3

175 11 0
                                    

A reggel akár csak az este is fantasztikus volt. Éppen akkor ébredtem fel amikor Harry bejött a szobába egy nagy tálca reggelivel. 

-Jó reggelt- rebegem hiszen felül semmit sem visel így látni lehet ki dolgozott hasizmát

-Neked is- mondja majd mellém telepedik és közénk rakja a tálcát

A reggeli heves csókunk sem maradt el. Amit nem sikerült megúsznunk anélkül hogy újra egymásnak ne esünk. Így a reggelit arrébb kellett lebegtetnünk is. Majd miután újra szeretkeztünk a reggelt. Majd közösen megettük a reggelit amit Harry fel hozott. Valamint végig beszélgettük a reggel további részét. Szóba került az is hogy most akkor együtt vagyunk e. Végül megegyeztünk abban hogy igen. Majd újra egy fergetegeset szeretkeztünk. 

Végül majd csak délben kerültünk ki a szobából. Mielőtt persze ki mentünk gyorsan közösen le zuhanyoztunk. Majd még fel öltöztünk én ezt a ruha szettet választottam mivel ma naposabb idő van:

 Majd még fel öltöztünk én ezt a ruha szettet választottam mivel ma naposabb idő van:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Mikor ki értünk mindenki mosolyogva nézett minket. 

-Mi van? Mit nézettek van rajtam vagy Harryn valami?-nézek rájuk de tudom hogy le veszik hogy együtt vagyunk ugyanis egymást kezét fogva jöttünk ki a szobából

-Semmit semmit drága húgi- mondja bátyám kacagva- Gratulálok neked és neked is haver- pacsizik össze Harryvel 

-Köszi- mondja Harry -Igen együtt vagyunk ha másra kíváncsiak vagytok akkor tegyétek fel most mert nem kívánunk százszor elmondani ugyan azt. - mondja mosolyogva

Ekkor mindenki kérdezett pár dologról. Főleg az volt a kérdés hogy mikor kezdődőt hát mind ketten elmondtuk hogy még a háború idején csak akkor mind a kettőnknek volt valakije. Majd végül az ebéd után a bátyámék el mentek a nászútjukra. Mi pedig meg beszéltük hogy bár még nagyon az elején vagyunk hiszen csak egy napja vagyunk együtt de össze költözünk. Így végül én költöztem Harryhez a Rubin lakba. 

Persze bár Teddy kicsi de megértette hogy együtt vagyunk és nagyon örült neki

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Persze bár Teddy kicsi de megértette hogy együtt vagyunk és nagyon örült neki. Persze nálam a szüleim és a nagyszüleim is szomorúak voltak de mondtam nekik hogy se perc alatt oda tudok hozzájuk hopponálni a hívnak. Erre persze igazat adtak nekem. 

Az estét már most már mondhatom a közös házunkban ért minket. Nagyon nagy kacagás törte be  hozzám a konyhába míg készítettem  a vacsorához való ételeket. Majd nagy kacagások közben vacsoráztunk meg együtt. Végül Teddy csak velem akart fürdeni és elaludni. Majd Harryvel együtt aludtunk el a közös hálónkban. Persze előtte elküldtük a Weasley szülőknek Ginny dolgait amik itt voltak Harrynél. Még az ágyat is ki cserélte miattam Harry bár elég lett volna csak elvarázsolni de ő képes volt helyette másikat venni. Nyugodtan aludtunk de nem is tudtuk hogy a másnapi reggelünk elégé zűrös lesz egy vörös hajú egyén miatt. 

True Love...............Where stories live. Discover now