Μα-Μελισσα πρεπει να κανεις το τεστ.
Μ-Μαρκ..Δεν ειμαι καλα!
Μα-Θα ειμαι εδω για σενα σε οτι χρειαστεις.Θα στειλω τον Τζος στο φαρμακειο.
Ο Μαρκ με σηκωσε και με εβαλε στο κρεβατι να ξαπλωσω.Μετα απο λιγη ωρα ο Τζος ηταν σπιτι με το τεστ.Το πηρα στα χερια μου και το επεξεργαζομουν σαν να μην ηθελα ποτε να υπαρχει.Πηρα την μεγαλη αποφαση.Ανοιξα την πορτα και μπηκα στο μπανιο.Μετα απο την μεγαλη διαδικασια η οποια κρατησε 5 λεπτα,παρολου που εμενα μου φανηκε αιωνας τα ματια μου επεσαν επιτοπου στο μηχανημα.Τρεις ροζ γραμμες αναγραφονταν στο καντραν του.Ημουν εγκυος.Με αργο βημα ανοιξα την πορτα και βγηκα εξω.Ο Μαρκ ηρθε προς το μερος μου.Τραβηξε το τεστ και το πηρε στα χερια του.Ειδε το αποτελεσμα και με αγκαλιασε.Εκλαιγα πολυ.Εκλαιγα γιατι το να κανω ενα παιδι τωρα ηταν το μονο που δεν σκεφτομουν.Εκλαιγα γιατι ημουν μακρια απο την αγαπη της ζωης μου.Εκλαιγα γιατι θα στερουσα απο ενα παιδι τον πατερα του.Οτι πιο πολυτιμο υπαρχει σαυτην την ζωη.Δεν ειχα ιδεα τι θα εκανα χωρις τον Χαρρυ...Μονο αυτον ειχα.Αλλα τωρα σιγουρα θα βρουμε μια λυση.Θα ''κουκουλωσουμε'' το θεμα και ολα θα ειναι ενταξει.Ολα ενταξει αλλα οχι οπως θα ηθελα.Τραβηχτηκα απο την αγκαλια του αδελφου μου και με γοργο βημα ανοιξα την πορτα του δωματιου μου.Την εκλεισα πισω μου με δυναμη.Πηρα το κινητο μου στα χερια μου.Ειδα εκεινη την φωτογραφια που ειχαμε τραβηξει.Ο Χαρρυ να με φιλαει στο μαγουλο...Τον χρειαζομαι.Αλλα καλυτερα ειναι να μεινει μακρια.
Harry's POV
Δεν καταλαβαινω τι εκανα...Την αγαπαω πολυ και χωρις αυτην ειμαι ενα τιποτα.Δεν ξερω αν θα μπορεσω καν να ζησω διχως αυτην.Πηρα το κινητο μου στα χερια μου,ειδα εκεινη την φωτογραφια μας.
Με ξεχασε ειπα στον εαυτο μου.Δεν τον ξεχασα ακουστηκε η σιγανη φωνη της στο δωματιο.
Ολα ηταν ενα ψεμα,ειπε εκεινος.Ολα αυτα ηταν οτι πραγματικα ενιωθα ακουστηκε η φωνη της.
Εκανε την δουλεια της κι εφυγε.Αφησε ενα δακρυ να κυλησει στο μαγουλο του.Μακαρι να ημουν εκει,ειπε εκεινη.
Δεν μαγαπαει πια..Πεταξε το κινητο του απεναντι.Τον αγαπαω ακομα ειπε εκεινη μεσα απο τους λυγμους της.
Melissa's POV
Πρεπει κατι να κανω.Να τον ενημερωσω για οτι συμβαινει η τουλαχιστον να του μιλησω.Πηρα το κινητο στα χερια μου και αρχισα να πληκτρολογω τον αριθμο του.Το σκεφτομουν πολυ για να πατησω εκεινο το μικρο πρασινο κουμπι.Οταν το σκεφτηκα αρκετα το πατησα.Περιμενα να ακουσω την φωνη του,να δω εκεινο το χαμογελο που με εκανε χαρουμενη.Απο την αλλη ακρη ακουστηκε ο Χαρρυ.
KAMU SEDANG MEMBACA
Stay strong
Fiksi PenggemarΔυο κολλητοι..Ο Harry και η Melissa...Μαζι μεγαλωσαν..απο παιδια κολλητοι..Μα τι γινετε οταν κατι αλλο μπαινει αναμεσα τους και.....? © 2014 - DON'T COPY THE STORY. ✔ ® Stay Strong #LouPayne-Love1D☑