1

243 14 0
                                    

Milyen kellemes az idő itt Londonban ahhoz képest hogy  általában mindig esni szokott. Bár igazság már régen jártam a szülőföldemen. Most is csak drága testvérem és a szüleim valamint a nagyszüleim kérése miatt jöttem vissza Britanniába. Inkább futkosnék különleges állatok után a nagyapám kérésére és vinném vissza az otthonukba a nálunk lévő gyógyult állatokat de hát most az egy szem bátyám esküvője miatt ezt is be szüntettük. 

A sok csalódás után tértem ide vissza 21 évesen. Bár fiatal koromban imádtam itt lenni de a szerelmi csalódás nagyon nagy volt. Így inkább éltem nagyapám ajánlatával és be álltam hozzá dolgozni a legendás állatok és lények gondozó farmján. Így ismerkedtem meg gyönyörű varázslatos állatokkal és ki szakadhattam a csalódásból. 

Azért remélem nem szándékozik meg hívni a bátyám Stevet az esküvőjére mert akkor én biztos hogy az első látásnál el is tűnők innen. Most is éppen a farmon készítik a díszítők az elő készítők az esküvőre ugyanis a nagyszüleink kérésére itt tartják az esküvőjüket. 

Ekkor egy lökés szerű érzés érkezik a lábamnak. Mikor le nézek egy kék hajjal rendelkező kisfiú van a lábamnál szorosan hozzám bújva. 

-Hát te ki vagy?-simítok végig a hajacskáján

-TEDDY LUPIN NEM MEGMONDTAM HOGY NE FUTKÁROZZ ..........................TE.........................ÁTK........oh bocsánat ha megzavartunk. - ér oda hozzánk a vörös hajú nő ekkor már fel is ismerem hiszen ő Ginerva Weasley a híres hajtó az angol válogatottban 

- Semmi baj- mondom és még egyszer végig simítok a kisfiú haján- Ha akarod vigyázok rá?

-Tényleg. Hu azt nagyon megköszönném már az idegeimen járkál ez a kis..............- de ekkor valaki a háta mögött ki szór egy Silenciot rá így el veszti a hangját 

- Megmondtam Ginny ha még egyszer csúnyán beszélsz vagy csak rá nézzel Teddyre vége a kapcsolatunknak- mondja az eközben mellém érő Harry Potter 

Ekkor már a fél család itt van nem csak a miénk hanem a Weasley család is. Mivel érzem ahogy Teddy reszket fel kapom az ölembe. Nagyon meglep a feltétlen bizalma ugyanis úgy bújik hozzám mintha én mindenkitől megvéthetném. 

-Kérem Miss Weasley ha lenne szíves elhagyná a házunkat?-hallom meg nagyapám hangját hát igen Göthe papa nem igazán szokót senkit ki dobni a házból így szinte mindenki meglepetten néz rá-Ha nem akkor sajnálattal kell közölnöm hogy nem látott szíves vendég. 

-Igen Ginny szerintem jobb ha el mész és légyszíves az esküvőmre se gyere el. Hányszor megmondtuk már hogy Teddynek nem utálatra van szüksége hanem nagyon nagy szeretetre- hallom meg jövendőbeli sógornőm hangját hát ő sem szokót ilyet mondani 

Ő csak bólogatásra képes mivel nem tud beszélni. Miután Harry fel oldja a bűbájt róla. Azonnal újra kezdi a rikácsolását amit Teddy nem vesz jó néven és el kezd újra reszketni. Így senkivel nem foglalkozva hátra megyek ahol az állataink vannak. De most nem a varázs állatokhoz viszem hanem az egyszerű hátas lovainkhoz. Azok közül is az én szépségemhez Árészhoz. 

 

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
True Love...............Where stories live. Discover now