Final - 31

1.1K 127 170
                                    

Niall elinde tuttuğu şampanya ile Liam ve Zayn'e baktı. "Bugün burada toplanma amacımız Ziam çiftinin barışmasıdır!" dedi coşkuyla. Liam gözlerini devirirken Zayn araya girdi. "Biz barışmadık -yani barıştık ama sandığın gibi bir barışma değil. Her şeye yeniden başlayacağız."

Niall'ın yüzü düşmüştü. Bakışlarını Harry'ye çevirdi. "Ben bunu boşuna mı aldım şimdi?"

Harry gülümsedi. "Boşuna almadın Niall. Bu her şekilde bir kutlama." dedi. Harry gülümseyerek eşine döndü. Louis de Harry'ye gülümsedi.

Niall elindeki şişeye baktı. "O zaman Ziam'ın yeni başlangıcına!" dedi ve şişeyi açtı. Şişeyi salladığı için tıpa havaya fırlamıştı ve Niall'ın alnına çarpmıştı.

Niall alnına gelen sert cisim ile acıyla inlerken şampanya elinden kayıp yere düştü. Neyse ki Liam hemen düşmeden tutmuştu.

Niall acıyla bağırırken diğerleri ise gülmemek için dillerini ısırıyorlardı. Niall alnını ovarken bu sefer diğerlerine bağırdı. "Gülüp durmayın aptallar!" dedi. Niall'ın bağırışı ile hepsi gülmeye başlamıştı.

Zayn bardakları herkese tek tek verirken Louis'nin bardağını biraz çekinerek vermişti. Zayn hastaneden çıktığından beri konuşmamışlardı.

Zayn hemen Liam'ın yanına geçerken Niall içkiyi herkesin bardağına koymayı başlamıştı bile. Bir yandan doldururken bir yandan da konuşuyordu. "Acaba biz de mi yeniden başlasak? İlk tanıştığımız zamanlara geri mi dönsek?"

Louis bardağı dudağına dayadı. "Sebep?"

Niall omuz silkti. Söyleyip söylememekle kararsızdı. "Hiçbirimiz kolay şeyler yaşamadık. Hepimiz yıprandık. Belki bunun üstüne beşimiz güzel bir başlangıç yapabiliriz?"

Louis gözlerini Zayn'e dikti. Zayn de Louis'ye bakınca aynı anda bakışlarını ayırdılar. Louis sertçe yutkundu. Kardeşi dediği insanla ayrı kalmak ne kadar zordu öyle?

Niall ofladı. Liam konuyu dağıtmak amacıyla konuşmaya başladı. "Zayn bundan sonra benim en yakın arkadaşım. Hatta tek en yakın arkadaşım bile olabilir. Birbirimizin zor zamanında hep beraber olduk. Açtığımız yaraları beraber sardık." dedi ve Zayn'e gülümsedi.

Zayn içinde bir şeyler hareket ettiğini hissetti. Kahverengi gözler hafifçe kısılmış bir şekilde parlayarak kendisine bakıyordu. Gülümsediği için kan kırmızısı dolgun dudakları tek çizgi hâline gelmişti. Poğaça diye sevdiği yanakları ise gülümsediği için büyümüştü. Liam o kadar güzel ve sevimli bir adamdı ki Zayn'in bakınca bile gözleri doluyordu. Gülüşü tıpkı bir güneş gibiydi.

Zayn çok baktığını fark edince utanarak geri çekildi. "Sen benim en yakın arkadaşımsın. Dostumsun." dedi. Aşık olduğu adam hâlâ en yakın arkadaşıydı. Bu hiçbir zaman değişemezdi.

Zayn bu sefer gözlerini dalgınca bardağıyla oynayan Louis'ye dikti. "Sana demiştim ya," diye başladı. Louis eğdiği başını yavaşça kaldırırken parlayan ela gözlerle karşılaştı. "Bazı şeyler değişir diye. İşte demek istediğim bu idi."

Louis, Zayn'in dediğinr hafifçe gülümserken Harry ve Liam hâlâ çocuk gibi davranan iki adamın bardağını aldı. Zayn bir adım atınca Louis de bir adım attı. Zayn kollarını kaldırdı ve Louis'yi sıkıca kucakladı. Louis de aynı şekilde Zayn'i kucakladı.

Eli boş tek Niall olduğu için alkışlarken Liam ve Harry birbirine sırıtıp bardaklarını tokuşturdular.

Louis içindeki yaranın kapandığını hissetti. Sıkıca sarılırken "Bro..." diye fısıldadı. Zayn daha da kollarını sıkılaştırırken o da "Bro." diye fısıldadı.

"Her şey için özür dilerim Zayn. Tam bir geri zekalı gibi davrandığım için özür dilerim kardeşim." dedi yalvararak. Zayn kollarını geri çekerken dolmuş gözlerini sildi. "Ben de özür dilerim kardeşim. Sorununu bilmeden üstüne yürüdüğüm için."

