Κεφαλαιο~8~Νιωσε την αληθεια..

560 41 0
                                    

Τα καυτα δακρυα μου κυλουσαν στα μαγουλα μου.Εκλαιγα δυνατα και μεσα σαυτα τα δακρυα αποκοιμηθηκα.Οταν ξυπνησα το πρωι πηγα και πλυθηκα,μετα κατεβηκα στο σαλονι εφτιαξα τσαι και καθησα στον καναπε.Λιγα λεπτα μετα απο μενα κατεβηκε ο Χαρρυ χωρις μπλουζα και με μια φαρδια φορμα.Εφτιαξε καφε και πηγε στον απεναντι καναπε.Κοιτουσε το πατωμα και εμενα δεν με κοιτουσε καθολου.Πηγα να σπασω αυτην την αμηχανια μεταξυ μας.

Μ-Καλημερα Χαρρυ μου.

Απαντηση δεν πηρα και ετσι το ξανα ειπα.

Μ-Καλημερα Χαζζα.

Εκεινος πηρε τον καφε και ανεβηκε στο δωματιο του.Μα γιατι ολο αυτο?Ισως στεναχωρηθηκε απο αυτο που εγινε το βραδυ..Που δεν δεχτηκα το φιλι του.Αχ τον θελω απεγνωσμενα.Μακαρι να γινει κατι μεταξυ μας ξανα..Αρχισα να κλαιω ξανα.Γονατισα στο πατωμα και εκλαιγα με λυγμους.Ακουσα τον Χαρρυ να τρεχει στις σκαλες και ηρθε προς το μερος μου.

Η-Σε παρακαλω μην κλαις.

Μ-Πως να μην κλαιω πες μου?

Η-Απλα μην κλαις.Καθε φορα που το κανεις μου ραγιζεις την καρδια!Σε ικετευω(Και με πηρε αγκαλια οπως στην φωτο διπλα :3)

Εγω δεν μιλησα και ανεβηκα τις σκαλες για να παω στο δωματιο μου.Εκεινος τις ανεβηκε γρηγορα μαζι μου και σταθηκε μπροστα μου εμποδιζοντας με.

Η-Δεν πας πουθενα!

Μ-Χαρρυ κανε περα.

Η-Δεν εχω να παω πουθενα!

Μ-Σε παρακαλω Χαρρυ.(του ειπα με λυγμους)

Η-Σου ειπα να μην κλαις?

Μ-Ασε με.

Τοτε εκεινος εκανε περα και με αφησε να μπω στο δωματιο.Πριν κλεισει την πορτα μου ειπε:

''Δεν θα σε αφησω να φυγεις τοσο ευκολα..Καλη ξεκουραση babe.''

Μ-Χαρρυ!

Η-Πες μου.

Μ-Θελω το απογευμα η το βραδυ να παμε καπου μαζι :3

Η-Που θες να παμε?

Μ-Δεν εχω προβλημα διαλεξε εσυ.

Η-Οπως θες.

Μ-Ααα Χαρρυ!

Η-Τι ειναι παλι?

Μ-Ευχαριστω!

Η-Εγω ευχαριστω που μπηκες στην ζωη μου! xxxx

Εκλεισε την πορτα πισω του.Ημουν υπερβολικα ερωτευμενη μαζι του.Καθε φορα που τον βλεπω νομιζω οτι η καρδια μου θα φυγει απο την θεση της..Χαιρομαι πολυ που σημερα θα βγουμε.Καθομουν στο δωματιο και ακουγα μουσικη.Οι ωρες περνουσαν βασανιστικα αργα.Ωσπου ακουσα την πορτα να χτυπα.Ανοιξε ο Χαρρυ.

Stay strongDonde viven las historias. Descúbrelo ahora