Jay pov.
Ma trezesc la auzul alarmei. Pfff...urasc sa ma trezesc dimineata.Am decis sa mai lenevesc in pat fiindcă nu am chef sa ma dau jos.
Ding!
Imi îndrept privirea spre noptiera de langa pat, văzând telefonul aprins.
Mi-am întins mana si am luat telefonul. Am dat luminozitatea mica fiindcă ma chiorâse.
Mesaj
Hobi❤️:Hyuuung!! 🤗😇Ce faci? 😇Vrei sa mergem sa mâncam undeva? 🙈✨💞Cand am vazut mesajul m-am ridicat in doua secunde in fund.
Eu: Buna Hoseok. 🤗Da, as vrea. 🙈Unde sa mâncam? 😶
Hobi❤️: Ma bucur! Sa mergem la noul restaurant din centru? 😶🙈
Eu: Bine...vin eu sa te iau. Ne vedem la 12:30 Ok?
Hobi❤️: Bine..🙈😳
Am inchis telefonul si practic am zburat din pat.
Am inceput sa alerg prin toata camera căutând hanoracul meu preferat. Nu l-am gasit. Lasa ca il caut dupa ce imi fac dus.
Dupa ce mi-am terminat rutina, am stat sa ma gandesc unde ar putea fi.
JIMIN!
Am fugit in camera lui Jimin, si cand am ajuns acolo mi-am dat seama ca am ajuns in camera lui gol pușca. Uups...
M-am dat bătut cand nu l-am gasit si am decis sa ma imbrac cu ceva ce ma definește.
M-am uitat in oglinda, mândru de apariție.
O pereche de blugi negri, strâmți, -in limita bunui simt- o camasa oversize roșu inchis si o jacheta neagră de piele.
M-am încaltat cu ghetele mele negre cu catarma argintie.
"Pa mama! Pa tata!"strig si ies pe usa, neuitând sa ma dau cu parfum si sa iau cheile si portofelul.
M-am urcat in masina si am pornit înspre casa lui Hoseok.
~Dupa 15 minute~
"Buna hyung!"ma saluta Hoseok cand urca pe locul pasagerului
"Hei Hoseoki!"ii zâmbescSi dupa asta nimeni nu a mai spus nimeni nimic.
Am fost trezit din gândurile mele de rasul colorat al lui Hoseok. Mi-am îndreptat privirea înspre el, fiind curios.Acesta era roșu la fata de ras si mai ca ii dădeau lacrimile. Am inceput si eu sa rad -dar mai normal decat el, fiindcă el se batea cu palmele pe picioare(A/N: Asta sunt eu. 😂Bine..eu ii mai dau si una in umar celui de langa mine. 😂😂 ARMY_Min_Yoongi tu o pățești mereu 😂😂🙈)
"De ce razi?"il intreb eu amuzat
"Hahaha...Uuu...uite..."spune el încercând sa se calmeze si îndreaptă telefonul înspre mine
CITEȘTI
I need you || Yoonmin
FanfictionJimin...un tânăr de 17, plin de viata si mai mereu cu zâmbetul pe buze. Este foarte social...asta ducând la faptul ca are multi prieteni...dar ce-i mai buni prieteni ai lui sunt Jin si JungKook. Jimin nu s-a indragostit niciodata de cineva...si daca...