Kopp-Kopp - halatszodot a kopogás az ajtómón,s ez a kopogás vissza is téritet a való világba.
- Szabad - mondtamÉés ekkor ez a személy belépett az ajtón....jah...bocsi...nem egyedül volt...ott volt melette még valaki...akkor személyEK léptek be az ajtón... A szüleim.
-Lalisa,jól vagy, szívem? - siettet hozzám anyukám
- Igen,persze...de ti hogy kerültettek ide?
- Nos...megakartunk téged lepni,s igy elmentünk a dormotokhoz... És csengettünk,s nem válaszolt senki,ezért felhivtam Chaeyoungot,hogy hol vagytok,s akkor elmondta ,hogy a korházba vagytok...s akkor ide siettünk
-Aha , értem ... - mondtam ,mert mást nem mondhattam...mert semmi más nem jutott eszembe...
Egy idő után a szüleim elmentek,mert megkellett látogasanak még valakit... Nem tudom kit,ki tudja ,hogy milyen kapcsolatai vannak a szüleimnek itt Dél-Koreába , hiszen amióta ki költöztem ,azóta nem nagyon tudom,hogy milyen kapcsolatai vannak a szüleimnek !Amiután elmentek a szüleim,azután beinditottam a tévét,mert hát unatkoztam ! Erre be adott egy szerelemes koreai sorozatot,ami igaz,hogy idén adták ki az utolsó részt ,de hát nekem sajnos nincs hű de sok szabad időm nézni a tévét,és ha van is szabad időm,akkor általában nem sorozatot nézek,hanem mást szoktam nézni a tévébe...közben meg unalmasan eltértem a témátol...szóóval... A sorozat amit elkeztem nézni az a I'm Not A Robot !
*Egy kis idő múlva*
Már megnéztem 3 részt ,éés most már többet nem adnak a tévébe csak holnap ugyan ekkor ! Akkor tuti itt leszek...amúgy ... 15:37 van,s várom azt ,hogy végre kezdődjőn el az M Countdown,ami 4kor kezdődik !*23 perc múlva*
Végre eljött az az idő,amit idáig vártam , végre megkezdődik az M Countdown. Bár az igaz,hogy otthon nem nagyon szoktam nézni,mert hát nincs szabad időm (megint nem fogok kitérni a témára,hogy mit csinálok ha van szabad időm) ,de most mivel beteg szabadságon vagyok,ezért azt nézek,amit akarok ! YG amúgy se szolhat be-...le... - ekkor vettem észre,hogy már az unalmas kezdő szőveget már elmondták,s kezdődőtt a műsor...*A műsor végén*
- Hmm...ez a program tetszett - mondtam ki hangosan magamnak (őszintén nem tudom ,hogy miért beszéltem magammal hangosan) .
- Milyen program tetszett,kisasszony ? - halodtam egy férfi hangot .
- Ahj...doktor úr, egy kicsit megilyesztet !
- Bocsánat...csak jöttem szólni,hogy mehet haza... Már rendbe jött !
- MI?? - néztem nagy szemmel az orvosra...haza megyek? A dormba haza? S akkor itt kell hagynom a szabad időmet s Bambamet?? Neeee...
Erre az orvos elkezdett bologatni... Remek...
- Nem maradhatnék még? - kérdeztem meg félénken
- Nahát...egy ilyen lányt se láttam még... S ha jól tudom,akkor maga a BLACKPINK egyik rappere s maknaeja...Ugye?
- I-igen
- S itt szeretne maradni a korházba ? De miért?
- Hát...ha itt maradnék,akkor nem kéne dolgozzak...
- Aha ...értem...amúgy ... Már a debütjük óta szerettem a BLACKPINKet, az összes albumuk megvan,s magu-- ekkor közbe szoltam
- Inkább tegezzödjünk...mindketten elégé fiatalok vagyunk még !
- Rendben... Tehát... Ti vagytok a kedvenc lány együtteseim !
- Ah...köszönjük !Aztán ott a fiúval (doktoral) még ott beszélgettünk, s elégé jól elvoltunk ott... Beszélgettünk más együttesekről,a korházról,arról,hogy milyen egy idolnak lenni és még sok másról ! Megtudtam, hogy a neve : Chwe Cheolmin ,s szeret enni,s hogy 23 éves ,és volt e 1 Twice és 2 Blackpink koncerten... Az nem semmi... Azt is elmondta,hogy ő egy multifandom,de neki mi vagyunk a leglegfontosabbak ! Azt is elmondta , hogy engem shipel Bambamel ! Meg azt is elmondta,hogy az anyukája félig koreai,félig thai ,és hogy tud egy kicsit thaiul. És meg is halgattam ahogy thaiul beszél és elég jól beszélt thaiul !
Aztán már jött a menedzserem és haza vitt...
*Jisoo szemszög*
Amiután haza értünk a korházból,azóta a lányokal nem beszéltünk ,s mindenki felzárkozott a szobájába,igy én is azt csináltam. Amint beértem a szobámba,azonnal ledöltem az ágyamra,és elkeztem érezni azt,ahogy a kutyám , Dalgom elkezd rajtam mászkálni.
- Dalgom,ne most! - erre Dalgom elkezte harapdálni a kezemet - Hé,Dalgom,ez fájt ! Fejezd be ! - szóltam rá . Ekkor halottam,ahogy a kinti ajtó elkezd kinyitodni . Gondoltam lemegyek és megnézem hogy ki az! És ez a valaki,nem más volt,mint ...Bocsi,hogy csak ennyi a szöveg,holnap Magyarból félévit irok...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A JYP- YG Tábor (Blackpink x Got7 FF)
RomantizmSziasztok, a nevem Lisa, IGEN, a BLACKPINKes Lisa, elmondom, hogy milyen az én és a csapattársaim élete, miközben szerelmesek vagyunk!! Sziasztok! Ez életem legelső története, ezért remélem tetszeni fog a történet! Ennyit akartam! Annyeong (hosszú...