Ale nie mogę ponieważ przez całą noc ktoś a dokładnie mój ukochany dobijał się do drzwi. Alpha nie może wejść do pokoju Luny ponieważ jest on zaczarowany tylko kobiety lub osoby które zostały zaproszone przez Lune do tego pomieszczenia mogą wejść. Zmęczona zasypiam. Przed sen słyszę jeszcze jak mój ukochany próbuję wejść do tego pokoju. Rano wstaję, ubieram się w sukienkę sięgającą za kolana i idę do kuchni. Są tam już wszyscy członkowie watahy włącznie z ich przywódcą. Podchodzę do stołu. Siadłam na swoim miejscu i zaczynam jeść kanapkę z serem. Gdy ją spożywam widzę, że wszyscy patrzą się w moją osobę.
-Czy mam coś na twarzy-pytam się ich
.
Oczywiście nikt mi na te pytanie nie odpowiedział. Za to wszyscy wyszli zostałam tylko ja i mój ukochany mate.-Dlaczego nie mogłeś ze mną spać w łóżku i nie wpuściłaś mnie do swojego pokoju. Jestem twoim przeznaczonym i mam takie prawo-warczy na mnie
-Pokaż mi jakąś książkę w której jest opisane to, że alfa może wchodzić do pokoju Luny i ,że mate muszą spać razem. To się po prostu przyjęło, nie ma nic napisane w żadnej księdze, o tym, że ja i ty mamy spać razem, a w sprawie pokoju to znajdź tego kto stworzył ten dom i wrzucił na pokój Luny zaklęcie-mówię. Mam go już dosyć wychodzę na dwór i zmieniam się w swoją białą postać, biegnę do lasu i znów...
CZYTASZ
Wilczyca(Zakończona)
WerewolfCórka alfy nie chce mieć mate lecz los stawia na jej drodze właśnie jego. Okładka wykonana przez caracura