3 rész Felkelés

174 10 0
                                    

-Lisaaaa, ébreeedj - hallom Jisoo hangját! Mivel a csengő hangot lezárta Jisoo ( gondolom)
- Mi mi mi mi? Mi történt? - kapom fel magam a párnárol, várjunk nincs is párnám... mert most ölelem!
-Háát azt mi nem tudjuk mit álmodtál,de tuti valami  álmod volt, mert most is öleled a párnádat!  Nem is tudom, hogy tutál párna nélkül aludni? - mondja Rosé, ezen elkeztünk egy kicsit röhögni, amikor megszolalt Jennie teloja!
- Ki az? - kérdezük egyszere a lányokal
- Fönök - egymásra néztünk a lányokal, hogy mit akar a fönök? - Halló? Jó reggelt fönök!...  Igen? Rendben van de hánykor? Rendben, akkor ott találkozunk! Viszlát! -ezeket mondta a telefonba Jennie!
- Mit akart a fönök? - kérdezem, kicsit izgatottan
-Azt akarja hogy menyünk be hozzá, mert valamit kel mondjon 12 re!
- 12reee??? -kérdezük egyszere,  mert már 11:30 van!
- Igen, úgyhogy mindenki készülödjön! - atta ki a parancsot Jennie
10 perc mulva!
Utánuk jöttek, s mentünk is! S végre oda értünk!
- Jó reggelt fönök! - mondta mindenki sora
-Sziasztok lányok! Üjetek le! - mondta a fönök! *leülés* Deee kényelmes ez a szék!
-Lányok, azért hivtalak be titeket, mert valamit kel közöljek veletek!
-Mit? - kérdeztük korusba
- Azt hogy lesz YG-JYP tábor! Szerintem jol tudjátok hogy joba vagyunk J. Y. Parkal, és arra gondoltuk hogy amennyi együttesünk van, azokat elviszük egy táborba, így a Got7 is ott lesz, Lisa! -és rám nézet!
-TESSÉK??? - kérdeztük egyszere , ugye hogy jol halottuke vagy nem!
-Ööö... Jol halottátok, tényleg lesz tábor, éés holnap után indulunk!
- Értjük... Most már lehet menni? - kérdezte Rosé!
-Lehet, viszlát lányok, ooo, és  12 kor indulunk,Sziasztok!
-Jó, Viszlát -ezt is mondtuk korusba!
-Na, Lisa, most lesz eséjed elcsábitani Bambamet! - Mondta Jisoo
- Jaj, lányok, hagyátok abba, nem is vagyok szerelmes Bambambe! - Mondtam, és éreztem hogy tűz forró a homlokom!
-Pedig szerintük igen, nézd meg, tiszta piros lettél, pedig nem is szoktál kb soha kipirosodni! -Mondta kicsit nevetve Jennie! -Nem vagyok szerelmes és kész! - Mondtam durcisan
Aznap még elkeztük a csomaglást! Másnap minden rendbe volt! Harmadnap (a nagy utazásnapja, vagyis, tábor kezdő nap)  már nem akartam kikelni az ágybol!
-Lisaaaa, kejél már fel! - mondta Rosé
-Nem akarok!! - mondtam
- Miért nem akarsz? Csak nem... Nem akarsz találkozni Bambamel, mert félsz hogy kipirosodsz előtte? - kérdezi gyanakodva Jennie
-Nem, egyszerüen álmos vagyok - hazudtam egyet
- A buszba tuszt aludni!  - mondta Jisoo és kikezdet húzni az ágybol!
Végül nagy nehezen felkeltem, felöltösztem és ettem valamit, aztán indultunk is!

A JYP- YG Tábor (Blackpink x Got7 FF) Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt