Multimedia da kıyafetleri var
■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■
Hayat bu kadar can yakıcı olamazdı değil mi? Bu adil değildi, bu çok saçmaydı. Cansu'nun koluma dokunmasıyla korkmuştum. Bana soru soran gözlerle bakıyordu. "İyimisin?" Bu soruyu duymaktan gerçekten sıkılmıştım değilsem bile sorunca sanki iyi olucaktım sinir bozucu. "Evet iyiyim bir sorun yok." "Çok dalgın görünüyorsun canını sıkan bir şeymi oldu?" Hocanın duyamayacağı kadar uzakta oturuyorduk bu yüzden rahat konuşabiliyorduk. İstemsiz gözüm feyzullah'a kaydı yan tarafımda hemen çaprazımda oturuyordu biraz arkamda kaldığı için omzumun üstünden bakmıştım dersle alakası yoktu düşüncenli gibi bir hali vardı. Aylin ile her ne konuştuylarsa çardaktan geldiğinden beri ifadesizdi. Cansu'nun sorusunu yanıtlamadığım aklıma gelince önüme döndüm "bir şey olmadı sadece pek fazla uyuyamadım" diyerek geçiştirdim ikna olmuşcasına başını salladı ve derse odaklandı.
Dersin sonlarına yaklaştığımız sırada nöbetçi olduğunu düşündüğüm öğrenci sınıfa girdi sanırım duyuru yapıcaktı "Arkadaşlar vizelerimiz yaklaştığı için başlamadan önce öğrencilere moral olması ve streslerinin azalması için bir kamp düzenlendi detaylar koridorlardaki panolarda asılı bakmak isterseniz, iyi dersler."
"Gidelim suu lütfeeen" aslında iyi olabilirdi uzun zamandır hiç kendime vakit ayıramamıştım " tamam cansu sakin ol detayları öğrenelim gideriz."
Oturduğumuz sırada yan dönüp heyecanla boynuma yapıştı "ya yaşasın" kollarını boynumdan çekmeye çabalayarak ve hoca duymasa bile oturduğumuz kısımdaki öğrencilerin kolaylıkla duyabileceği bir ses tonunda konuştum " ya kızım bi sal yılışma hemen" gözlerim yine feyzullah'ın oturduğu tarafa kaydığında bize bakıp güldüğünü gördüm cansuya olan sinirim iki kat daha arttı ve elimdeki kalemi feyzullahtan tarafa dönüp hırsla "ne gülüyosun be komik bişimi var" diyerek fırlattım son anda tuttuğu kalemimi sırasından kalkarak bana uzattı "hayır mavi'm sana gülüyorum" dedi ve göz kırparak sınıftan çıktı. Feyzullah çıkana kadar dersin bittiğini fark etmemiştim. Şaşkınlığım geçtiğinde arkasından söylenmeye başladım "mavimmiş nerden senin mavin oluyorum sen git onu aylin'e söyle kısık göz!" Yanımdaki cansuya döndüm "hadi kalk şu kamp'ın ayrıntılarını öğrenelim"sınıftan çıktık ve koridordaki panolara bakmaya başladık " yarın 11.00 de yola çıkılıcakmış " dedim
"evet 2 gün başımızda iki hoca olucakmış "neyseki başımızda gelicek olan hocalar anlaşabildiğim hocalardı Ebru hoca ve Sinan hoca gözetmenliğimizi yapıcaktı. "Tamam akşam çantalarımızı hazırlar yarında okulda buluşuruz." Cansuyla ne yapıcağımızı kararlaştırarak okuldan çıktık.Eve yürüyerek gitmek istemiştim biraz hava almış olurum diye. Hava kararmıştı ve ben tek başıma sokaklarda yürüyordum kendimi izliyormuş, takip ediliyormuş gibi hissediyordum adımlarımı biraz daha hızlandırdım.
Sonunda eve gelmiştim. Bugün bir şey yemediğimi göz önünde bulundurunca midem isyan etmekte haklıydı. Mutfağa gidip kendime bir şeyler hazırladım... salonda yerimi aldım televizyonu açıp bacaklarımı uzattım ve hazırladığım tabaktakileri yemeğe başladım. Hem Tv izliyor hemde bir şeyler atıştırıyordum içeri giren yavuz abimle gözlerim ona çevrildi. "Oburum napıyosun burda tek başına" obur mu ben mi? Elimdeki tabağı göstermek istercesine kaldırdım "obur değilim ben sadece Açım." "Tamam mavi'm niye kızıyosun şaka yapıyorum" mavi'm demişti abimde bana mavi'm demişti ve aklıma yine o... o mendebur! herif geldi bak yine sinirlendim uyuz herif!
"Otursana abi niye dikiliyorsun orda?" Abim yanıma gelip kuruldu bir kolunu omzuma attı ve tabaktan bir sarma aldı. "Eee ne yaptın bugün?" Ne yapıcam feyzullah'a sarılıp ağladım sonrada ona kalem fırlattım diyemeyeceğim için "hiç işte aynıydı, kamp düzenlenmiş yarın oraya gidicem cansu ile birlikte" dedim "tamam güzelim dikkatli olun, neyse abi kardeş yanlız kalmışız değerlindirelim" tabağı bacaklarımın üzerine koyup abimin beline kollarımı dolayıp göğsüne sokuldum oda saçlarımdan öpmüştü. "Ne yapıcaz?" "Film izlemeye ne dersin" "okey derim" ikimizde güldük ve bir film seçip izlemeye başladık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sevilmeyi hissetmek
Teen FictionSevildiğini hissettmek isteyen her daim mutlu görünen bir kız ve sevgisini hissetiremeyen 3 abi herşeyden habersiz hayatını değiştiricek 3 kız ve kardeşi