Reggel arra ébredtünk, hogy az alsó szinten valaki pakolgat. Mivel mind nekem, mind Harrynek a háború miatt elégé erős érzékelésünk van, ha valami körülöttünk történik. Ezért egyszerre keltünk ki az ágyból és a pálcánkat a kezünkbe tartva le mentünk. Míg Harry a konyhába ment addig én a nappaliba. Ahol nem mással találtam szembe magam, mint Ginny Weasleyvel. Teljesen le döbbentem hiszen a dolgait pakolta vissza amit, mi elküldtünk a családjának. Mivel nem igen figyeltem a pálcám már az ő kezében volt.
-Te, mit keresel a mi házunkban?-kérdezett hisztérikusan
-Én itt lakom-mondtam erős hanggal, nem féltem hiszen tudtam, hogy pálca nélkül is képes vagyok ki védeni bármilyen átkot kivéve a három tiltott átkot. Hát senki nem hitte volna, hogy a békés, kis szelídnek tűnő Ginnyike ilyen álnok. Ugyanis a kínzó átkot mondta ki rám.
-Crucio......................-üvöltötte
-Ááá................-mikor elért az átok azt hittem itt a vég hiszen minden izmomban fájdalmat éreztem, majd össze is csuklottam
-Ne hazudj nekem én vagyok Harry egyetlen szerelme- mondja és még erősebben éreztem az átkot, persze próbáltam le győzni, de sajnos mivel ezen kívül csak egyszer egy halálfaló mondott ki rám egy gyenge Cruciot ezért nem tudhattam, hogy ha egy erősebb mágiával bíró ember mondja ki akkor nagyobb fájdalommal jár
-Stupor..........-hallottam meg életem legszebb hangját, Harryét
Egyszer csak meg szakadt az átok, majd csak azt láttam ahogy a Weasley szuka a kandalló mellé esik ájultan.
- Cassy, jól vagy?- rohant oda mellém a szerelmem
-Ighen.......-mondom egy kicsit rekedt hangon
Mielőtt észhez kaphattam volna már Hermione is itt állt a nappalinkban. Majd már is ott termett mellettünk és máris kezelésbe vett. Így hirtelen három bájitalt is be kellett vennem. Már csak azt éreztem, hogy a szemeim elfáradnak így Harry ölelésében el alszom.
Harry szemszöge
Mikor le értünk a földszintre én a konyhába mentem körül nézni. Mivel ott nem találtam semmit gyorsan még körül néztem a dolgozó szobámba, valamint a mellette lévő könyvtár szobába. Amikor életem szerelmének a fájdalmas kiáltását hallottam meg. Azonnal rohantam nappali felé. Mikor be értem azt láttam, hogy Ginny akit eddig szeretem és mostanában már a kis húgomnak tekintettem, éppen Cruciátus átok alatt tartja életem szerelmét. Nem is gondolkodtam, amikor ki mondtam az első átkot ami eszembe jutott.
-Stupor....................-üvöltöttem mire ő az átok hatására a kandalló mellé repült és végül aléltan esett össze
-Cassy, jól vagy?- rohantam szerelmem mellé és a fejét az ölembe húztam
-Ighen ...........- halottam meg a rekedt hangot, gyorsan megidéztem a patrónusomat és Hermionéhez küldtem , hogy jöjjön ide, mikor megérkezett csak körül kellett néznie és máris ott termett mellettünk és kezelésbe vette Cassyt. Egy nyugtató, fájdalom csillapító, és egy álom bájitalt diktált bele szerelmembe. Miután megitta az álom bájitalt a kezeibe hanyatlót és már aludt is. Gyorsan fel vittem a közös szobánkba.Majd egy csókot nyomva a fejére. Kiléptem a szobából és hagytam pihenni.
-Mione, légyszíves vigyáz Cassyre amíg én intézkedem Ginny ügyében. Teddy nincs itt ugyanis tegnap, és ma is Andromédáéknál van.- mondom és már auror öltözetben léptem a megkötözött alélt Ginny mellé
-Jó-mondja, majd közbe mellém sétál- Értesítettem a családot. Ők is ott lesznek.
Miután elköszöntem tőle. Fogtam Ginny alélt testét és a minisztériumba hopponáltam azon belül is az auror parancsnokságra. Láttam, hogy már itt van az egész Weasley család mindenki szemében a könyörgést láttam. De sajnos ebben az ügyben most nem én döntök, hanem Kingsley aki már ott is állt velem szemben. Két auror társam már el is vezette a most már újra fel ébredt Ginnyt.
A tárgyalás nagyon gyorsan le folyt. ugyanis Kingsley előre vette az ügyet. Sajnos mivel elméje teljes tudatában tette ezért aszkabanba kellett volna jutnia. De mivel a medimágusunk megvizsgálta, ki derült hogy örülten imádata tárgya vagyok. Így végül a Szent - Mungó Varázslati traumák osztályára került. Annyit még elértem, hogy jó körülmények között éljen és, hogy ne legyen semmi baja a helyen.
Viszont éreztem, hogy akarnak velem beszélni a család tagjai, de inkább gyorsan távoztam ugyanis nem éreztem most úgy magamat, hogy tudnék nyugodtan beszélni velük.
Először Andromédahoz mentem, hogy Teddy még maradhatna e egykét napot náluk. Természetesen miután megtudta mi történt azt mondta addig marad a kis unokája amíg szükségünk van rá, hogy Cassy pihenjen. Majd itt megírtam Cassy szüleinek, hogy mi történet és, hogy most már biztonságban van szerelmem. Valamint Kingsleynek is írtam, hogy ki veszek szabadságot és azt is hozzá tettem nem tudom mikor térek vissza a munkába. Majd akkor talán, ha már Cassynek nem lesz rám szüksége.
Végül haza hopponáltam ahol Mione elmondta, hogy most már Cassy jól van. De pihenjen sokat a mostani napokban valamint, hogy három nap múlva vissza jön megvizsgálni őt. Majd végül elköszöntünk egymástól.
Egy gyors vacsora után, lezuhanyoztam majd szerelmem mellé feküdtem, aki bár mélyen aludt mégis közelebb csúszót hozzám ahogy mögé feküdtem. Egy puszit hintettem a fejére, majd hozzá bújva én is átadtam magam az álmok tengerének.
YOU ARE READING
True Love...............
FanfictionA 21 éves fiatal boszorkány nem hitte hogy valaha is rá talál az igaz szerelem a háború után. De egy véletlen találkozásnak köszönhetően meg tapasztalja az igaz szerelem csodáját...................