Már kora reggel fejetlenség volt az esti ünnepség miatt. Persze még az is rá tett egy lapáttal mindenki idegeskedésére, hogy Luna ruhája nem érkezett meg. Mint mindig szinte most is én álltam elő azzal a megoldással hogy az anyukája régi ruháját is át alakíthatnám. Szerencsére gyorsan sikerült is olyan félévé alakítanom a ruhát amilyet szeretet volna. Így az egyik problémánk megszűnt. A másikra viszont a fiúknak kellett valamit ki találni ugyanis kint akarták megtartani az esküvőt de mint mindig a hihetetlenül szeszélyes időjárás miatt esett az eső.
De szerencsére a nagypapám ki találta ha egy kupolát alakítunk ki sátrakból akkor az alatt meg tudjuk tartani az esküvőt. Úgyhogy most a férfiak a tesómon kívül éppen ezt oldja meg.
Már a délutánban jártunk benne amikor az én szobámba gyűltünk össze a lányokkal és segítettünk Lunának és persze egymásnak is készülődni. Természetesen végül Luna nagy sajnálatára a Weasley családból csak Ron és Mione vesz részt az esküvőjén ugyanis a többiek inkább otthon maradtak hogy Ginny ki rohanásait kezeljék.
Miközben pont azon viccelődünk hogy azt hittük hogy Luna majd kék ruhát akar. Anyukám nekem készíti el a hajamat amit enyhén loknisra begöndörített. Majd a sminkemet Mione készíti el majd ezt viszonozom én is neki. Valamint együtt készítjük el Luna haját és sminkéjét. Addig pedig anyum és a nagymamám is készülődni készül az esküvőre.
-Aranyom szeretnék valamit adni neked?-lép hozzám nagy mamám és ekkor át nyújt egy antik dobozt amiben egy antik ékszer szett van - szeretném ha ezt ma viselnéd
-Köszönöm mama-mondom könnyezve meg ölelve őt
Eközben egy szintén családi örökségű ékszer szettet ad át anyám Lunának hogy viselje egészséggel az esküvőjén.
Ezeket a ruhákat és ékszereket vettük fel:
Luna
Én
Mione
YOU ARE READING
True Love...............
FanfictionA 21 éves fiatal boszorkány nem hitte hogy valaha is rá talál az igaz szerelem a háború után. De egy véletlen találkozásnak köszönhetően meg tapasztalja az igaz szerelem csodáját...................