11 rész Bejelentés

39 3 0
                                    

Amint felébredtem,fel ugrottam !! Ránéztem az orámra s megálapitottam hogy tul korán van ahozz hogy felkeljek ,igy vissza feküdtem az ágyba s gondolkodtam hogy mi történt az álmomba !
Amikor már a többiek is kezdtek ébredezni s felkeni ,ugy döntötem hogy én is felkelek ... Felöltöztem egy nagyoj egyszerü ruhába s mentem is reggelizni ... A sorrend ugyan az volt (vagyis az ülési rend) ... Arra gondoltam ,hogy mi lenne ha ránéznék egy-két emberkére az álmobol !! Ránéztem Felixre ,aki nagyon elvan merülve a gondolataiban !! Lehet ,hogy ugyan azt álmodta ,amit én ?? Hagyuk... Aztán ránéztem Jae Parkra ,aki szintén elvan merülve a gondolataiban... Ennyire megbánták hogy nekem estek ?? Ezt is hagyuk... Ránéztem Yugyeomra...Yugyeom...boldognak tünnik...lehet nem tudja ,hogy mi történt velem az álmunkba... Dahyun is boldognak tünt ... aztán jött June... Hát...Ő is elvan merülve a gondolataiban...és Jinu is elvan merülve a gondolataiban...Az álmobol csak két  ember boldog ,a többi elvan merülve (tudjátok hogy hova) !! Végezetül ránéztem Bambamre ,nehogy azt higye ,hogy szerelmes lettem valakibe ,pedig soha nem hagynám el ezt a srácot !! Éppen beszélgetet Jacksonal ...lehet nem tünt fel neki ,hogy nézgelödök minden felé,csak rá nem ?? Mind1... ezután a szokásos történt ... Mosogatnak és takaritanak a szolgik... amiután végeztek (végreee) , hivtak játszani (again)... !!! Jo volt a játék ...csak ...hát...na... végül elengetek
- A Blackpink és a Got7 marad !! - jelentete ki YG papa...Maradjund ?? Minek!? Nincs rendetlenség , akkor meg miért maradjunk ???
- Hát...egy közlemény...Együtt fogtok turnézni Agusztusban !! - Jelentete ki JYP papa
- HOGY MI ??? - akadt ki mindenki egyszere ...
- Jol halotátok - mondja mosolyogva YG papa...remek...még kikel birjak pár hetet + egy honapot Bamival...Hát remek...
- Nem turnézhatunk inkább a Twiceal ??- kérdezte boci szemekel Rosé!! Ugy látszik nem akar össze jönni egy Got7 taggal ... Pedig szerintem Yugyeomal össze ilenek...
- És akkor a Got7 kivel turnézik ??? - tete fel a kérdést JYP papa...
- Az iKONnal !!- tete fel az ajánlatot Jackson - vagy a Winnerel !! - ugy látszik kezdünk alkudozni ....
- Nem !! Igy marad s kész ! - zárta le a témát YG !! - Most meg menyetek a szobátokba - zavart el , hogy néha milyen idegesitőek ezek az emberek !! Mind1... Ebéd , utána megint a medence...elindultunk....odaértünk kb 100 év mulva és külön figyeltem hogy ne csusszak el ... ami sikerült is !! Esés nélkül bementem a medencébe a lányokal...
- Szia Lisa, tudod nem annyira ismerünk, talán ismerekedhetünk !! - csuszant melém Sana és Momo !!
- Sziiiasztok,okéé ... - válaszoltam furán....Na lássuk ennek mi lesz a vége...Elkezdtünk magunkrol beszélni,s ...hát,mondhatni elég jol össze ismerkedtem velük...a szemem sarkábol láttam,hogy hogy figyel Bambam...most mivan ?? Nem szabad beszéljek a lányokal, vagy miért néz igy rám ? Mintha irigy lenne...De...én csak a lányokal beszélek... Argh...Egy idő után már végre mentünk is... Amint vissza értünk a táborba, azzonal átöltöztem, s gyorsan beleugrottam az ágyamba, mielőtt megint zavarnának!! Vacsi, utána izgatottan akartam volna menni az ágyamba, de eszembe jutott Bami,  így gyorsan ráirtam, hogy figyelmeztesem, hogy nem megyünk ki!! Így már boldogan feküdtem be az ágyamba, amikor rám írt valaki... Megnéztem, egy ismeretlen számrol egy sms... Megnéztem mit ír, de egy ajánlatot tetek fel, ahol egy reklámba szerepelhetünk... Nice... Mire le zártam a telefonomat, boldogan tettem le a fejemet a párnára... És azzonal elnyomott az álom... Valyon most mi lesz??

A JYP- YG Tábor (Blackpink x Got7 FF) Where stories live. Discover now