Medya:bizim sayfamızdan benim yaptığım edittir, oylayın ve son rakamına bakın...
0-HEPSİ
***
"A-Ali..."
Ali arkasını dönüp gittiğinde Sinan az önce bıraktığı kolumdan tutarak "BU NE İŞ?" Diye sordu...ne diyecektim?
"H-hiç bir iş..."
"Yaprak senin kafan karışık diğmi...?"
"Kafam karışık falan değil Sinan, diğerlerinin yanına gidebilir miyiz artık lütfen..."
"Nasıl istersen...ama şunu unutma,Sevmekten korkma... çok sevmekten kork,çok sevip'te yıkılmaktan kork... çünkü bu insanların en çok yaptığı hatalardan biri,benim, Gökhan'ın, oğuzun,ve senin yaptığın gibi..."
"Sinan...iyi ki varsın..." Sinan gülümseyerek "sende iyi ki varsın..." Dedi,
Çetenin yanına geri döndüğümüzde Gökhan'ın Oğuza sarfettiği küfürlere maruz kaldık...
"YA YETER İÇİM ŞİŞTİ GİDELİM ARTIK!"
"Tamam başkan ya sakin.."
"İyi sakinim...gidelim artık!"
Oğuz "Tamam bacımsu kızma yaa" diyip koluma girdi, Gökhan ve Sinan da diğer tarafıma geçti...
Ne güzel bir çeteydik...
Ne özel bir çete...Bizim Kafe'ye geldiğimizde,her zamanki masaya oturup,garsonu çağırdık...
"Bak şimdi kardeşim,Bana 10 tane pizza,10 tane kola,bir de su yerken boğulma tehlikesi geçiriyorum da,aa siz bir şey istiyor musunuz... bacımsu?...kocacım?..."
"Allah belanı versin OĞUZ!, kardeşim sen buna bakma gay falan değiliz!.."
Gökhan kıpkırmızı kesilmişti...
Belli kafe çıkışı Gökhan sikecek Oğuz'u..."Ben çikolatalı süt alayım..."
"Çorap var mı çorap?"
NİYE HER ZAMAN REZİL OLMAK ZORUNDAYDIM..?
kafamı sıraya gömüp garsonla göz göze gelmemeye çalıştım...
Garson,gidince kafamı kaldırıp "Ne çorabı ne gay'ı beğendiniz mi yaptığınızı!"
Gökhan dayanamayıp En yaratıcı küfürlerinden giriş yaptı Oğuz ve Sinan'a...
"SENİN TÜM ÇORAPLARINI SANA SOKAR SOKAR ÇIKARTIRIM,HELE OĞUZ SEN VARYA SEN BİTTİN OĞLUM SENİ MEYDANDA SİKECEĞİM! HATTA SİNAN GRUP OLARAK SİKECEĞİM SİZİ!!!"
kafe'de adam kalmayınca, doğal olarak KOVULDUK... hayır anlamıyorum neden ben?
Ama her şeye rağmen çok seviyorum onları...***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mucize ✓TAMAMLANDI✓
Fanfiction*** "Hayat Mucizelerle Doludur..." Kalp'te umut'la... Bekliyorum; Bir mucize olsun,senin olayım Bir mucize olsun,birbirimizin olalım Bir mucize olsun,mutlu olalım Bir mucize olsun,beni sev Ama olmuyor her geçen gün daha da Nefret ediyor benden, Ona...