Povestea 6: Dominare

109 14 2
                                    

Muzica se aude pe fundalul negru. Nu pot să îmi dau încă seama cine cântă și de felul în care aterizează vibrațiile pe pielea noastră. Nu pot. Momentan sunt prea ocupată, cu tine. În lumina difuză ce ne înconjoară parcă te pierd încet și nu mai ești al meu. Ma simt amenințată de ea. 

Te simt, iar corpul îți vibrează subtil la fiecare atingere a mea. Oh, cât mă încântă să te văd atât de vulnerabil în mâinile astea mici ale mele. Aceleași mâini pe care, cu câteva clipe înainte, le strângeai cu putere într-ale tale. Te mângâi pe piept în timp ce urechea-ți este răsfățată de limba mea și  de vibrațiile armonioase ce le emană melodia. Mă plictisesc rapid, iar nasul meu se odihnește acum în scobitura gâtului tău. Îți simt pulsul accelerat.  Mă ridic pe vârfuri ca un copil mic și îți fur un sărut, lăsându-te mut de uimire. Ha! La asta nu te așteptai deci.

Ritmul. 

Se schimbă. 

Ne schimbăm și noi. Începi să respiri sacadat de parcă îți dorești mai mult. Mușchii îți sunt acum încordați cerșindu-mi să te eliberez, dar eu mă prefac că nu observ toate acestea. De ce să te eliberez de tensiunea acumulată? Oricum ești mult mai sexy așa.

Spatele tău se bucură de atingerile fine ale părului meu moale  în timp ce respirația mea coboară din ce în ce mai jos, începând de la baza mandibulei și continuând pe linia fină a gâtului, câteva bucle se joacă îndrăznețe pe pielea ta cea albă. Ultima dată parcă nu erai chiar atât de alb...

Ma împingi ușor de lângă tine și mă privești profund cu ochii tăi cei mari și pofticioși. 

Știu că vrei.

Știi că vrei.

Și știi că nu poți avea.

Fundal negru începe să se distorsioneze și să prindă culoare.

Simți cum o căldură familiară îți invadează tot corpul, dar nu înțelegi ce se întâmplă. Ești relaxat pentru că mă ții lângă tine. Acolo unde am fost mereu și de unde am promis că nu voi pleca niciodată. Te-ai obișnuit cu starea aceasta de bine. Confortul și căldura corpului meu au devenit o parte din rutina zilnică.

Întinzi mâna în dreapta ta.

E rece.

Brusc, deschizi ochii și realizezi că ești singur.

Exact.

Bâigui ceva în timp ce dai la o parte plapuma care a asistat la atâtea scene de amor. Privești în jos și înjuri în gând atunci când realizezi cât de pornit erai.

Dorința ți se citește pe corp... 

pe fața...

pe mâini...

în ochi...

în aer...

ești dominat. De amintirea mea!

TrăiriUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum