22

290 26 4
                                    

Ziua 2

Yoongi pov.
Ma trezesc la auzul alarmei. Ma ridic in fund si ma întind pentru a ma dezmorți. (A/N: si eu m-am întins cand am scris asta si mi-am auzit oasele trăsnind 😂)

Ma dau jos din pat si ma îndreptat spre baie.

Am intrat in baie si am pornit dusul.

Dupa ce am terminat cu dusul mi-am terminat restul rutinei.

Cand am iesit din baie gata îmbrăcat si parfumat, m-am uitat in partea dreapta pentru a vedea un Jimin dormind.

Ma doare ca nu-și mai amintește de noi dar o să-l facem sa isi aducă aminte la un moment dat.

Ma duc langa patul lui si ma așez in genunchi, uitându-ma la el. E asa frumos.

Fata lui fara imperfecțiuni, buzele mari si roșii care arata foarte sarutabile, năsucul lui mic si dragut, ochii lui frumosi care da stiu ca sunt închiși dar sunt perfecti oricum. Cand facem contactul vizual pur si simplu ma pierd intr-o mare ciocolatie si sclipitoare prin care se reflecta inocenta lui.
Si parul lui roz si ciufulit care il face sa para de o mie de ori mai dulce si inocent.

Cand l-am vazut ca incepe sa se foiască m-am panicat, si in loc sa plec repede d acolo, m-am ascuns sub pat. WTF Yoongi? Sub pat? Serios? Acum ți-ai murdărit si hainele. Creier de găina. Huooo!!

Dupa cateva minute am simtit cum se mișca patul, asa ca am strâns din ochi si am sperat sa nu observe.

I-am auzit pașii cum se îndepărtau, asa ca am răsuflat ușurat. Cand eram pe cale sa ies, am simti o mana cum ma strânge de picior si am țipat tare si m-am dat cu capul de pat.

Am inceput sa ma vait si imi sa imi frec locul lovit.

Tot aceasi mana m-a tras afara de sub pat. Eu am inceput sa ma rostogolesc pe jos înjurând in barba.

Am auzit pe cineva razand si mi-am îndreptat privirea spre sursa zgomotului si l-am vazut pe Jimin razand.

M-am uitat la el urat si i-am scos limba.

"Ai terminat?"il intreb așezându-ma turcește pe podea
"D-da.."spune el inca razand
"Te si cred"spun dându-mi ochii peste cap
"Hu...respira Jimin, respira..."spune el trăgând aer in piept, încercând sa se relaxeze
"Mai ai mult?"il intreb inca uitându-ma la el plictist
"Gata..pffu.."spune el trăgând guri mari de aer

Eu doar mi-am dat ochii peste cap. Daca o sa ma aleg cu vreun cucui il mananc.

Am fost trezit din gândurile mele cand l-am auzit pe Jimin scâncind.

M-am uitat in direcția lui si l-am vazut ținându-se cu mainile de cap si țipând "inceteaza", mai apoi văzându-l cum cade pe jos.

Ce naiba ?

M-am ridicat repede de jos si m-am dus rapid înspre el. Am incrput sa il scutur dar nimic.

Jimin pov.

Ma uitam amuzat la acel baiat din fata mea. Hmm....parca il chema Yoongi sau ceva asemanator.

Imi aduc aminte fiindcă am citit pe placuta lipita de usa.

"Haide Jimin mai repede!"

C-cine a spus asta?

"Grăbește-te sau întârziem!"

U-unde întârziem?

"Ai emotii?"

D-de ce as avea?

"Si daca o sa te îndrăgostești?"

S-sa fac ce? D-de cine?

"Uuu...zi tu ca nu e dragut..."

P-poftim?

"JungKook hai mai repede!!"

Jungkook?

"Il mai stii pe prietenul meu din copilărie? Taehyung il chema."

Taehyung? De ce imi suna cunoscut?

Ce sunt astea? De ce imi vajaie capul? De ce se învârte lumea cu mine? De ce ma doare asa rau?!

Deodată mi-am simtit corpul amorțit si mi-am simtit corpul căzând pe ceva dur si rece.

•"Jimin haide frate!!! Nu tu ți-ai dorit sa te muți la acest liceu? Ai 15 ani. Esti destul de mare!

"JungKook ți-am spus ca nu e dupa mine! Daca ma lasa ai mei o sa ma mut. Stiti ca nu pot sa stau fara noi."

"Stii, cum ai vrea sa fie prima ta iubire?"

"Hmm...as vrea sa fie buna. Sa stie cand nu ma simt bine, si sa imi faca bine nu rau. Sa fie draguta, iubitoare, calda, inteligenta, caraghioasa, amuzanta...si sa fie ea însăși."

"Tu sigur nu esti gay?"

"Nu! De ce as fi?"

"Jimin esti atat de firav si inocent, încânt tu ai nevoie de cineva care sa te protejeze si sa te iubeasca. Tu esti prea firav pentru a apara o fata, mai ales ca esti atat de sensibil."

"Doar fiindcă sunt asa nu inseamna ca nu pot fi destul de masculin pentru o fata!"

"Atunci de ce nu ai fost cu nici o fata pana acum?"

"Inca nu am gasit persona ideală. Însă nu am spus ca am fost cu un baiat!"

"O sa vezi tu cand o sa găsești un baiat care o să-ți fure inima ta mare si plina de iubire neîmpărtășită!"

"BA NU!!!"tip si in secunda doi sunt ridicat in șezut

Yoongi pov.
Stateam si il scuturam pe Jimin si încercam sa il fac sa-si revină.

Deodată am vazut cum incepe sa se miște si sa respire greu.

Deodată il aud cum tipa si se ridica repede in fund, respingând greu, roșu la fata si broboane de transpirație curgandu-i pe frunte.

"Esti bine?"

~Va urma~

Imi cer scuze ca nu am mai postat aceste zile. 😔

Sper sa va placa acest capitol precum si cartea.🤗😁

Va multumesc pentru toti ochișorii, toate voturile si comentariile care ma ambiționează tot mai mult. 😉😳😁😇🙈🙈🙈😻

Nu uitați sa imi spune-ți parerea voastră despre carte. 🤗😁😅

Va multumesc mult!! 😁🤗🙈😇❤️❤️

I need you || YoonminUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum