Ολα ηταν ηρεμα και εγω κοιμομουν ησυχη χωρις να ξερω τι με περιμενει..Μεσα στον υπνο μου ακουσα τον Χαρρυ να φωναζει και να μου χτυπαει την πορτα.Τρομαξα και ετρεξα να ανοιξω..
Μ-Τι εγινε παιδακι μου?Γιατι κανεις ετσι?
Η-Βοηθεια!ΒΟΗΘΕΙΑΑΑΑ!Με κυνηγαει η κακκια μαγισσαααα!
Μ-Χαρρυ τι λες βραδιατικα?Πας καλα?
Η-Σου λεω την αληθεια!Με κυνηγαει η κακκια μαγισσααα!
Μ-Χαρρυ δεν ειμαστε πλεον 6 χρονων...-_-
Η-Μελισσα μπορω να κοιμηθω μαζι σου?Εχασα και το αρκουδακι μουυυ :3
Μ-Καλααα..Αντε μπες..
Ξαπλωσα και γυρισα πλευρο.Ενιωσα το χερι του να αγκαλιαζει την μεση μου.Ηρθε κοντα μου και μου ειπε στο αυτι:
Η-Σαγαπαω..
Που να ηξερε οτι εγω το εννοω αλλιως...Το πρωι σηκωθηκε πρωτος και εφτιαξε πρωινο,απο οτι καταλαβα εφαγε μονος του χωρις να με περιμενει.Κατεβηκα στην τραπεζαρια και τον ειδα να μιλαει στο κινητο.
Μ-Καλημερα Χαρ-(Μου εκλεισε το στομα)
Συνεχισε να μιλαει για 5 λεπτα και υστερα μου ανοιξε το στομα.
Η-Μιλουσα με την κοπελα μου.Με χωρισε πριν 2 ωρες και τωρα με θελει πισω...Ειμαι ωραιο μωροοο
Μ-Εισαι ωραια ψωναρααααα!
Η-Μην μιλας κυρια κινουμενη καταστροφη.Περπατας και σπανε βαζαα....
Μ-Χαζο :Ρ
Η-Αντε φαε τωρα χδ
Καθησα στο τραπεζι και ετρωγα.Ο Χαρρυ χωρις να πει τιποτα ανεβηκε απανω στο δωματιο του και ακουγα και παλι φωνες.Μολις τελειωσα μαζεψα το τραπεζι και ανεβηκα στο δωματιο μου.Ντυθηκα καταλληλα και ειδοποιησα τον Χαρρυ οτι θα πηγαινα να παρω καποια πραγματα απο το σουπερμαρκετ και ισως αργησω γιατι θα πηγαινα και μια βολτα στο παρκο.Μπηκα στο αυτοκινητο και αρχισα για το σουπερμαρκετ.Μολις πηρα τα πραγματα συνειδοιτοποιησα οτι ειχα ξεχασει να ρωτησω τον Χαρρυ τι θα φαμε το βραδυ.Εκανα αναστρωφη και γυρισα για το σπιτι.Ανοιξα την πορτα και φωναξα τον Χαρρυ..Καμια απαντηση δεν πηρα..Χαρρυ ξαναειπα..Παλι τιποτα...Ανεβηκα στο δωματιο του.Ακουγα παραξενους ηχους απο μεσα.Ανοιξα την πορτα και αντικρυσα κατι σοκαριστικο...Ο Χαρρυ με μια κοπελα στο κρεβατι...ΟΜΓ αηδιασα...Βγηκα εξω κανοντας εναν ηχο σαν μπλιαξξ..Ο Χαρρυ εβαλε ενα σεντονι γυρω του και με ακολουθησε.Μου επιασε το χερι και με εφερε κοντα στο προοσωπο του.
M-Ασε με κακομαθημενο ηλιθιο..
Η-Μικρη μην με λες ετσι!
Μ-Γιατι θα σε φοβηθω?
Η-Θα πρεπε!
Μ-Αντε μου στο καλο!
Τραβηξα το χερι μου απο το δικο του και τον χαστουκησα..Προσπαθουσα να κρυψω τα δακρια μου αλλα εκεινα κυλουσαν επιμονα στα κρυα μαγουλα μου.Ακουσα το κινητο μου.Ειδα το ονομα του Χαρρυ..Το σηκωσα νευριασμενη.
Μ-Τι θες απο μενα?
Η-Πφφφ..
Μ-Απλα δεν αντεχω να σε βλεπω με καποια που μεσα σε αλλες 2 ωρες θα σε χωρισει ξανα και θα σε θελει μονο για το..
Η-Σςςςς!
Μ-Χαρρυ παρατα με..
Η-ΜΗΝ ΤΟΛΜΗΣΕΙΣ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙΣ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ!
Μ-Γιατι?
Η-Γιατι θα φυγω..Απο το σπιτι.
Μ-Χεστηκα(ειπα και εκλεισα το τηλεφωνο αμεσως)
Επισκεπτηκα το παρκο.Καθησα εκει και χαζευα την θαλασσα.Μακαρι να γινομουν ενα με αυτην..Ενας νεαρος με πλησιασε.Καθησε διπλα μου.''Ωραια η θαλλασσα εε?''μου ειπε και γω εγνεψα καταφατικα... ''Χαρηκα,Τζιμ''μου ειπε ευγενικα..''Επισης.Εγω ειμαι η Μελισσα''του ειπα..Ακουσα το κινητο μου ξανα...Προσπαθησα να το αγνοησω..Αλλα δεν μπορουσα..To σηκωσα και το μονο που ακουγα ηταν τα κλαματα του..
Μ-Χαρρυ μην κλαις..
Η-Γιατι να μην κλαιω?
Μ-Σε παρακαλω..Νομιζω ηρθε η ωρα να σου πω κατι πριν φυγεις οριστικα..
Ηοpe you like it ;)
VOCÊ ESTÁ LENDO
Stay strong
FanficΔυο κολλητοι..Ο Harry και η Melissa...Μαζι μεγαλωσαν..απο παιδια κολλητοι..Μα τι γινετε οταν κατι αλλο μπαινει αναμεσα τους και.....? © 2014 - DON'T COPY THE STORY. ✔ ® Stay Strong #LouPayne-Love1D☑