6

1.5K 87 32
                                    

***

Ders bitişine yakın,
Oğuz bir kağıt uzattı...
"Bu ne?" Dediğimde "arkadaş gönderdi,ben de onu göndericem ama pizza alırsa affedebilirim"
"Boş yapma be" dedi Sinan,"önüne dönde bak neymiş"

Önüme dönüp kağıdı açtım, Gökhan arkasını dönüp Ali'ye saçma sapan el kol hareketleri yapıyordu...

“Selam... sınıfınız güzelmiş ;) ”

Kağıdı buruşturup, sıranın altına koydum...

Gökhan önünü dönüp "ne yazmış lan bu it bozuntusu" dedi... Diğerleri de ona katılarak "aynen ne yazmış" dediler...
Dayanamayıp kağıdı onlara verdim...

Gökhan kağıdı okuduktan sonra kısık sesle "SİKİCEM YEMİN EDERİM ONU DA GÖZ KIRPAN GÜLÜCÜĞÜNÜDE SİKİCEM...!"

"Gökhan sakin... kötü bir şey yazmamış ki"

-telefüs-

Bizim çete ayaklanmadan Ali yanımıza geldi...

"Bir sorun mu var?"

Ben "Yok" derken diğerleri aynı anda "VAR" demişlerdi...

"Var mı yok mu?"

Yine aynı şey olduğunda,Ali "En iyisi siz önce kendiniz karar verin" diyip sınıftan çıktı...

"LAN NİYE VAR DİYORSUNUZ?!"

"NİYE YOK DİYELİM BABUŞ?!"

"YAPRAK KORUMA ŞUNU"

"KORUDUĞUM FALAN YOK SİNAN KUŞUM,BİR ŞEY YAPAMADI Kİ"

Gökhan kafasını sıraya gömüp "hiçbir şey yapmadı zaten amk" Diye söylendi...

Okul çıkışına kadar ne çeteyle konuştum ne de Ali'yle...

Okul çıkışında,Sinan kolumdan tutup çetenin duyamayacağı bir yere götürdü beni,

"Yaprak... güzelim...iyi misin"

"N'OLUYOR YA SİZE?! İYİYİM BEN"

"Tamam...iyisin...peki... aşık mısın?"

"NE AŞIĞI BE?! BEN İLK VE SON OLARAK BARIŞA AŞIK OLDUM!!!! ONA DA NE OLDUĞUNU HEPİMİZ BİLİYORUZ!"

"Yaprak...Nefret duyma artık erkeklerden..."

"ELİMDE DEĞİL,"

"hayır elinde Yaprak bunu sen de biliyorsun..."

"BEN BAŞKASINI SEVEMEM...BEN ONU ÇOK SEVMİŞTİM ANLADIN MI SENİN ECE'Yİ SEVDİĞİN GİBİ SEVMİŞTİM...BAK ECE NERDE? YURT DIŞINDA SENİ BIRAKIP GİTTİ! GÖKHAN'IN MERVEYİ SEVDİĞİ GİBİ SEVMİŞTİM...MERVE NERDE? BAŞKASIYLA! OĞUZUN KATE'İ SEVDİĞİ GİBİ SEVMİŞTİM LAN KADIN ORTADA YOK! YANİ SEVEN KAYBEDER...SEVERSEM ÖLÜRÜM...BU KONUYU KAPATALIM ARTIK"

"O HÂLDE B-BEN KAYBETTİM KÜÇÜK TİTAN,SONSUZA KADAR...BİR KALPSİZİ SEVDİĞİM İÇİN..."

***

Biri kaos mu dedi???
Djdjd

Mucize  ✓TAMAMLANDI✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin