Ezt a részt ennek a dalnak köszönhettem. Miközben hallgattam teljesen meg ihletett.
A mai reggel is fel fordultra sikerült ugyanis engem és Lunát úgy kellett anyámnak ki imádkozni az ágyból. Míg ők velünk foglalkoztak hogy milyen legyen a sminkünk és a hajunk addig a fiúk elkészítették vagy be fejezték a helyszín előkészítését.
Végül Luna így nézet ki:
Nekem anyum ilyen hajat és sminket készített:
A ruhám amit pedig saját magam terveztem és készítettem el így néz ki:
Mire készen lettünk mi addigra a fiúk is elkészültek mindennel. Mint megtudtam Harry is itt van már. Ekkor apum lépet be a szobába.
-Gyönyörű vagy kis hercegnőm- mondja majd látom a szemében a könnyeket
-köszönöm apa- ölelem meg
Majd ő kivezet a helyszínre ahol a sorok végén Harry vár és az eskető akinek a szerepét Kingsley tölti be. A helyszín így nézet ki:
Mikor a kupolás részhez érünk apám át add Harrynek és megkéri hogy vigyázzon rám. Az eskünkből semmire nem emlékszem csak arra amikor Kingsley megkérdezte hogy akarom e férjemnek Harryt ő pedig feleségének. Persze mind kettőnk válasza igen volt.
-Megcsókolhatod a menyasszonyt- hangzik el Kingsley mondata
Ekkor Harry óvatosan megcsókol, majd egyre hevesebben csókolózunk. de észhez térít minket a tapsoló családtagjaink.
-Üdvözöljék Mr. és Mrs. Pottert kérem- halljuk meg újra Kingsley hangját- de a legelső gratuláló én leszek Harry jobb asszonyt nem is találhattál volna magadnak
-Kösz Kings- mondja párom
Majd fogadjuk a gratulációkat és a nász ajándékokat. Végül át vonulunk a sátor alá ahol el lejtjük első táncunkat. Amibe végül Teddy is csatlakozott de ezt egyikőnk se bánta inkább örültünk neki.
Természetesen táncoltam még az édesapámmal és a bátyámmal na meg persze ki nem hagytam volna hogy a nagypapámmal is táncoljak egyet. Akit bár megleptem ezzel de szerencsémre nem állt ellen.
Éjfélkor fel vágtuk a tortát ami káprázatos volt. Hát igen a sógornőm el találta az ízlésemet.
Majd pedig a tora fel vágása után Harryvel úgy gondoltuk hogy ideje elindulnunk a nászutunkra. Persze Teddyt a legjobban felvigyázó emberekre a bátyámékra hagytuk. Nem nagy meglepetésre Párizsba mentünk hiszen még egyikőnk sem volt ott.
A nász út után
Miután haza értünk a fergeteges nászutunkról. Újra bele vetettük magunkat a szürke hétköznapokba.
YOU ARE READING
True Love...............
FanfictionA 21 éves fiatal boszorkány nem hitte hogy valaha is rá talál az igaz szerelem a háború után. De egy véletlen találkozásnak köszönhetően meg tapasztalja az igaz szerelem csodáját...................