Ziua 3
Autor pov.
"Buna dimineata !"spune Jimin intrând in sala de clasa.
El nu isi mai aducea aminte decat foarte putin persoanele din clasa. Lovitura fusese destul de puternica in partea craniană, însă nu atat de puternic încât sa fie fatala...pe moment cel putin."Oh...buna dimineata Jimin. Cum te simti?"intreaba profesoara acestuia zâmbindu-i
"Oh...pai ma simt mai bine. Multumesc."răspunse nesigur Jimin
"Poti sa iei loc. Banca ta este langa a lui Kim Taehyung, care sta acolo in spate."ii arata profesoaraCum de-a știut ca nu imi amintesc?
"Multumesc."bombăn si ma îndrept spre banca
Ajuns acolo, m-am asezat langa colegul meu. Mi-am scos cartile si am fost atent la ora.
~Dupa 30 de minute~
Ma uitam la ceas. Pff..mai sunt 20 minute. Ce greu mai trecem tipul....Mi-am intors privirea spre colegiul meu si am inceput sa il analizez. Era un baiat frumos. Taehyung? De unde stiu eu numele asta?
"Buna! Eu sunt Kim Taehyung dar imi poti spune Tae!"
A fost primul cu care am facut cunoștiință in clasa. Imi amintesc.
Imi scutur capul, dar in acel moment am simtit cum imi vajaie capul. Nu din nou!! 😰
Mi-am frecat tâmplele încercând sa ma calmez. Ma durea foarte tare.
Vad cum se derulează imagini din trecut in capul meu si doare.
"Yaaaa!!! Nu ma mai trageee!!!"tip eu la Taehyung care ma ținea de mana in timp ce fugea prin scoala
"Nuuu!! Trebuie sa ne grăbim!!!"tipa Tae razandDe ce? Cand s-a intamplat asta?
Am simtit cum durerea se accentua, si din cauza ca nu mai suportam, m-am ridicat in picioare începând sa tip.
"INCETEAZA!!" tip eu scuturându-mi capul
Taehyung pov.
Il simteam pe Jimin cum ma privește. E trist ca nu-și amintește de noi dar o să-l ajutam sa o faca.
Ma intorc spre el si vad ca are lacrimi in ochi si se uita in gol?
"Jimin?"il strig in șoaptă
"Alooo!!"șoptesc trecându-mi mana prin fata ochilor săiCand am vazut ca nici macar nu clipește si incepe sa plângă mai rau, m-am panicat, astfel începând să-l scutur.
La un momentan a inceput sa isi scuture tare capul, plângând.
"Jimin!"tip de data asta un pic mai tare, făcând-o pe profesoara sa isi îndrepte privirea spre noi, la fel ca si restul colegilor
"Ce se intampla?"intreba panicata profesoara
"N-nu stiu!"spun panicat, fiind pe cale sa plangProfesoara aleargă înspre noi, si se duce in fata lui Jimin.
"Jimin! Esti bine? Ce se intampla?"il intreaba profesoara panicata
Văzând ca nu raspunde acesta m-a trimis dupa ajutor.
Am fugit repede afara din clasa, si m-am îndreptat spre clasa lui Yoongi.
Am intrat val-vârtej in clasa, nici macar salutându-l pe profesor.
"Domnișorule Kim! Cum va permiteți sa intrați asa la ora mea?"ma intreaba suparat profesorul
Nici macar nu m-am uitat la el, ci doar l-am cautat cu privirea pe Yoongi hyung.
"Yoongi hyung! Vino repede!"tip eu la el
"Ce ai ma?"ma intreaba acesta, surprins de apariția mea surpriza
"J-Jimin..."încerc sa spunAcesta cand i-a auzit numele, nici nu a mai stat pe gânduri, si a iesit in fuga din clasa, cu mine in spatele lui.
Yoongi pov.
Am fugit cat am putut de repede spre clasa lui Jimin.Am intrat val-vârtej si am simtit o durere puternica in piept cand am vazut imaginea din fata mea.
