Episode 2 - Cehennem Çukuru

621 38 22
                                    

Herkes koşarak Mirzanın yanına geldi ısırıktan sonra neler olacağını biliyorlardı elbetteki ama Mirza nasıl oldu da ısırılmıştı buna anlam veremediler tek umutları tam emin olmadıkları olayın gerçeklik kazanmamasıydı ,daha yeni iki arkadaşını kaybeden Tim Mirza da zombi olursa bu durumu kaldıramazdı.

- Abi iyisin dimi bişeyin yok.

- "Abine bişey olur mu lan"dedi gözlerinden akan yaşları silip aynı zamanda acı bir gülümseme ile

- Mirza acele etmemeniz lazım kardeşlerimizi gömüp burdan gidelim.

dedi Cihan,
Cihan ise, bir Havacıydı Türkiye'nin en iyi pilotu diyebiliriz belkide. Diğerlerine nazaran biraz daha kısa fakat kaslı ve oldukça yakışıklı biriydi özgüveni her zaman yerindeydi ve soğukkanlıydı belkide bu yüzden bu timdeydi arkadaşlarının ölümü onu sarssa bile şuan üzülebilecek zamanın olmadığını biliyordu.

- Tamam Cihan sen kardeşlerimizi gömmek için Timi al ardından Helikoptere geçin.

Herkes emri almış arkasına dönüp gidecekken Mirza,

- Futti sen kal!

- Emredin komutanım.

- Bırak şimdi komunatını falan iyi dinle beni vasiyetimdir eğer ölürsem beni memlekete göm Time de sen sahip çık sağsalim Türkiye'ye dönelim panzehiri hala bekleyen birileri varsa onlara ulaştıralım bizim ülke de bunlardan dolmuştur.

- Abi ne saçmalıyorsun ne vasiyeti ne ölmesi!

- Dinle lan!...

- Yok abi sen olayın şokundasın galiba yok gömmek falan ben bakamam geçemem Timin başına sen varsın bi yere gittiğin yok işte.

- Isırıldım lan!! salak,bak dediklerimi harfiyen yapıcaksın

- Ne diyorsun abi sen

- Duydun işte hadi son yolculuğuna uğurlayıp kardeşlerimizi gidelim burdan

Futti konuşmaya çalışıyordu fakat Mirza kolundan çekip,

- Yürü hadi konuşuruz sonra

Arkadaşlarını gözyaşları ile son yolculuğa uğurlayan Tim sessiz bir şekilde helikoptere bindi.
Kuşbakışı baktılar birde bu Cehennem çukuruna heryerden dumanlar küçük bulutlar andırıyor,heryer yanıyordu adeta iç savaşı andıran bir görüntü vardı.

- Vay be kim derdi ki Ameriga bu hale gelicek dedi Futti

Ve az da olsa bir gülümseme oldu yüzlerde yaptığı şive esprisi ile

Futti,

Timin en başarılı ismiydi belkide Timden ayrı nice görevleri başarıyla tamamlamış 185 boyunlarında yakışıklı bir delikanlıydı ama gerçekten de delikanlıydı yani girdiği çatışmalarada hep ordan oraya gidip daha çok adam öldürürdü ve bundan hoşnut olurdu.

Karakteri gereği adaletsizliği hiç kaldıramaz azda olsa tanıdığı vefat etmiş olan annesine saygıdan ötürü kadınları hep baş tacı eder asla onların haksızlığa uğramasını kaldıramazdı bir defasında sivil hayatında bir kadına yapılan şiddeti görüp olaya dahil olmuş 3 adamı komaya sokmuştu anlayacağınız tam bir belalı delikanlıdır Futti.

- Beyler bir sorunumuz var yakıt bizi fazla götürmez burdan en fazla Yunanistan'a gideriz ordan gemiyle geçeriz.

- Gel bide burdan yaak neyse indir bizi orda indir ama sağsalim indir Cihan.

Dedi, Mirza
Konuştuktan sonra herkes bir anda gözlerini Mirza'ya kenetlendi.

- Hayırdır beyler noldu beni mi sikiceksiniz

- Komutanım yüzünüz bembeyaz olmuş gözlerinizi morarmış

- Beyler daha müsait bir zamanda anlatmak isterdim fakat her an bir bok olabileceğinden dolayı kısaca anlatıyım o arkamdan gelen zombi beni...

- Biliyorduk aslında komutanım uzaktan da olsa gördük fakat emin olamamıştık.

- Herkes hakkını helal etsin de ben gerekli bilgileri Futti ye anlattım o size iletecektir hepiniz benim kardeşim dostum oldunuz bunca zaman bende hakkınız varsa helal edin benim hakkım size daima helaldir.

Derken Dünya üzerinde sadece kendilerinde diye bildikleri Panzehiri Selim bir anda Mirzaya enjekte etti....

Zombi AvıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin