Με τρεμαμενη φωνη προσπαθουσα να του τα εξηγησω ολα.Να του φωναξω Χαρρυ σαγαπω...Αλλα εγω δεν ειχα θαρρος και τολμη να τα εξηγησω ολα αυτα και συνεχισα να αφηνω την ησυχια και τους λυγμους του Χαρρυ να κυριαρχουν...
Μ-Σε παρακαλω...Μην κλαις ειναι ματαιο...
Απαντηση δεν πηρα..Το μονο που ακουσα ηταν ενα ξερο αντιο και το κλεισιμο του κινητου του..Επεστρεψα στον Τζιμι...
Τ-Εισαι οκ?
Μ-Ναι..ναι ευχαριστω...
Τ-Μελισσα θελεις να βγουμε;;Μια φιλικη βολτα..αυριο στις.8 εδω.
Μ-Ναι..γτ οχι;;
Με ενα νευμα του κεφαλιου του με χαιρετησε και εφυγε..Γυρισα σπιτι..Αδειο χωρις το γελιο του,Αδειο..."Γυρισααα''φωναξα μονοτονα διχως να περιμενω απαντηση..Ενιωσα καποιον απο πισω μου.
Η-Δεν εισαι μονη!!
Μ-Τι κανεις εδω;;
Εβαλε τα χερια του στα μαγουλα μου..
Η-Καταλαβε το..Δεν ζω χωρις εσενα...
Μ-Ναι μα εσυ..
Η-Σςςς μην μιλας...
Οι ωρες περνουσαν βασανιστικα αργα..Ακουσα το κουδουνι..Ετρεξα να ανοιξω..Αντικρισα τον Τζιμι.. Δεν με αφησε να μιλησω και με πηρε απο το χερι..Βγηκαμε εξω και ειδα ενα πανο να λεει:''Εισαι υπεροχη"Σοκαριστηκααα...
Τ-Σε ξερω τοσο καιρο..Σε παραξολουθω και σχεδιαζω το πως να σε πλησιασω..Αλλα με το που σε βλεπω ολα χανονταιι και η αγωνια και η θλιψη και ολα...
Εγω δεν μιλουσα παρα μονο τον κοιτουσα..Με αρπαξε και με φιλησε..Δεν μπορουσα να αντισταθω..Ηταν τοσο γλυκος...Ενιωσα καποιον να μας παρακολουθει..Γυρισα το κεφαλι μου και αντικρισα τον Χαρρυ απο το πανω δωματιο..Μολις με ειδε γυρισε πλευρο..Αφησα τον Τζιμι και μπηκα μεσα.Ετρεξα στι δωματιο του Χαρρυ..
Συγγνωμη αν ηταν λιγο δεν ειχα εμπνευσηηη;©Βαυυυ
YOU ARE READING
Stay strong
FanfictionΔυο κολλητοι..Ο Harry και η Melissa...Μαζι μεγαλωσαν..απο παιδια κολλητοι..Μα τι γινετε οταν κατι αλλο μπαινει αναμεσα τους και.....? © 2014 - DON'T COPY THE STORY. ✔ ® Stay Strong #LouPayne-Love1D☑