Κεφαλαιο~9~ Εξαιρεσεις..

403 40 5
                                    

Εεε Οχι ρε γαμωτο!Οχι!Παλι αυτη μπροστα μου!Γιατι χαλαει καθε μας στιγμη?Γιατι ειναι σκυλα!Γι αυτο..Ο Χαρρυ εφυγε με την μια απο την αγκαλια μου και ετρεξε να αγκαλιασει αυτην!Γαμωτο..Περασε μεσα χωρις να της πω και καθισε με τον Χαρρυ στον καναπε.Πολλα πιτσι πιτσι μαζι του και δεν μαρεσουν αυτα.Ενα γεια δεν της ειπα και ανεβηκα στο δωματιο του Χαρρυ.Αρχισα να ψαχνω τα πραγματα του.Τα συρταρια την ντουλαπα ολα..Ανοιξα το συρταρι του και βρηκα ενα μικρο βιβλιο με τιτλο''Η Μοναδικη Αγαπη''.Ειχε διαβασει πολυ απο αυτο και απο οτι ειδα ειχε φτασει στην σελιδα 156.Ανοιξα την πρωτη σελιδα και αντικρυσα με δικα του γραμματα''Στην αγαπη της ζωης μου..Σαγαπαω..''ποια ηταν αυτη?Και αν δεν ημουν εγω?Ξαφνικα ακουσα την πορτα να ανοιγει.Μπηκε μεσα Ο χαρρυ και αμεσως εκρυψα το βιβλιο πισω μου.

Η-Μωρο μου τι κρατας εκει?

Μ-Εγω?Τιποτα καλε..Κατι ετρωγα..

Η-Ναι καλα!Ελα δειξε μου!

Μ-Μα ρε Χαρρυ σου λεω τιποτα.

Αρχισε τοτε να με γαργαλαει και μου πηρε το βιβλιο απο τα χερια.Εγω απομακρυνθηκα και καθησα διπλα στο παραθυρο του.Εκεινος ηρθε απο πισω μου και με αγκαλιασε.

Η-Ζηλιαρααα!Αναρωτιεσαι ποια ειναι η αγαπη της ζωης μου εε?

Μ-Οχι..Ειμαι σιγουρη πως ειναι η Ροζυ.

Η-Ααα χαζουλα μου δεν ειναι η Ροζυ.

Μ-Ποια ειναι τοτε?

Η-Μμμ δεν σου λεω..Θα δεις..

Μ-Τι θα δω που θα δω?Πες μου.

Η-Δεν μου επιτρεπεται να σου πω κατι παραπανω..

Μ-Καλα ασε με να κλαιω.

Ηρθε τοτε κοντα μου αποτομα και δαγκωσε το κατω χειλος του.Υστερα πηγε με φιλια απο το λαιμο ως το αυτι μου,μου δαγκωσε απαλα το λοβο και μου ειπε:''Να κλαις?Νομιζω πως θα χοροπηδας απο την χαρα σου''.Μου εδωσε ενα φιλι στο στομα και εφυγε τραβωντας το χερι μου.Προχωρησα στον διαδρομο και κοιταγα απο την χαραμαδα.Ο Χαρρυ ειχε αγκαλια την Ροζυ και μιλουσανε.Δεν θελω να τον ξαναχασω γαμωτο..Και ηρθε αυτη να μου τον παρει τωρα..Δεν θα το αντεξω.Τον θελω και θα τον παρω.Φορεσα τα γυαλια μου και πηρα ενα σακο μαζι μου.Κατεβηκα τις σκαλες και εφτασα στην πορτα ο Χαρρυ ηρθε προς εμενα και πηγε να με φιλησει αλλα τον εσπρωξα και βγηκα εξω.Εκεινος εμεινε αφωνος να με κοιτα.Με ακολουθησε και βγηκε εξω μαζι μου.

Η-Μελισσα που πας?

Μ-Μμμ εισαι ο μπαμπας μου?

Η-Οχι..

Stay strongDonde viven las historias. Descúbrelo ahora