Louis tekrar sarıldı Zayn'e. Harry yukarıya baktı. "Şükürler olsun..." dedi kendi kendine. Artık Louis'nin dilinden kurtulacaktı.

×××

"Bakın eğer bir ihtiyacınız olursa beni aramanız yeterli." dedi Niall çıkmadan önce. Liam gözlerini devirdi ve kapıyı Niall'ın yüzüne kapattı. Zayn arkadan gülerken kapının arkasından Niall'ın sesi geliyordu. "Sanki düğün geceleri! Üstüme ne cürretle kapıyı kapatırsın Payno!"

Liam sessiz dururken bu sefer Louis'nin sesi geldi. "Niall bırak da yalnız kalsınlar. Evden anca iki saatte çıkıyorsun!"

Niall'ın homurdanmaları duyulurken bu sefer Harry konuştu. "Hadi Niall. Gidelim. Niall kapıyı dinleme!"

Zayn dayanamayıp kahkaha atarken Liam ise gülerek salona geçiyordu. Evindeydi. Yanında Zayn vardı ve beraber içini döşedikleri evindeydi. Uzun zaman sonra cidden evinde hissediyordu.

Liam kendini koltuğa atınca Zayn de kendini Liam'ın yanına attı. "Eee, ne yapsak? Canım sıkıldı benim." dedi Zayn. Liam yüzündeki sırıtışla yerinde doğrulurken Zayn'e baktı. "Özlem giderebiliriz?"

Zayn işaret parmağını kaldırdı. "Madde 1: Biz hâlâ arkadaşız ve arkadaşlar birbirine dokunmaz." dedi. Liam oflayarak koltuğa yaslandı. "Arkadaşıma aşıksam ama?"

Zayn'in kalbi titrerken çaktırmamaya çalışarak konuşmaya devam etti. "Hislerinin karşılıklı olması gerekir." dedi. Liam çarpıkça gülümsedi ve Zayn'e yaklaşmaya başladı. "Peki arkadaşım da bana aşıksa?"

Zayn gerilirken kendisini dizginlemeye çalışıyordu. Çünkü lanet olsun ki karşısında Liam vardı ve kendini dizginleyeceğini sanmıyordu. "Madde 2!" dedi bağırarak. "Arkadaşını sıkıştırmak yok!"

Liam geri çekilmek yerine aralarında olan mesafeyi kapattı. "Peki arkadaşımın kalbi neden bu kadar hızlı atıyor?"

Zayn nefesini kıçından aldığını hissetti. "Çünkü arkadaşın çok gergin." dedi. Liam sırıtarak geri çekildi. "Peki o zaman. Arkadaşımı zorlamayım."

Liam şu an o kadar sevimli duruyordu ki Zayn, Liam'ın yanaklarını sıkmak istedi. "Evet, evet neyse."

Liam ayağı kalktı. Üstünü çırparken konuştu. "Hatırlıyor musun? Seninle hamburger yedikten sonra dondurma alıp yurda kadar yürüdüğümüz zamanları. Her seferinde dondurmayı her tarafına bulaştırmaktan yanımda peçete taşıyordum."

Zayn aklına gelen anılarla hafifçe gülümsedi. Hatırlamaz olur muydu? Liam hep vanilyalı dondurma alırken Zayn ise hep çikolatalı dondurma alırdı. Zayn pek dondurma yemeyi beceremediği için her yerine bulaştırırdı ve Liam hep yanında peçete-

"Yoksa hatırlamıyor musun?" dedi Liam kırgın çıkan sesi ile. Zayn daldığı yerden uyanınca Liam'a baktı. "Pardon, dalmışım." dedi. Liam kendisine üzgünce bakıyordu. O anların Liam için önemli olduğunu biliyordu çünkü. Gülümsedi. "Tabii ki hatırlıyorum Liam. Aklıma o anlardan biri geldi. Yüzümü peçeteyle silerken söylenmen mesela?" dedi ve kıkırdadı. Liam da Zayn'e eşlik ederken anılar gözlerinin önüne bir şerit gibi geliyordu.

Liam gülmesini durdurunca yüzünde büyük bir gülümseme ile Zayn'in gözlerine baktı. "Yine eskiden olduğu gibi McDonald's'a gidelim. Oradan çıkınca da dondurma alalım ve eve yürüyelim. Olur mu?"

Zayn, Liam'ın elini tuttu. "Olur." dedi. "Ama daha yapacağız çok şey var Liam. Sadece bir tanesine bağlı kalmayalım." dedi ve eski eşini -ya da en yakın arkadaşını çekiştirerek dışarı çıkardı.

-Son.-

Don't You Remember? // Ziam MayneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin