Zayn: UÖUYTOOOORRRR (uçuyor)
BEN ÇUYOEUKMÖÖÖ (ben uçuyorum)
James: Ne uçması?
Zayn: SIRTIMDAN KANAT ÇIKTI UÇUYOOORRRUUMMMM
James: Ne uçması? Ne kanatı?
LAN
ZAYN
NE BOK YİYORSUN SEN
Zayn: JAMES LIAM EVDE
BANA DOĞRU YAKLAŞIYOR VE BANA VURUYOR
JAMES YARDIM ET
James: NE VURMASI
SİKEYİM SENİ ZAYN NIALL'I ARIYORUM
Zayn: ELİNDE BIÇAK VAR
James: SAKIN BİR ŞEY YAPMA
×××
Zayn gözüne giren ışıklarla gözlerini açtı. Etrafına gözlerini kısarak baktığı zaman kendisine endişeyle bakan mavi gözleri gördü. "Uyandı!" diye bağırdı Niall.
Zayn yüksek çıkan ses ile yüzünü buruştururken Niall ise ayılan arkadaşına sıkıca sarıldı. "Tanrı'ya şükürler olsun." dedi sessizce. Zayn kendini geri çekince Niall da kendini geri çekti.
"Ne oldu bana?" dedi mırıldanarak. Niall gülümsedi ve arkadaşına sevgiyle baktı. "Tanrı'nın şanslı çocuğuymuşsun, Zayn. Sana gelirken evde baygın olduğunu gördüm. Yoksa komaya girecektin." dedi. Zayn, Niall'ın dediğinden bir şey anlamamıştı bana onaylayarak başını salladı.
"Yani?"
Niall'ın gülen suratı bozuldu. "Yani demek istediğim o beyaz tozlara tekrar başlamışsın!" diye bağırdı. Odada sadece ikisi vardı ve görüleceği üzere Niall iatediği gibi bağırabilirdi.
Zayn yüzünü buruşturdu. "Bağırma bana, Horan." dedi homurdanarak. "Kafamı dağıtmam lazımdı. Bir süreliğine yaşadıklarımı unutmam lazımdı."
Niall gözlerini devirdi ve kapıya yürüdü. "Ben doktoru çağırmaya gidiyorum. Ben gelene kadar bir şey yapma sakın."
Niall'ın ilk gülümsemesi ama sonradan sinirlenmesi Zayn'e ne kadar garip gelse de Zayn umursamadı. O kadar derdi arasında bir de Niall ile mi uğraşacaktı?
Niall kapıya çarpıp çıktığı zaman Zayn derin bir nefes aldı. Bu yaşadıkları neydi böyle? Hayatı boyunca hep aşırı dozdan hastaneye mi kaldırılacaktı?
Oflayarak yana döndü. Gözlerini kapattı ve Niall gelene kadar biraz uyudu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Don't You Remember? // Ziam Mayne
FanfictionLiam'a göre saçma sapan bir olaydan dolayı boşanmışlardı. Zayn'e göre de çok haklı bir sebepten dolayı boşanmışlardı. İkisi de birbirlerini hâlâ seviyordu. Liam, Zayn'in özlemine dayanamayıp eski eşine farklı bir numaradan yazmaya başlar. ₩Texting₩ ...