Jimin in picioare care plângea si tipa "Inceteaza! Te rog! Ma doare!"si profesoara care incerca să-l calmeze si elevii care erau speriați si panicați.
Am fugit repede înspre acesta, si m-am dus la el, luându-l in brațe.
"Gata Jiminie...esti cu mine acum."ii șoptesc in ureche, strângând-l in brate
Cand am vazut ca începuse sa se calmeze, i-am cerut permisiunea profesoarei de a ma lasa să-l conduc in camera pentru a se odihni.
"Desigur. Multumesc ca l-ai calmat. O sa te învoiesc si pe tine. Puteți pleca. Taehyung, ia-le tu ghiozdanele si dule la ei in camera."ne spune profesoara zâmbind liniștita
"Mulțumim!"ii raspund, si il iau pe Jimin in brațe, ca pe un bebeluș, eu fiind uimit cand am auzit "awww" de la colegii lui Jimin, inclusiv de la profesoaraAm iesit cu Jimin din clasa, si am vazut ca acesta era pe jumatate adormit.
Cand am ajuns in camera, l-am întins pe pat. M-am dus si i-am cautat niste pijamalele, in care l-am schimbat.
L-am bagat sub pătura si l-am înfofolit, dându-i un sărut părintește pe frunte.
"D-dormi cu mine?"intreba acesta balbaind
"Daca asta te face sa te simti mai bine, atunci da."ii șoptesc zâmbindu-iAm dat pătura la o parte, băgându-ma in pat, langa el, si trăgând pătura peste noi.
M-am intors pe o parte, astfel ajungând cu fata înspre el.
Acesta avea ochii semideschisi si a murmurat un "Multumesc fiindcă esti cu mine". Eu am chicotit si l-am tras mai aproape de mine, acesta cuibarindu-se la pieptul meu.
Am roșit puternic la apropiere, dar se pare ca nu sunt singurul. Am zâmbit si mi-am înfășurat mana in jurul taliei lui, asa adormind.
Taehyung pov.
Ma îndreptam spre camera cuplului Yoonmin, care nu era un cuplu. Inca.
Am ciocănit usor, iar cand nu ma auzit nici un raspuns, am zis sa intru. Prima data eram ceva gen: "Si daca fac chestii neortodoxe? Nu vreau sa fiu martor la asa ceva.". Dupa m-a plesnit realitatea: "Asta nici in viata de apoi nu se va întâmpla...poate..."
Cand am deschis usa, am crezut ca o sa mor. Erau atat de draguuuuti încât credeam ca o sa imi sângereze nasul.
Cei doi îmbrățișați in pat. Nimic nu poate fi mai dulce in acest moment.
Am chicotit usor si le-am lasat lucrurile pe un scaun, ieșind mai apoi, neuitând sa le fac niste poze.
Yoongi pov.
"Tae o sa moara daca arata cuiva pozele alea."spun in gand, razand la acest gand
~Va urma~
Siiii....am revenit. 🙈
Imi pare rau pentru absenta mea. 🙁
Luați de aici capitol cu 1100 care e needitat la fel ca restul cărții si capitolele viitoare 😂😂😅🙈A inceput scoala 🙁😖
Celor care sunteti a 8 a va urez bafta la simulări (inclusiv mie: Bafta Iulia! O sa ai nevoie! 😀😅). 🙈✊❤️
Si va urez si celorlalți bafta la toate testele si examenele pe care o sa le aveti. ✊✊🙈😇❤️O sa fie mai greu cu postatul dar imi fac eu timp. 😇🙈😁
Va mulțumesc pentru tot sprijinul vostru! 🤗🙈🤗❤️
Va pupacesc!!! 😘😘😘
😘😘
CITEȘTI
I need you || Yoonmin
FanfictionJimin...un tânăr de 17, plin de viata si mai mereu cu zâmbetul pe buze. Este foarte social...asta ducând la faptul ca are multi prieteni...dar ce-i mai buni prieteni ai lui sunt Jin si JungKook. Jimin nu s-a indragostit niciodata de cineva...si daca...