SH.14

475 31 22
                                    

tuana_75'e ithafen yazılmıştır💋

Kolunda ki yaralar efendim?

Tutunurken öyle oldu olric.

Ya yüreğindeki yaralar efendim?

Tutulurken öyle oldu olric.

Peki ya gözlerindeki suskunluk;
ne efendim?

Hiç dokunma. Sus olric.

Oğuz Atalay

•••
Feyzullah' tan

Dışarıdan gelen gürültüler uykumu bölerken huzursuzca yerimde kıpırdandım. Uyanmıştım ama gözlerimi açmadım. Kolumu yan tarafa attığım da hissettiğim boşluk ile hızla gözlerimi araladım. Küçük alanı kontrol ettiğimde su burada değildi. Su burada olmadığına göre erkenden kalkmış gibi görünüyordu. Üstümdeki battaniye yi kenara iterek, iki büklüm vaziyette dışarıya çıktım. Ayakkabıları ayağıma geçirirken gözlerim etrafta dolaşarak suyu aramaya başladı. Kampta olan tüm öğrenciler hocalar dahil olmak üzere koca alanda kendi aralarında bir şeyler yaparken su ortalıklarda görünmüyordu.

Cansu beni görünce yanıma geldi gece su ile uyuduğumuzu biliyordu anlaşılan "su hâlâ kalkmadı mı?" Diye sordu. Sorunun cevabını almak ister gibi yüzüme bakıyordu. "Su içeride değil"

"Nasıl değil?" Gözleri kocaman açılırken hayretle sorgulama işlemine geçmişti.

Uyandığımda yanımda yoktu seninle değilmiydi?" Kaşlarım çatıldı. Bu kız sabah sabah nereye kaybolmuştu?

"Hayır hiç yanıma gelmedi bende hâlâ uyuyor zanettim" durdu bir an. "Belki yine göl kenarına gitmiştir. Orayı sevdiğini söylemişti. Yine oraya gitmiş olabilir. Ben bir bakıyım geliyorum" diyerek yanımdan uzaklaştı.

Ellerimi ceplerime koyarken huzursuzca kıpırdanıyordum. İçimde kötü bir his vardı.

Dakikalar sonra cansu koşar adım yanıma geldi "yok" iyice tedirginleşmiştim. Hızla dünden beri bakmadığım telefonumu elime aldım. Suyu aramak için telefonun açma tuşuna bastığımda ekranda çıkan cevapsız çağrılar dikkattimi çekti. Aylin defalarca aramış fazla önemsemeyerek rehbere girdim ve suyun numarasını bulup aramak için kaydırdım aramayı gerçekleştirirken bir yandan da cansuya "diğer öğrencilere de söyleyip dağılıp arayalım" dedim onaylayıp yanımdan uzaklaştı oda en az benim kadar endişeliydi.

Nerden aramaya başlayacağımı bilmiyordum. Yürüyordum sadece sonunda suyu bulabilecekmiyim bilmiyordum.(çölde su arar gibi şwdkölzcçd) Lanet olasıca tefon çalıyordu ama cevaplayan yoktu. Sinir ve korkuyla telefonu tekrar cebime sıkıştırdım.

En kötüsünü aklıma getirmek istemezcesine tüm düşünceleri aklımdan savuşturuyordum. Allah kahretsin ki burada çukur falanda yoktu ki düşüp kalsın.

Koşturarak yanıma gelen cansuyla ona döndüm nefesini düzene soktuğunda konuşmaya başladı
"feyzullah su' yu ararken telefonunu bulduk gölün biraz ilersinde düşürmüş." Telefonu elinden aldığım sırada kendi telefonum çalmaya başladı.

Arayan Aylindi aramayı yanıtladım "efendim aylin"

"Feyzullah...b-bora" tuhaf çıkan sesinden pek bir şey anlamamıştım ve kaşlarım çatılmıştı.

"Noldu aylin ne borası?"

"Bora...bora su' yu kaçırmış" söylediği şeyle şoka girerken aylinde anladığım kadarıyla ağlamaya başlamıştı.

Üstümde ki şoku ve siniri atmaya çalışarak cevap verdim.
"Aylin eminmisin bora neden böyle bir şey yapsın"

"Eminim bir, iki saat önce aradı açmadım ısrarla arayınca açmak zorunda kaldım."

"Tamam sen evden ayrılma ben seni arıycam." Diyerek telefonu kapattım merakla bana bakan cansuya döndüm "bora piçi suyu kaçırmış"

"N-ne bbi dakika" şokunu atlatmaya çalışarak bana döndü "bora kim feyzullah?"

"Bora aylinin kocası yani şuan boşanma aşamasındalar ama hâlâ kocası"

"Su' yu neden kaçırsın ki o su' yu tanımaz etmez"

"Su' yu bulalım söz herşeyi anlatıcam."

Elimde olduğunu unuttuğum su' yun telefonu çalmaya başladı arayan gizli numaraydı vakit kaybetmeden aramayı yanıtladım. Telefonun ahizesinden sert erkek sesinden iğrenç bir gülüş yankılandı "su nerde lan"

"Şşş feyzullah sakin ol ama olmaz böyle bak mavişi uyandıracaksın"

"Kes lan naptın su' ya?"

"Sen benim karımı aldın şimdide ben senden sevgilini alıyorum" dedi sert ukala ve itici sesiyle sinirden dört köşe olurken konuşmaya başladım

"Onun bi suçu yok sevgilim falanda değil bırak suyu" sinir bozucu bi şekilde cık cıkladı ardından konuşmaya devam etti "oyun daha yeni başlıyo ne bu acele" aniden kapanan telefonla ayağımı yere vurarak bağırdım "allah kahretsin" abilerine ne diycektim şimdi.

Kamp alanından ayrılıla lı bir saatte yakın olmuştu hala bora şerefsizinden ses seda yoktu. "Aylin bora su' yu nereye götürmüş olabilir"

"Feyzullah inan bilmiyorum ama şehir dışına çıkmamıştır çünkü polise gidiceğimizi biliyo ve arandığınıda"

"Haklısın ama hangi cehenneme götürdü suyu"

Su' dan
Uyanmama rağmen göz kapaklarım açılmamakta direniyordu. Başıma giren keskin ağrının bunda büyük bir payı vardı. Refleks olarak elimi başıma götürmek isteyen bedenim koca bir engelle karşılaştı. Elimi, kolumu, bacaklarımı oynatamıyordum. Gözlerimi gayri ihtiyari açarak bedenimi inceledim.
Tüm vücudum kalın iplerle resmen mumyalanmıştı. Gerçeğin tokatını suratıma yiyerek hızla başımı kaldırarak etrafa bakındım. Beyaz duvarları yüzülmüş, rutubet kokan eskiden depo olarak kullandıkları belli bir yerde sandalyeye bağlanmış bir vaziyette uyanmıştım. Ne zaman buraya gelmiştim?
•••

Selam✋ ben geldim uzun bölüm yazamaz oldum bu aralar ama telafi edicem inşallah beğenirsiniz oy ve yorumlarınızı bekliyorum sınır koymadım hiç ama böyle giderse galiba koyucam.

Bu arada sözün fragmanı EFSANE feyzocum kelebeğemi🦋 kucağına alıyo ayayay aklıma geldikçe çıldırıyorum😍

Bu saatte size bölüm attım kıymetimi bilin öçczöksmbsk

Neyse feysuyla kalın seviliyosunuz💦

sevilmeyi hissetmekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin