*Lisa álma*
-Miez??? Hol vagyok?? Van itt valaki??? - kiabáltam ki, mivel egy erdő közepén "ébredtem" fel!!
- Ez meg mi ??? - Hallom meg mögülem egy hangot...hátra fordulok ,s megpilantok egy fiut , aki tuti fiatalab nálam :- Te meg ki vagy ?? - kérdezem tőle,hogy má vegyen észre,mert eddig csak nézte hogy mi van a háta mögött...
- Oh...Szia Lisa,bocsi, nem vettelek észre !! - fordul felém az ilető, ismerős az arca, de még mindig nem tudom kiez
- Ismerjük egymást ?? - kérdezem nagyszemekel tőle
- Ööö...Hát...Barátként nem ismerjük egymást,de mint sztár igen ! - mondja mosolyogva, de még mindig nem tudom hogy kiez!!!!
- He??? H-honnan tudod a nevem?? - kérdezem tőle nagy szemekkel,mert csak most jövök rá,hogy ez tudja a nevemet!!
- Ooh...hogy nem ismersz fel ... Akkor bemutatkozok ! A nevem Lee Felix ,tudod , a Stray Kids egyik tagja - mondja mosojogva Felix!!!
- Ah...Basszus,bocsi Felix,nem ismertelek fel...Várjunk...Te az a Felix vagy ,aki tavaj véletlenül leöntöt egy kávéval?? - Kérdezem tőle...
- Ühüm!! - mondja vadul bologatva !!
- Miez a hely ?? - Halok meg egy hangot a hátam mögül !!
- Yugyeom ??? - Fordulok hátra
- Lisa ??? Felix ?? - Mondja meglepetten Yugyeom - Mégis hol vagyunk ?? - kérdi miközben nézgelödik mindenfelé
- Ez jo kérdés ! - Halok meg melölem egy női hangot
- Dahyun ?? Te meg hogy kerültél ide ?? - kérdem meg a Twiceos lányt !!
- Nem tudom, csak annyira emlékszek , hogy elaludtam ,s itt termedtem !! - mondja Dahyun !!
- Akkor ez csakis egy álom ... - halok meg egy másik férfi hangot !!
- Jae ?? - Hallom meg Felix hangját,aki pár percel ezelött nagy csendbe csak nézte ahogy beszélünk
- Öm...Sziasztok ! - Köszön nekünk Jae Park ... - Megtudnátok mondani,hogy hol vagyunk?? - kérdezi a fiu
- Nem , sajnos nem ! - mondja Yugyeom
- Áh...Pedig én is szeretném tudni hogy hol vagyunk !! - halok meg egy ismerős hangot !!
- June ?? - fordulok oda ,ahonnan a hang jön
- Lisa ?? Te is itt vagy ?? - kérdezi meglepetten June ,az iKON egyik tagja !! Megakartam szolalni de meg elözött egy másik férfi hang
- Énis itt vagyok most már !! - Hátra fordulok s meglátom Jinut, a Winner egyik tagját !! Nagy csend keletkezik egy ideig !! Aztán meghalok valami morgásokat a távolbol !!
- Ez meg mi volt ?? - halom meg Dahyun hangját !!
- Nem tudom ,de ott a távolba egy ház !! - mondja Yugyeom,s egy ház felé mutatt !! - Megyek megnézem mivan ott ! - mondja s elmegy megnézni a házat !!
- LISA ,VIGYÁZZ !!!! - halom meg Jae Parkot ,ahogy ordit !! Egyszer csak azt veszem észre hogy a földön termek s egy csapat farkas vesz körbe .... Miez ???
- Lisa ,jol vagy ?? - segit fel Felix és Dahyun !!
- Persze ,mivel ez egy álom, ezért nem fáj egy porcikám se !! - mondom ,s azt veszem észre hogy most már Felix termet a földre !! Elégé fura álom ...
- Felix, Uristen,miez ??? - segitjük fel a földröl June és én !
- ÁÁÁÁ !!!!! - halom meg Dahyun sikitását ! Gondolom a villám miatt sikitot fel !!
- Miez az álom , tiszta viz vagyok !! - mondja Jinu ,s én is kezdek egyre vizeseb lenni, mivel esik az eső ...
- Hát lányok,ne várjátok hogy megvédjünk az esőtől!!! -mondja June!
- Nem is kel !! -szolalok meg !!
- Srácok,gyertek be a házba ,ott nagyobb biztosságban leszünk - Jelenik meg Yugyeom ,aki liheg,mivel idáig futott!! Bementünk a házba ,ahol tényleg nagyobb biztonságba éreztem magam !!! Nem telt el 5 perc se ,de el ált az eső!! Kivonultunk, mivel nem volt kedvünk bent ücsörögni s eldöntötük hogy körül nézünk !! Én megnéztem ,hogy mi van a ház mögött ,de semmi érdekeset nem találtam ,csak ugye sok fát ! Ekkor észre vettem hogy van egy szakadék ! Gondoltam megnézem milyen mély ,de ott volt Felix,de mit számit az ha ott van ... oda mentem s megnéztem de nem vettem észre hogy pár cmtöl a hátamtol van Felix !! Éppen készült volna menni ,amikor megjelent Jae Park ,aki elesett ,igy ráesett Felixre aki szintén eldött ,igy nekem estek,és igy leestem a szakadékba !!!
- LISAAAA !!! - halom utoljára Felix bepánikolt hangját !!!Hali mindenkinek !!!
Ez egy kicsit rövidebb rész , de megprobálom hamar hozni a fojtatást !! Tudom,nagyon ritkán van folytatás,mivel néha nincs kedvem/erőm irni s gondolkodni,néha sokat kel tanuljak , ezért bocsi!! Remélem tetszet ez a rész ! (Ja ,amugy köszönöm azoknak,akik hagytak maguk után nyomot) Sziasztok !!
ESTÁS LEYENDO
A JYP- YG Tábor (Blackpink x Got7 FF)
RomanceSziasztok, a nevem Lisa, IGEN, a BLACKPINKes Lisa, elmondom, hogy milyen az én és a csapattársaim élete, miközben szerelmesek vagyunk!! Sziasztok! Ez életem legelső története, ezért remélem tetszeni fog a történet! Ennyit akartam! Annyeong (hosszú...