Tak jak postanowili to tak zrobili. Mimo, że Tace na prawdę nie było na rękę, żeby aż tyle osób angażowało się w jej sprawę, zgodziła się. Uparli się tak, że żadne tłumaczenia do nich nie trafiały. To nie tak, że od razu wszyscy mieli zamiar pomagać. Podzielili się tak, żeby chronić tych którzy będą myszkować w poszukiwaniu prawdy. Więc finałowo grupy wyglądały: Taka, Hiroto, Atsuya mieli iść na przeszpiegi terytorium wroga, natomiast reszta miała zostać i ich kryć w miarę możliwości. Wiadomo, że dużo to nie da ale zawsze coś. Im później się wrogowie zorientują, że coś jest nie tak tym lepiej. Idąc na przeszpiegi nie mieli nawet pojęcia czego tak na prawdę się dowiedzą. Taka chciała nawet najmniejszy skrawek informacji, który pokaże coś czego się domyślała ale bała się tego powiedzieć na głos.
Umówili się więc, że spotkają się w pokoju dziewczyny o dwunastej w nocy. Wtedy będzie mniejsze prawdopodobieństwo, że ktoś ich nakryje. Tak więc zrobili. Równo z czasem cała trojka zawędrowała w umówione miejsce spotkania. Starali się przy tym nie wpaść na ochronę czy kogoś, kto mógłby zagrozić powodzeniem misji. Starannie zamknęli drzwi pokoju i rozsiedli się wygodnie na łóżku przyjaciółki.
- Dobra, to jaki mamy plan?- zaczął Atsuya krzyżując ręce na piersi.- Jak mamy zamiar... właściwie to gdzie mamy zamiar dostać się,, aby otrzymać te informacje?- pozostali spojrzeli na dziewczynę ciekawsko. Tylko ona znała na tyle to miejsce, że mogła bez problemu powiedzieć czego i gdzie trzeba szukać. Czarnowłosa zamyśliła się i po chwili odpowiedziała niepewnym tonem.
- W sumie tata ma jakieś tajne archiwum gdzieś w podziemiach tego budynku. Myślę, że tam może być coś ciekawego.- chłopaki spojrzeli po sobie lekko zaskoczeni.
- A to będzie bezpieczne?- tym razem odezwał się Hiroto.- Nie żebym się bał czy coś, ale myślę, że nie każdy ma taki dostęp do tego archiwum. Może być sporo pułapek i tego typu rzeczy. Jesteś pewna, że chcesz tam iść? Nie ma innego miejsca?- Taka wzruszyła jedynie ramionami. Może i było takie miejsce ale specjalnie nie miała pomysłu gdzie może się ono znajdować.
- Wiecie, nie jestem pewna co do innych miejsc. Na pewno archiwum rozwieje nasze wątpliwości. Jeśli nie chcecie iść to przecież nikt was nie zmusza. To i tak jest moja misja.
- Przestań wreszcie tak mówić.- Hiroto niespodziewanie podniósł głos. Zacisnął pięści i spojrzał dziewczynie prosto w oczy.- Przestań nas traktować jako dodatek. Chcemy ci pomóc z własnej woli. Sami też jesteśmy ciekawi o co w tym wszystkim chodzi. Zaufaj nam proszę. Stoimy po jednej stronie.- mówiąc to wstał ze swojego miejsca i podszedł do Taki. Uśmiechnął się i mocno ją przytulił.- Nawet jak się dowiemy czegoś, co byłoby niezbyt korzystne dla ciebie, i tak cię nie zostawimy.
- To postanowione.- zakończył Atsuya i powoli zaczął się zbierać do wyjścia. Teraz cel pozostawał jasny. Trzeba przeszukać to wspomniane archiwum, by dowiedzieć się prawdy na temat tej całej szopki. Jednak czy nie znajdą tam czegoś, co nie powinno ujrzeć światła dziennego?
*****
Wejście do tajnego pomieszczenia nie było takie znowu proste. Wiele zabezpieczeń uniemożliwiało do niego wejście jednak od czego jest spec komputerowy. Kolejny ukryty talent Hiroto o którym do nie dawna nawet nie wiedział. Obszedł wiele systemów obronnych i wpuścił resztę do środka. Pokój ten, a raczej cały magazyn był wręcz przeogromny, Nikt się nawet nie mógł spodziewać czegoś takiego w podziemiach pozornie niewielkiego budynku jakim była baza pana Ichiro. Mnóstwo półek zawalonych książkami, pergaminami i innymi rzeczami. Wszędzie było pełno brudu i kurzu. Widać, że nie jest to często odwiedzane miejsce.
Przyjaciele zdążyli się już tu nieco rozejrzeć i mogli powiedzieć jedno: tu jest wszystko i nic. Wiele artefaktów zalegających na półkach było na tyle zniszczonych, że ich wartość spadła o co najmniej 90%. Pergaminy i różnego rodzaju listy również okazały się być kompletnie nieprzydatne. Kręcili się między półkami i narzekali na brak informacji.
CZYTASZ
Hakuren || Inazuma Eleven || Cz. III
Fanfiction#1- Atsuya Kontynuacja przygód naszych bohaterów z Akademii, którzy zbierają teraz najsilniejszych zawodników, aby stworzyć ostateczną drużynę. Nikt jednak nie wie co stanie się po wygranej mistrzostw. W tej części Taka ( Ichiro Akemi ) oraz jej tow...