Újra Cassandra szemszögéből
A reggel a madarak csiripelésére és a szemebe sütő napra ébredtem. Mikor ki nyitottam a szememet, csak akkor tudatosult bennem mi is történt tegnap. Újra el fogott az a fájdalom és önkéntelenül elkezdtek záporozni a könnyeim.
-Szívem nyugodj meg már nem eshet semmi bajod- ölel magához Harry
-Teddy......?
-Még Andromédáéknál van azt üzente addig marad amíg teljesen jól nem leszek- mondja halkan a párom
-Menjünk el érte reggeli után hiányzik már- mondom miközben reménykedve nézek a szemébe
-Ahogy akarod úgy lesz. Na de most először is egy finom reggeli dukál mind kettőnknek. Te csak maradj itt majd én gondoskodom róla- mondja majd egy csók után vissza nyom az ágyba fekvő helyzetbe, ő pedig le siet a konyhába hogy készítsen valamit reggelire.
Még egy rózsát is varázsolt ezzel fel dobta a kedvem teljesen.
-Köszönöm - mondom miközben egy csókot hintek az ajkaira
Majd együtt megreggelizünk természetesen még hívtunk magunkhoz gyümölcsöket is. Miután végeztünk én gyorsan el mentem zuhanyozni majd ezt a ruhaszettet vettem fel:
Nem igazán vittem túlzásba hiszen ma csak itthon szeretnék maradni Harryvel és a kis Teddyvel. Miközben végeztünk a felöltözéssel meg beszéltük, hogy Harry el megy a kicsiért. Amíg én készítek egy finom és könnyű ebédet ugyanis még be ugranak Mionéjékhez is. Hát nem igazán örültem neki de hát a barátjai persze nekem velük nincs bajom csak hogy az a vörös szuka Ron húga. Remélem soha többet nem találkozok vele.
A konyhában éppen a húst tettem be sülni. Amikor érkezett egy bagoly azzal a hírrel hogy Lunáék haza értek a nászútjukból mivel Rolf el kapott valami vírust. Így inkább itthon pihennek.
Pont ebédre értek haza Harryék. Egy gyors kézmosás után együtt ültünk le a teraszra ebédezni
A kis Teddy úgy falta hogy féltem tőle még megfullad.
-Teddy lassabban van még- mondom neki mosolyogva míg ő újra be töm egy falatott a szájába-Tényleg Rolf el kapott valami vírust így Lunáék haza jöttek.
-Oh sajnálom- mondja párom- Nem megyünk át látogatóba.
-Most nem nem akarom hogy Teddy el kapja-mikor pont rá néznék ő már szélvészként szalad játszani a kinti játékaival
Mi végül lassabban de végeztünk az ebéddel. Majd együtt ki ültünk egymáshoz bújva és néztük ahogy Teddy játszik. Persze néha nekünk is be kellett szállnunk. Így remekül telt a napunk délutáni része. Egy kis hiszti volt a fürdés miatt. De mint mindig tudtam hogy egy kis fagyi nem árt meg neki le fekvés előtt így azzal győztük meg közösen Harryvel.
Mikor sikerült végre el altattuk. Meggyőztem Harryt is hogy nem kell holnaptól itthon maradnia nyugodtan menjen dolgozni nem lesz semmi bajom. Mire sikerült meggyőznöm mind ketten elfáradtunk. De ahhoz még volt egy kis erőnk hogy egymásnak esünk és végig szeretkeztük az éjszaka felét. Így jóval éjfél után aludtunk el egymáshoz bújva.
YOU ARE READING
True Love...............
FanfictionA 21 éves fiatal boszorkány nem hitte hogy valaha is rá talál az igaz szerelem a háború után. De egy véletlen találkozásnak köszönhetően meg tapasztalja az igaz szerelem csodáját...................