-Lisa, hol voltál? -kérdezi nyugottan!! Bárcsak én is ilyen nyugott lennék! -Akarsz beszélni? -kérdezi!
-Ühüm! -mondom szomorúan! Leülök mellé s érzem a nagyon jó illatot! Az ilatta nagyon nyugtató!
-Mond el mi történt veled! - mondja Nayeon! Veszek egy nagy levegőt s egyből bele kezdek!
- Kimentem a konyhába mert ma az én csapatom a szolgi és találkoztam Bambamel és... tegnap este azért voltam kint sokáig mert kiskorom otta szere... -itt el akadt a hangom - Nayoung, nem mehetünk ki a teraszra? Nem akarom hogy más is meghalja! - erre csak Nayeon bólintott s ki is mentünk a teraszra! - Tehát kiskorom otta szerelmes vagyok Bambambe és tegnap este ő is kint volt és egyet beszéltünk s utána Bambam megcsokolt! Ma reggel meg amikor kimentem akkor ugye találkoztam Bambamel! Ő azt mondta hogy csak vizért jött és hogy vissza buj az ágyába s én ekkor megkérdeztem hogy ha felvan öltözve akkor hogy akar vissza bujni az ágyba? Ekkor elkezdett gondolkodni hogy mit csináljon s felajálottam hogy kimenyünk egyet levegőzni ! Ekkor lefagyot ő ! S ekkor azt mondtam hogy akkor mennyen vissza a szobájába! Ő ekkor azt mondta hogy nem akar egyedül hagyni! Ekkor azt mondtam neki hogy Miért nem? Már nem vagyok kislány, tudok magamra vigyázzni! És nem kel nekem egy ügyelő se! Főkép nem te! -ezek után egy dagadt könycsepp hulot le az arcomrol! - ezután kiakartam menni az ebédlőböl de ő megfogta a csuklomat és megkérdezte hogy ezt miért csináltam? Utána nem tudtam válaszolni ezért el futam de ő utánam jött s ott megcsokolt s végig fogta az álamat! Ezután olyan 10 perc eltetével végre elengedet de ugy futotam hogy megbotlotam egy fadaraba s nem estem le, mert ő megtartot! Ekkor felhuzot s ami közben háturol ölelt meg ezt mondta a fülembe : Még jó hogy itt voltam a hátad mögött! És amiután meghalottam a hangját, megremegtem és Bambam ezt érezte! És meg is kérdezte hogy most fázok vagy miatta remegek? Ezután már tudta a dolgát s elengedet! Utána már tudod mi történt! - Éreztem hogy egy kisebb kő eset le a szivemről! Milyen jó érzés ezt valakinek elmondani!
-Semmi baj Lisa! Bárkivel megtörténhetet ez! Nyugodj le! Ma egyenlőre probáj meg ne a közelébe lenni! Holnap valamikor beszéld meg vele hogy ez az egész, vagyis amit mondtál, egy félreértés és ez csak kicsuszot a szádon! Amugy szerintem ő ahogy utánad futtot csak elakarta árulni hogy nem haragszik amit mondtál neki! Tehát minden rendben van! Tehát ma, mint mondtam, probálj meg nem a közelébe lenni! -Annyira nyugtató ez a lány! Hogy élhetem eddig nélküle?
-De Bambam a csapattársam! -Mondtam a földre nézve
-Akkor probálj ne mellete lenni! - mondta ezt is nyugottan!
-Köszönöm, Nayoung! Ha te nem lettél volna, akkor én most egésznap sirtam volna! -rohantam megölelni Nayeonot!
-Áh... Semmiség! Azért, szívesen! -mosolyodot el!
-Ezentúl te leszel az egyik legjobb barátnőm! Jó? -mondtam egy kis mosollyal!
-Nekem jó, Lisa! -mondta boldogan! Amiután bologatot azután rá néztem az órára! 6:59! Ideje lesz meni! Elbucsusztam tőle gyorsan! S már siettem is!Hali mindenkinek!! Tudom, nem sokan olvasátok ezt a könyvet! Emiatt ugye nem sok erőt kapok hogy fojtasam a könyvet! :( Ha tetszett ez a rész, akkor légyszi hagy magad után egy nyomot(és a többinél se felejtsd el)! Nagyon megköszöném! :) Ennyit akartam! Bye!
YOU ARE READING
A JYP- YG Tábor (Blackpink x Got7 FF)
RomanceSziasztok, a nevem Lisa, IGEN, a BLACKPINKes Lisa, elmondom, hogy milyen az én és a csapattársaim élete, miközben szerelmesek vagyunk!! Sziasztok! Ez életem legelső története, ezért remélem tetszeni fog a történet! Ennyit akartam! Annyeong (hosszú...