Hacet yok hatırlatmasına seni hatıraların.
Sen bana kalbim kadar, elim kadar yakınsın.Atilla ilhan
▪▪▪
Ayakkabılarımı çıkarıp, öğlen feyzullah' ın kurduğu çadırın fermuarını indirip, içeriye girdim. Fermuarı tekrar yukarı çektiğimde havanın serin olması feyzullah'ın dışarıda yatacağını hatırlamama neden oldu düşünmemeye çalıştım. Anlaşılan bu gecede uyku girmeyecekti gözüme.
Oflayarak uyku tulumuna tekme attığımda ileriye doğru savruldu. Dakikalardır bu küçük çadırda bir sağa dönüyor bir sola dönüyordum ama uyku denilen illet hâlâ yolunu bulup bana uğramamıştı. Yere uzanırken başıma koymak için tomar haline getirdiğim uyku tulumunu başımın altına koydum.
Küçük şeffaf pencereden karanlık gökyüzüne kaydı bakışlarım. Yıldızlarla dolu gökyüzü ayın yanında sönük kalıyordu. Çok fazla olmalarına rağmen ay kadar karanlığı aydınlatamıyorlardı.
Fermuarın açılma sesiyle gözlerimi yumdum. Tekrar kapandığında çadırdaki hareketlilik arttı. Üstüme örtünen kalın battaniye ile göz kapaklarım aralandı. Feyzullah battaniyenin sağ tarafını kaldırarak içine girdi. Nereden bulduğu hakkında en ufak bir fikrim yoktu. Ama şuan bundan önemlisi neden benim çadırımda olduğuydu?
Yan yatarak yüzümü süzdüğünde gözlerimiz kesişti. Alnıma düşen perçemleri geriye itti.
Bedenimi kendine çekerek, başımı göğsüne yasladı. Sinirden üşüdüğümün farkına varmamışım. Sıcak vücudu içimi ısıttığı gibi dışımıda ateşler basmıştı. Zorlukla sesimi bularak "Çadırımda olduğunun farkındamısın?" Dedim fısıltıyla
"Evet sana verdiğim çadır."
"Başıma kakıcaksan ne diye veriyosun"
Kalkmak için yeltendiğimde belimdeki kolu ve başımdaki eli dahada sıklaştı ve ona daha fazla yapıştım.
"Nereye kalkıyorsun?"
"Çadırına geldiğine göre başından yapmam gerekeni yapıcam uyku tulumumu alıp dışarıda yatıcam"
"Saçmalama su dışarısı soğuk, bugünlük idare et benimle uyuduğunda dünyanın sonu gelmez ya."
Kabullenmiş gibi ses çıkartmadım oda başımı iyice göğsüne hapsetti.
▪TEMSİLLİ▪
"Hadi uyu artık" diye fısıldadı yerinden memnun kedi misali biraz daha sokuldum koynuna keşke sabah uyandığımda her şey eski haline dönmüş olsa. Ama istememe rağmen bu bedenin varlığı gitmemiş olsa keşke...
Vücudumdan yayılan titremeyle göz kapaklarım aralandı. Bir an nerede olduğumuzu kavrayamayınca yattığım yere şaşkınca baka kaldım. Koala misali sarıldığım bedenden uzaklaşırken ne ara ona böylesine yapışmıştım?
Bu rahatsız yerde saatlerce hareketsiz feyzullah' ın kollarında yatmamdan dolayı tutulan bedenim isyan ederken feyzullah' ı uyandırmamaya gayret ederek dışarıya çıktım. Saat daha erken olduğu için kimse uyanmamıştı. Sessizce göl' e doğru ilerledim.
Göl' e biraz mesafe bırakacak şekilde oturdum güneş doğal' ı çok olmamıştı manzara eşsizdi ve hava serin olmasına rağmen çok güzel di derince iç çektim aldığım nefesi ciğerlerimde hissetmiştim.
Titreyen telefonum sessiz ve huzur dolu anımı bozmuştu. Sabahın köründe kim arardı ki sinirle dünden beri bakmadığım telefonumu elime aldım ve kim olduğuna bakmadan telefonu açtım "kargalar bile kahvaltısını yapmamışken hangi insan beni bu saatte arar ki?"
Karşı taraftan ses gelmediğinde sinirim biraz daha arttı ve sinirle ayağa kalktım."Alo...?" Yine sesi bırakın, nefes alışverişide duyulmadı. Telefonu kulağımdan çekerek ekrana baktım. Yanlışıkla kapandı mı diye. Lakin ekranda gördüğüm numara tanıdık değildi. Kafa mı kaldıracağım sırada ağzıma bastırılan bez ile çırpınmaya başlamamla elimdeki telefon yere düştü. Beze dökülen ilaç her ne ise etkisini gösteriyordu. Önce çırpınan vücudumun hareketleri kesildi. Sonra gözlerim karanlık boşluğa kapandı.
▪▪▪
Selam✋ öncelikle bölümü atmıycaktım ama attım. Kısa bi bölüm oldu hemde baya bi kısa ama zamanım pek olmadığı için ara ara yazabiliyorum inşallah beğenirsiniz
Yb yi şu gün bu gün atıcam dediğimde illa bi aksilik çıkıyo ve atamıyorum bu yüzden özür dilerim.
Ve aranızda instagram fan hesabı olanlar var mı? Varsa ben wattpadaki samimi ortama bayılıyorum ve bunu sanal olarak instagramda da devam ettirmek isterim.
Yorum ve vote atmayı unutmayın...💦🕊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sevilmeyi hissetmek
Teen FictionSevildiğini hissettmek isteyen her daim mutlu görünen bir kız ve sevgisini hissetiremeyen 3 abi herşeyden habersiz hayatını değiştiricek 3 kız ve kardeşi