● Нүд ●

543 70 1
                                    

Эцэг эхээсээ хол сургуульд сурдаг өсвөр насны хүү мөнгө муутай байсан учир нэгэн хуучны хотын төвөөс хол байрлах нийтийн байранд жижигхэн байр түрээсэлж суурилхаар болжээ ...

Хичээл ихтэй байдаг болхоор оройдоо л гэртээ ирж харагдана .

Хажуу хавиргийнхаа айл амьтанд ямар хүмүүс байдгийг бол бүүр ч мэдэхгүй ...

Нэг орой бусад өдрийн л адил гэртээ ирээд сууж байтал .

Хажуу айлд нь маш чанга пэжигнэлдээд унах нь тэр ...

Нойр нь хүрсэн хүүгийн цухалдал нь төрж хажуу айлдаа юу болж байгааг мэдхээр гэрээсээ гараад хажуу айлийнхаа хаалгийг нүдхэд хэн ч онгойлсонгүй ...???!!

Тэрбээр ингэж чанга нүдээд байхад гэж бодоод зогсож байтал гэнэт дэжигнэлдхээ байх нь тэр ....???!!

Хүү ихэд гайхаад зогсож байтал хаалганых нь цоож нь нилээн том нүхтэй харагдана ...

Сонирхол нь төрсний сацуу юу болсон юм бол гэж бодоод түлхүүрийн нүхээр хархад тэр өрөөнд нь их дажгүй байрын бүсгүй цаашаа харчихсан хувцасаа тайлаад зогсож байлаа ...

Үүнээс хойш өнөөх хөвгүүн эр хүний тэнэг зандаа дийлдэж маргааш нь бас л түлхүүрийн нүхээр харлаа өнөөх бүсгүй ахиад л хувцасаа тайлж нүцгэлж байх нь тэр ...

3 дах өдөр харин хүү түлхүүрийн нүхээр хархад ув улаан өнгийн зүйл таглаад өрөө нь харагдсангүй ??!!

Үүнд хүү өөрийг нь цоожных нь нүхээр харж байгааг мэдээд тэр бүсгүй улаан даавуу хаалганыхаа урдууд унжуулчихаж гэж бодоод өөрийнхөө хийсэн үйлдэлд нилээн ичиж гэртээ ороод унтжээ ...

Маргааш өглөө нь хүү сургуульдаа явхаар гэрээсээ гарч байрнийхаа жижүүр дээр очоод асуулаа ...

Хүү : Сайн байна уу та ??? Манай хажуу айлд нээрээ ямархуу хүн амьдардаг юм бэ???

Хэмээн сониуч зандаа хөтлөгдөн ажуухад ...

Хэд хэдэн шүд нь унаж үс нь халзарч бууралтсан хөгшин өвгөн хүүрүү гайхаж харсанаа "Танай хажуу өрөөнд хүн байдаггүй шүү дээ !!" Гэж хэллээ ...

Хүн балмагдан "Гэ.Гэхдээ??!!"

Гэхэд ...??

Өвгөн : Өмнө нь нэг эмэгтэй амьдардаг байсан юм . Харин хартай найз залуу нь зодож түүний амь насыг бүрлэгсэн . Тэрнээс хойш наад өрөөнд чинь хэн ч ороогүй ...

Уг нь их үзэсгэлэнтэй дажгүй бүсгүй байсан ганц гэм нь улаан нүдтэй ...

Тэгхээр тэр цоожны нүхээр харагдсан улаан зүйл даавуу биш байсан хэрэг үү???!!!

Админ ●V!olet●

Сэтгэгдлээ бичээд Vote дараарай .

LOVEYAAA BABES 💝💞💟

💀Horror Collection💀Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz