sagde ikke mere før alle pigerne begyndte at fangirle over ham. "Øhm ja, du kan sidde ved siden af Chaeyoung, som sidder lige derover" han kom og satte sig ved siden af mig. Noget tid efter spurgte han om noget "øhm, er du okay?" Jeg nikkede på hovedet som et nej, "øhm nu kender jeg dig ikke, men hvad er der da sket nu når du er ked af det" jeg tog bare et papir og skrev det ned. "Hvem er hende Seunghee pigen?" Jeg pegede over på hende, og han kiggede over på hende with a disgusted face😂. "Hey Chaeyoung" "hm?" "Jeg tænkte på om du kunne hænge ud senere" jeg tænkte lidt og sagde "jo det kan vi godt, hvor henne?" Han tænkte lidt "øhhm hjemme ved dig eller noget" jeg nikkede og smilte "det kan vi godt" svarede jeg, han smilte tilbage, og wow et sødt bunny smile. Klokken ringede, så yaay jeg skal have Dans, "Jungkook, hvad skal du ha' nu?" Spurgte jeg jungkook "øhm jeg skal have dans, dig?" Jeg smilte "også mig" han smilte, "kan du også vise mig hvor danse lokalet er?" Spurgte han, jeg nikkede. Vi gik ned til danse lokalet, og der var allerede nogle få andre elever, også Shrek aka Seunghee og min ex..Kris. Mig og Jungkook snakkede lidt i noget tid indtil Kris kom.. "hvad er det du vil Kris?" Jeg gav ham et 'gå væk' blik "jeg vil da bare lige se til min kæreste" OMG nu magter jeg sgu ikke at han kalder mig sin kæreste "HVORFOR FUCK SKAL DU ALTID KALDE MIG DIN 'KÆRESTE' NÅR DU FUCKING ER SLÅET OP MED MIG?! VED DU HVOR MEGET DER IRRETERE MIG HM" shit.
Nu blev han sur..alle kiggede på os "Chaeyoungie du ved jeg ikke kan lide når du råber af mig," han skulle til at sige noget men kom der en lære.Heldigvis. "Vi to er ikke færdige" sagde Kris til mig. "Når elever idag skal vi danse i par og Nej i vælger Ikke selv det er mig" plzzz sig jeg er sammen med Jungkook,"okay Jungkook og Seunghee, Kris og Chaeyoung. Blah blah blah" Nej nej nej, det må ikke skeee "okay Kris og Chaeyoung i kan bare starte,"
Imens vi dansede tænkte jeg på den gang mig og Kris lavede en dans til den her sang, og imens kunne jeg mærke at jeg smilte mens jeg tænkte på det, men vi blev færdige og alle klappede. "Det var flot, men nu er det Jungkook og Seunghee, i kan Bare begynde"
Woaw. De er ret gode til at danse, men de blev færdige og alle klappede igen.
(Skipper lige til at alle er færdige.)
Alle blev færdige, og de andre er også ret gode til at danse! Jeg var på vej ud af lokalet men der var nogen det stoppede mig og det var Kris... "kan vi to lige snakke" jeg nikkede bare, han trak mig ud af rummet og hen til et sted mig og Kris altid plejede at være Vis vi skulle være alene. "Nårh hvad er det så du vil?" spurgte jeg koldt "øhm" han kiggede ned og bare krammede mig, jeg vidste ikke hvad jeg skulle gøre så jeg krammede bare tilbage. "Ville du ikke nok være min kæreste igen, jeg fortryder virkelig jeg slog op med dig!og jeg kan ikke lade være med at tænke på dig" Jeg kunne høre at han græd en smule, "men Du troede jo ikke på mig da Jeg sagde jeg ikke var dig utro, men du troede ikke på mig,og jeg er bange for at at du igen ikke tror på mig" jeg begyndte også at græde, på grund af Den gang elskede jeg ham virkelig, og det gør jeg måske stadig lidt. "Undskyld jeg ikke troede på dig," "jeg kan måske godt gi' dig En chance" sagde jeg til ham "HVAD mener du det?!" Jeg nikkede, og han smilte vildt meget efter jeg sagde der, han kyssede mig overalt på ansigtet ogs selv på læberne, og shit jeg har savnet de læber like woaw.
(Kris' synsvinkel)
Da jeg kyssede hende på læberene kunne jeg mærke hun smilte. Shit hvor har jeg savnet hende!. Lidt efter vi talte om randomme ting ringede klokken så vi skulle ha' time. Trist vi ikke skulle have sammen.
(Chaeyoung's synsvinkel)
Jeg gik hen til den klasse jeg sku ha'. Da jeg var noget til den klasse var der allerede nogle elever og en gruppe piger rundt om Jungkook, jeg satte mig et tomt sted. Lidt efter kom vores lære, med en pige, endu en ny elev? "Elever Stille vi har en ny elev, kan du lige introducere dig selv?" Pigen nikkede "øhm hej jeg hedder Sooyeon, øhm håber vi kan blive gode venner" sagde hun og smilte, "du kan side ved siden af Jungkook der over" sagde Vores lære, og pegede over på Jungkook. "Okay elever idag skal vi lave gruppe-arbejde" Uhh spændene "så grupperne er Jungkook, Chaeyoung, Sooyeon og Baekhyun" og hun sagde også de andre grupper. Vi satte os ind i et rum og arbejde. Lidt efter kunne jeg mærke nogen kilde mig bagfra, jeg grinte lidt, men den der kildede mig begyndte at kilde mig meget. Jeg kiggede hvem det var, det var Baekhyun "YAH! Stop med at kilde mig, det kilderee..ehehe" jeg slog ham ikke så hårdt på armen "jamen det er jo det der er meningen," så begyndte han at kilde mig igen, men så Kildede jeg ham igen. Vi blev ved og ved.
(Jungkook's synsvinkel)
Da Chaeyoung og Baekhyun kilde hindanen, grine sammen, følte jeg at jeg var jaloux? Hvorfor føler jeg pluslig det? "Hey i to" de kiggede på mig med helt røde hoveder "hva?" Sagde Baekhyun "dater i to" da jeg spurgte rødmede Baekhyun men Chaeyoung grinte bare "nej nej nej nej jeg dater Kris, altså ham jeg dansede med," slog han ikke op med hende eller noget "sagde du ikke at han slog op med dig?" Hun smilte bare "Vi kom sammen igen"
_____________________________________
Heeyo potatoes;) første retaderet kapitel noget. Sorry for hvis den er retaderet, men det er jo fordi Jeg er retaderet;)
ESTÁS LEYENDO
A killer's love
FanficSåe.. det handler om en pige ved navn Chaeyoung, hun bliver mobbet i skolen og alt mugligt. Men er hun det efter hun møder en 'morder'?