Arkadaşlar her lgbt öneri kitaplarını okumayın SECICI OLMALISINIZ daha 10 yaşında bir çocuk size lgbt öneri kitapları yazıyor zaten yazmalarındanda fark edersiniz çocuk olduğunu... random yani "sjsjsjjs xd aq ağla awk mk" bunları diyenler benim gözümde çoluk çocuktur. Zaten Kitabın %90'nına random atmış aptal çocuk.... neyse sen daha kendine yararın yok kime ne fayda olacaksın... bunları yazmamın sebebi şu bir kitapta cinsiyet değiştirmek günah değil yazmış 😒 günah tabiki gerizekalı çocuk! sadece çift cinsiyetli doğanlar ameliyat olup secimini yapabilir bunun günahı yoktur. Birde şöyle olan kitaplar var. "Gankalar ehehühüh ben gayım sjsjsjjs size öneri yazacam" böyle yazma şeklinden kesinlikle çocuk olduğunu anlarsınız anlamayanlar maldır okuyanlarda beyinsizdir zaten...
Şu lgbt hikayesi yazanlar var birde mesela textingBilinmeyen numara"şşt hey fıstık naber gotun çoksel gotune ekmek bandığım"
A kişisi" Yanlış kişiye yazdınız heralde"
Bilinmeyen numara " yooo senin o gotunu her dk her sanise s*kesim geliyor okulda xd sjsjsjjs"
A kişisi" ne diyon amk çocuğu"
Bla bla bla bu hikaye klişeleri yapan gerizekalı çocuklar kendilerini yazar zannediyorlar. Belirli bir okunmaya ulaşınca hava atıyorlar birde... bu hikayelerden 10'larcası var böyle kitapları okumayın. Oy vermeyin yorum yapmayın böyle kitapların sonunda'da şöyle birşey yazıyorlar
"Brolar ehehühüh nasılsınız eyimisiniz yorumlarınızı esirgemeyin canoşlar ilk texting'im oy verin birdaha ki bölümde görüşmek üzere hade eyvallah sjsjsjjs"
Senin o olmayan beynini.... allah beyin dağıtırken bunları kapı dışarı etmiş heralde birde ilk textingiymiş. Başkalarının kitaplarını okuyup oradan kopya çekiyorlar. Aptal çocuk başkalarının kitaplarından kopya çekeceğine kendi hayalini kur başkalarından imrenip kitap yazma!
Neyse 😤 bunları yazmamın sebebi yanlış bilgilendirme ve klişe vasat aptal okunmaya değmez bir kitap yazmaları
Bu söyleyeceklerimi unutmayınherkes kitap yazabilir burada ama yazar olamazlar...
1. Kitap klişeyse sakın okumayın hemen çıkın
2. Kitabın sonunda mal mal konuşuyorsa random atıyorsa kitabı okumayın
3. Yaratıcı yazarların kitaplarını okursan yaratıcı düşünebilir okurken sıkılmazsın
Yaratıcı düşünebilir dediğimde yazarın hikayesinden kopya çekme yazar böyle bir kurgu yapmış farklı kurgu üretip sende onun gibi yaratıcı düşünüp kendi kurgunla yazabilirsinSON OLARAK SÖYLEYECEĞİM ŞUDUR ARKADAŞLAR SAKIN AMA SAKIN YORUMLARDA " :D BU KİTABI BİLİYORUM "......" BU KİTAP DEĞİLMİ?"
DİYE YAZMAYIN 😅 YERİM SENİ MERAKLI TATLİŞ AMA KİTABIN İSMİNİ VERDİĞİN İÇİN KENDİNİ YAZAR ZANNEDEN AKILSIZLAR YAZABİLİR BANA :) ÇOK MERAKLIYSAN BANA ÖZELDEN YAZABİLİRSİN 😊😘PONÇİK 😉💋
C.D.A.H.B.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİDEN DOĞDUM C.D.A.H.B.
Nonfiksi●(KİTAP WATTPAD'E 3. yazılmış içeriktir●) WATTPAD'E İLK DEFA BU KADAR AÇIKLAYICI ANLATIMLIDIR. CİNSİYET DEĞİŞTİRME'NİN A''DAN Z'YE KADAR HERŞEYİ'Nİ ÖĞRENECEKSİNİZ (C.D.A.H.B.) açılımı: CİNSİYET DEĞİŞTİRME AMELİYATI HAKKINDA BİLGİLER 12.1.2019