Mi is történet velem az esküvőm után. Hát két egészséges kis gyermeknek adtam életet. A fiamnak Jamienek és a lányomnak Lilynek. Nagyon nagy boldogságot hoztak az életünkbe. Ahogy Lunáékéba is a saját kisfiúk aki a Gabriel nevet kapta.
Most 11 évvel később újra anyai örömök elé fogok nézni már nagyon várjuk Harryvel együtt.
Teddy már kész nagy legény. Hát természetben és minden másban is nagyon hasonlít Harryre. De persze mindig észre vesszünk valamit amiben a szüleire hasonlít. Míg az ikrek az első évet kezdik Gabrielel addig Teddy már az utolsót. Nagy megdöbbenésünkre Hermione és Ron nagyobb lányába lett szerelmes aki a Rosemary nevet viseli. Aranyos és örülünk hogy vele van.
Mi történt a család többi tagjával. Sajnos a nagyszüleimet még az ikrek születése előtt elveszítettük. Bár a nagyapám végső levelében azt írta hogy nagyon nagy békében és jó létben éltek és örültek annak hogy megérhették azokat a csodákat amik tőlünk származnak.
A szüleinket két éve veszítettük el. Ők a mi családi körünkben tértek nyugalomra. Biztosítottak róla minket hogy nagyon boldogok voltak és örültek hogy meg ismerhették az unokáikat.
A bátyám boldog családban él Lunával és a fiúkkal. Végül ők gondozzák a farmon lévő állatokat. Persze néha mi is be segítünk. Ők éppen most járnak az utolsó hónapokban a következő gyermekük várásában állítólag most kislányt hord a szíve alatt a barátosném.
Mi történt Weasleyékkel sajnos a szülők bele rokkantak abba ami a legfiatalabbik gyermekükkel történt. Ronékkal persze tartjuk a kapcsolatot ahogy az ikrekkel is akiknél szintén most érkeznek ha jól tudjuk a második bébik. Ginny még mindig a mungóban van. Persze próbált sokszor is megszokni de szerencsére egyszer sem sikerült neki.
Mi pedig boldogan élünk együtt Harryvel a közös házunkban a gyerekeink körében. Most persze izgulunk hogy az ikreink melyik házba kerülnek majd de tudjuk hogy bárhol meg állják majd a helyüket. Most is ahogy nézem őket míg kvidicseznek Teddyvel át jár az öröm. Majd még jobban hozzá bújok Harryhez és hallgatjuk a gyerek kacagást ami a seprűkről érkeznek és közelednek felénk.
YOU ARE READING
True Love...............
FanfictionA 21 éves fiatal boszorkány nem hitte hogy valaha is rá talál az igaz szerelem a háború után. De egy véletlen találkozásnak köszönhetően meg tapasztalja az igaz szerelem csodáját...................