Κεφαλαιο~2~Δεν τον ξερω..

650 57 2
                                    

Εκεινος σηκωσε λιγο το κεφαλι του και με κοιταξε βαθια μεσα στα ματια.Υστερα απομακρυνθηκε αποτομα.Μα εγω αγαπαγα τον Harry?Πως?Με τον Hazza ειμαστε σαν αδελφια..Ειλικρινα δεν ξερω πως μου συμβαινει αυτο..Ηρθε προς το μερος μου ξανα και με πηρε αγκαλια.Εβαλε το κεφαλι μου στον ωμο του και μου ψιθυρισε:

Η-Χαιρομαι που ειμαι εδω μαζι σου..Σαγαπαω πολυ κολλητουλα!

Μ-Κι εγω..

Προσπαθησα να καταλαβω τι ειχε γινει με την προηγουμενη κοπελα του Hazza..Μου ειχε πει πως τα πηγαιναν καλα...Καλα ολοι ξερουν οτι ο φιλος μου ειναι γυναικας αλλα τοσο γρηγορα?Πηγα να του μιλησω μα εκεινος μου εκλεισε το στομα και με το πονηρο του βλεμμα μου τονισε:

Η-Σςςς απολαυσε την στιγμη!Ειμαστε και παλι μαζι μην το χαλας...


''Καλα''αναφωνησα και αναστεναξα.Ανοιξε την τηλεοραση και εφυγε απο μακρια μου για λιγο..Υστερα σηκωθηκε απο τον καναπε και βγηκε για λιγο εξω.Επεστρεψε μετα απο λιγο με βαλιτσες.Ημουν καπως σαν(δειτε φωτο διπλα χδ).Σηκωθηκα απο τον καναπε,πηγα κοντα του και τον εσπρωξα στον ωμο.

Μ-Αντρακι καλα ολα αυτα αλλα που πας τις βαλιτσες?

Η-Surpriseeeee my babyyyy!

M-Οχι δεν θελω εκπληξεις με τρομαζουν!

Η-Ελα ρε...Δεν εχω να μεινω καπου...Πλιζυυυυ

Μ-Καλαα μιστερ λυπημενη φατσα μπορεις να μεινεις εδω.!

Η-Γι'αυτο σαγαπαω!

Εφυγα γιατι ηξερα πως θα συνεχιζοταν το γνωστο σε ευχαριστω εισαι η καλυτερη φιλη του κοσμου και μπλα μπλα μπλα.Πηγα στο δωματιο μου και ξαπλωσα στο κρεβατι..μα εγω να αγαπαω τον Hazza?!Δεν πρεπει να γινει αυτο..!Ξερω την συνεχεια..θα τον αγαπησω παραφορα..θα τον θελω να ειναι μαζι μου καθε λεπτο και θα σκασω απο την ζηλια μου που μιλαει με εκεινη την κοπελα που βρηκε.Στο τελος θα του πω πως νιωθω και αυτος δεν θα νιωθει το ιδιο για εμενα και μετα θα χαλασει η φιλια μας.Πρεπει να τον ξεχασω..ειναι ο καλυτερος μου φιλος..μου σταθηκε τοσο πολυ..και δεν θελω να τον χασω.Ξαφνικα ενα χτυπημα της πορτας διεκοψε τις σκεψεις μου.

Μ-Ποιος ειναι?

Η-Εσυ ποιος λες να ειναι?(και ανοιξε την πορτα και εβαλε το κεφαλι του μεσα και μου χαμογελασε)

Μ-Χαχαχα τι θες Harry?

Η-Που θα κοιμαμαι?

Μ-Ααα ναι..εμμ..θα κοιμασαι στο διπλανο δωματιο..δεν το εχει κανενας..

Η-Οκ..παω να βολευτω και θελω να σε ρωτησω και κατι αλλο..

Μ-Ναι..Τι ειναι?

Η-Εχεις τιποτα να φαμε για μεσημερι?

Μ-Χαχα ναι εχω μαγιρεψει..

Η-Ααα τι?

Μ-Μακαρονια με σαλτσα!

Η-Αααα οκ!

Μ-Αντε παω ν στρωσω το τραπεζι και θα σε φωναξω να ερθεις!

Η-Μαλιστα αρχηγε!

Μ-Χαχαχαχα

Αφησα τον Χαρρυ να βολευτει και πηγα κατω για να φτιαξω το τραπεζι.

Εβαλα μια γερη δοση μακαροναδας στο πιατο του γιατι θα πεινουσε και του φωναξα να κατεβει:

Μ-Harryyyyyyyyyyyy!(τοτε τον ακουσα που κατεβαινε γρηγορα τα σκαλια και εντρομος ειπε:)

Η-Τι εγινε?

Μ-Εμμ..πρωτον σου φωναξα να ερθεις να φαμε..και δευτερος..εμμ..πηγαινε βαλε παντελονι..μου κατεβηκες με το βρακι!

Τοτε κοιταξε να δει και σηκωσε το κεφαλι του αποτομα και με κοιταξε με ενα ντροπαλο βλεμμα!

Η-Ουππς...Χιχι!Καλα δεν με νοιαζει..δεν νιωθω περιεργα να ειμαι μπροστα σου με το βρακι!Δηλαδη και εσυ να ησουν τωρα με το βρακι δεν θα με πειραζε..

Μ-Ααα μπα?Πηγαινε βαλε παντελονι παλιο cupcake!

Μετα απο ενα λεπτο κατεβηκε κατω και πηγαμε στην τραπεζαρια..σουγρωσε την μυτη του και μυρισε τ α μακαρονια!

Η-Μμμ τι μυρωδια ειναι αυτη?

Εβαλε μια μεγαλη πιρουνια στο στομα του και μπουκωμενος μου ειπε:

Η-Πολυ καλη ειναι!Give me five!

Μ-Χαχαχαχ κλασσικος χαρρυ...(και καναμε κολλα πεντε)

Ελπιζω να σας αρεσε...Ααα και Φιφη θενκς ξερεις εσυ γιατι ;)#ForeverMifi νομιζω αυτο τα λεει ολα χδ Αντιοζζζζ

Stay strongWhere stories live. Discover now