Reggel fáradtan ébreszt fel Bambam! Bambam? Mit keres ő itt? Hee??Most tényleg, mi ez? Mi van velem??? Hogy engeték be???
-Lisa, ébredj - halom meg édes hangját
-Bambam? Te meg mit keresel itt? - kérdezem, mire felé forditom a fejem! De most tényleg akarom tudni, hogy mi a fenéért keres itt???
-A lányok beengedtek, azt mondták hogy én kel felkötselek! Amúgy csak miketten vagyunk a szobába! - Heeeee??? Mivan??? Jol halodtam? Azt mondta hogy a lányok azt mondták hogy ő költsön fel engem?? Ez meg mi?? Nem értem ezt az egészet!
-De... De... Mi?? Én ezt nem értem! - megfordulok felé a testemel
-Mit nem lehet ezen érteni??? Beengedtek s most veled együtt egyedül hagytak! Ennyi! -mondja Bami! Hát ok... Felölem! Amúgy is a pasim, tehát nem zavar...! De ez az ébresztés valami eszméletlen hogy ő költ fel... Most már fel vagyok kelve, de még az ágyamba vagyok és ülők! Elkezdek az arca felé közeledni hogy megcsokoljam, erre...
-Lisa ébredj!!!! - halom meg Nayoung hangját! Persze hogy felébredek a félre vezető álombol!
-Mi? Mi?? Mi történt? - kérdezem Nayoungot
-Semmi, de már 8 óra s tudod hogy mindjárt kel menni enni! - Remek! Elaludtam... De ez az álom... Mind1, inkább meny felöltözni Lisa! Gyorsan felvetem valamit s máris rohantam reggelizni! A folyoson össze futotam Bamival! Meg kel mondjam, most nagyon szépen néz ki! Még akkor is ha egy szál rövidujut vet fel! Elsőnek engedett be Bami! Leültem a helyemre, s Jihyo megkérdezte hogy nincs kedvet velem helyet cserélni? mivel melete ült Bami! Mondtam neki, hogy nem! De Jihyo nem hagyta! Tovább kért hogy cseréljek vele helyet! Legalább 100x mondta hogy kérlek! Végül igent mondtam, mert má' nem birtam hogy minden percbe mondja hogy kérlek! Igy helyet cseréltem Jihyoval! Bami nem is vette észre, de ugye ez mit számit? Vagy számit valamit? Áh... Mindegy... csak majd észre vesz! Velem szembe Mina ült, és ezt észre vette, és egyet kacsintott felém Mina, és halkan mondta, hogy Sok sikert! Ekkor kérdön néztem rá! Mi kéne sikerüljön? Kérdeztem vissza halkan, de abban a percbe léptek be a papák (más néven a fönökök), így nem kaptam választ! Bami nagyon édesen eszik! Igaz, csak 2 vajas kenyeret evett, de akkor is nagyon édesen eszik!! Ekkor láttam azt, hogy Mina ulságolja a hírt (hogy Bami mellett ülök!) Rosénak! Ekkor éreztem hogy valaki fogja a kezemet, amiután bevágtam magamba 4 sonkás kenyeret! Na, vajon kifogja a tenyeremet? Na, vajon ki? Igen, a mostani párom! Eskü egyből tuttam hogy kiaz! Nem fognak mégegyszer becsapni! Benéztem az asztal alá, és ő fogta a kezemet! Ezt persze hogy Rosé, Jihyo és Mina látták! Mind hárman csak ugy mosolyogtak és integentek, mintha ők ártatlanok lennének! Aha, persze...! Amikor elengedtek akkor meg montam Baminak, hogy kint találkozunk a találka helyünkön most! Erre kimentem, s vártam hogy jöjön! Valojában csak egy kicsit akartam vele szerelmeskedni!
-Mi van? Miért akartál velem találkozni? - kérdezte! Ekkor elfelejtettem hogy mit akartam vele csinálni!
-Csak! Amúgy megkérdezhetem hogy miért fogtad meg a kezem? - ekkor viszont meg is bántam amit kérdeztem! - Inkább ne agy választ! -Mondtam gyorsan, mert nem akartam hogy megint veszekedjünk!
-Miért ne válaszoljak? - kérdezte és felvonta az egyik szemöldökét!
-Mert nem akarom hogy veszekedjünk megint! -attam meg gyorsan a választ!
-Nocsak, csak nem megváltoztál ? - kérdezte meg, erre rávágta - Amúgy te se agy választ, és azért fogtam meg a kezed, mert szeretlek! - mondta s éreztem hogy muszáj megöleljem! Úgy is tetem! Ő csak 30 másodperc után tette meg!
-Én is szeretlek! Nem is tudod mennyire! - mondtam halkan a fülébe! Éreztem hogy ettöl bele reszketett! Ugy látszik nem csak én reszketek amikor a szeretőm a fülembe mond valamit!
-Na mennyire? - tólt el magátol és egy gyönyörü mosolyt nyomot az arcára! De szépen nézett ki!
-Nagyon! És te mennyire szeretsz? - kérdeztem, nagyon kiváncsi voltam rá hogy ő mennyire szeret engem, de egyértelmü volt hogy mit mond!
-Nagyon! - mondta s egy puszit adot a homlokomra! És megint megölelt! Az ölelése annyira nyugtató!
-Akkor este tali itt? - kérdeztem meg, mert már ideje volt menni! Igyis ugyis lesz mit beszámolni a lányoknak!
-Persze! Akkor szia! -mondta s elhuzta a csikot! Ezután már én is elbucsuztam töle s én is mentem! Beérek a szobába, vajon milyen kérdés fogad?
-Na, Lisa meséj, mit csináltatok! - fagatozot Jihyo! Úgy látszik kezdünk megbarátkozni a Twice tagokal!
-Majd ha a lányok vissza térnek! - mondtam nyugodtan
- Ne már! Miért?? - mondta Mina
-Mert nem akarom 1000x elmondani! - mondtam s ledobtam magam az ágyamra!
- Pedig mi nagyon kiváncsiak vagyunk! - mondta Rosé! S közben mindanyian (kivéve persze én) szomorú arcot vágtak!
-Ez van! Kibirjátok! - mondtam s közbe rá néztem a telomra! Újabb üzenet tőle : Mr. BK - írja ki a telom! Igen, a telomon Mr BK Bami! Megnézem mit üzent! Te jo ég! Ezt üzente :
أنت تقرأ
A JYP- YG Tábor (Blackpink x Got7 FF)
عاطفيةSziasztok, a nevem Lisa, IGEN, a BLACKPINKes Lisa, elmondom, hogy milyen az én és a csapattársaim élete, miközben szerelmesek vagyunk!! Sziasztok! Ez életem legelső története, ezért remélem tetszeni fog a történet! Ennyit akartam! Annyeong (hosszú...