Κεφαλαιο~11~Εσυ πεφτεις εγω ποναω..

453 41 12
                                    

Πεφτει απο πανω μου και με φιλαει στον λαιμο..αρχιζω και τον χαιδευω και τον φιλαω...τον ξεσηκωνε. Σηκωνετε λιγο με κοιταζει και μου γαμογελαει πονηρα. Σηκωνετε απο πανω μου και με σηκωνει με ολη του την δυναμη. Ξαφνικα αρχιζει παλι να με φιλαει και με σπρωχνει με δυναμη στον τοιχο...του βγαζω την μπλουζα και με πηγαινει πανω στο δωματιο που κοιμαται.

Με ξαπλωνει πανω στο κρεβατι και συνεχιζει να με φιλαει...αρχιζει να με δαγνωνει ελαφρα και παιχνιδιαρικα στον λαιμο και στα χειλια μου...αρχιζω και χαλαρωνω και προσπαθω να αφεθω

Με ολη μου την δυναμη τον γυρισα και πηγα απο πανω του. Εβλεπα το σωμα του και χαζευα...μετα τον κοιταξα και του χαμογελασα..τον εβλεπα..δεν μπορουσε να κρατηθει..ειχε σκασει..Αρχιζα να τον φιλαω και να τον χαιδευω...αυτος σηκωθηκε και με πηρε στα ποδια του...μου εβγαλε την μπλουζα..αρχισε να με φιλαει στο στηθος και να προσπαθει να μου βγαλει το σουτιενΕγω του εβγαλα το παντελονι και τον αφησα με το μποξερακι...για μια στιγμη ξαπλωσαμε στο κρεβατι για να παρουμε μια ανασα...χαχα δεν μπορεσε να το βγαλει και με κοιταζε παραξενεμενα σαν να ελεγε "πως βγαινει αυτο το πραγμα???"

Εγω εβγαλα το παντελονι μου και πηγα στο μπανιο..αυτος μου φωναξε απ εξω :

Χ: Τι κανεις εκει μεσα τωρα???!!

Μ: Θα δεις!!

Χ: Αντε τελιωνε!! ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΘΑ ΣΚΑΣΩ !!

Μ: Χαχαχα εε περιμενε λιγο!!

Χ: Αντε!!

Εγω βαφτηκα λιγο για να τον ξεσηκωσω και φορεσα τα καλα μου τα εσωρουχα..σιγουρα θα τον τρελαινα..

Βγηκα απο το μπανιο και τον κοιταξα...αυτο σηκωσε το κεφαλι του και γουρλωσε τα ματια

Χ: Αυτο εκανες τοση ωρα στο μπανιο??

Μ: Ναι..

Χ: Αξιζε η αναμονη!!

Εγω γελασα χαριτωμενα και πηγα στο κρεβατι..αυτος ξαφνικα αρχισε να με φιλαει παθιασμενα και ξαναπροαπαθησε να βγαλει το σουτιεν..

Μετα μου εβγαλε το κατω των εσωρουχων μου και εμεινα γυμνη..ντρεπομουν παρα πολυ και κουκουλωθηκα με το σεντονι..

Αυτος χωρις να χασει χρονο πηγε και αυτος κατω απο τα σεντονια και αρχισε να με φιλαει.Ενιωσα να μπαινει μεσα μου αργα και βασανιστικα..υποταχθηκα σε αυτον και αρχισα να τον φιλαω..μετα απο ωρα πηγαμε στις θεσεις μας και πηραμε μια ανασα και πεσαμε για υπνο αγκαλια..

Stay strongOnde histórias criam vida. Descubra agora