James: Benim hikayem biraz ilginç.
Zayn: Anlat sen yine de.
James: Um, pekâlâ.
Adı Zack. Kendisine evlenme teklifi edeceğim zaman yanlış anlaşılmadan dolayı beni terk etti.
Zayn: Nasıl bir yanlış anlaşılma?
James: İş arkadaşım yüzünden.
Bu nasıl anlatılır ki şimdi.
Zayn: Anlat sen.
James: İş arkadaşım bir kadın ve kendisi bana karşı birtakım hisler barındırıyormuş.
O gün işimiz erken bitmişti ve ben de onu eve çağırmıştım. Belki kahve içip biraz konuşuruz diye.
İşler sandığım gibi gitmedi. Bir anda benden hoşlandığını itiraf etti. Zack ile birlikte olduğumu biliyordu ama bunu umursamadı.
Zayn: Vay aşufte.
James: Ve üstüme çıkıp beni öpmeye çalıştı. İtsem de geri çekemedim. Zaten o sırada Zack geldi.
Zayn: Owwww
Dostum...
James: Kadını bir şekilde gönderdim ama Zack ile kavga ettik. Zaten benden ayrıldı da. Elimde yüzük ile kapıyı çarpıp çıktı.
Zayn: Geçmiş olsun.
Zack de keşke adam gibi dinleseymiş.
James: Dinlemedi.
O günden beri ruh gibiyim. Seni o gün barda gördüğüm zaman ise yanımda arkadaşlarım vardı. Beni neşelendirmeye çalışıyorlardı.
Seni de öyle üzgün görünce mesaj atmamın doğru olacağına karar verdim.
Zayn: İyi yapmışsın, James.
İnsan yanında kendini anlayacak birini arıyor.
James: Evet.
Herkese anlatılmıyor da yaşadıkların. Karşındaki kişinin seni anlaması gerekiyor.
Zayn: Katılıyorum. En yakın arkadaşım Louis'ye anlatsam bile beni anlayamaz. Çünkü mutlu bir ilişkisi var. Empati kursa bile benim gibi hissedemez.
James: Doğru.
O zaman arkadaş mıyız, Zayn? Çünkü bu konu hakkında çok konuşurum.
Zayn: Arkadaşız James ve ben de bu konu hakkında çok konuşurum.
Çok özledim o sığırı çok.
Tanrı'm, genç yaşımda nelerle uğraşıyorum.
James: Çok özledim onu.
Aşık olduğum küçük şeylerine kadar.
Zayn: Off of
Gideyim de tinerci gibi Liam'ın tişörtlerini koklayım.
Özlemim geçmiyor ama yine de sakinleşmemi sağlıyor.
James: Ben de hiçbir eşyası yok.
Kendimi yiyip bitiriyorum.
Zayn: :/
Hadi sana iyi geceler, James.
James: Sana da, Zayn.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Don't You Remember? // Ziam Mayne
FanfictionLiam'a göre saçma sapan bir olaydan dolayı boşanmışlardı. Zayn'e göre de çok haklı bir sebepten dolayı boşanmışlardı. İkisi de birbirlerini hâlâ seviyordu. Liam, Zayn'in özlemine dayanamayıp eski eşine farklı bir numaradan yazmaya başlar. ₩Texting₩ ...