[17]

148 14 1
                                    

Hari ini ialah hari yang paling bermakna buat lelaki cute bunny bombom kesayangan author(Uhuks) untuk membuat pembedahan.

" Bye Jungkook selamat berjaya " Jimin memberikan kata-kata semangat . Jungkook mengangguk sambil tersenyum . Jungkook memandang Bambam .

" Go-ma-wo " Jungkook menyebut perkataan itu dengan gagap dan sedikit serak . Bambam mengangguk sambil tersenyum pendek .

" Encik Jungkook kami akan membuat pembedahan anda sekarang " seorang Nurse tiba-tiba menyapa Jungkook dari arah belakang .

" HEY !! JUNGKOOK STILL YOUNG AND RICH LIKE US !! " jerit Bambam dengan muka divanya . Nurse itu menunduk cuba menahan ketawanya .

" Ba-baik " Nurse itu masih cuba untuk menahan ketawanya . Jungkook tersenyum pendek dan akhirnya pengsan akibat disuntik oleh Nurse .

" APA AWAK BUAT NI ?! KENAPA DIA PENGSAN ?! " soal Taehyung tidak puas hati . Nurse itu menggelengkan kepalanya dan terus menolak ke13 jejaka kacak dihadapannya itu untuk keluar dari bilik pembedahan .

" Kurang asam jawa punya Nurse !! " marah Taehyung tak puas hati . Got7 dan BTS hanya menggelengkan kepala mereka sahaja mendengar makian Taehyung .

" Ilek aje sudah "

Setelah beberapa jam menunggu .

" Macam mana keadaan kawan saya ? Dia selamat tak ? Kalau tak dia ada tinggalkan wasiat untuk saya tak ? Lagi satu boleh saya tanya wasiat tu apa ? " soal Jin bertubi-tubi .

" Keadaan dia sudah stabil dan sudah sihat sepenuhnya mungkin dia akan kembali ceria selepas awak semua masuk ke dalam so jemput masuk " Docter itu menberikan mereka sedikit laluan untuk masuk . Mereka masuk ke dalam sambil berebut-rebut .

" Haish tak matang sungguh !! "

" Jungkookie !! "

" Kookiee "

" Biskut hangus !! "

Jungkook menoleh ke arah suara tersebut dan terus tersenyum lebar . Dia menyandarkan dirinya pada dinding dan menatap satu per satu kawannya yang sedang mengelilingi katilnya .

" Can you speak korean ? "

" Apa yang hyung mengarut ni ? Mestilah Kook boleh berbahasa korea kan Kook orang korea " Jungkook memberikan jawapan yang agak skema dan mendapat tamparan hebat dari Jin .

" Cakap macam biasa tak boleh ke ? Annoying kau tahu ? " Jin kemudiannya mengusap tangannya yang sakit akibat menampar pipi Jungkook .

" Sakitlah hyung taguna makan selipar jamban yang dah dibakar oleh monster plus ditunggang oleh kuda dan dibela papa swag tetapi dilarikan alien durjana yang gemuk !! " dengan satu nafas Jungkook mengutuk kawan-kawannya .

" Kau panggil aku gemuk , Kook ? " Jimin membuat muka tak puas hati dan menumbuk tanggannya sendiri .

" Siap lah kau wahai anak Jeon !! Akanku kerjakanmu cukup-cukup dirumah !! " Jhope membuat muka angel yang baru datang dari syurga .

" Hahaha Got7 shi Gomawo !! " Jungkook menundukkan kepalanya sedikit sambil tersenyum manis semanis pakcik sugar .

" Nae !! "

" So nak discharge bila ni ? "

" Harini , please ? " Jungkook membulatkan biji matanya yang sudah bulat . Got7 mengangguk dan diikuti BTS yang lain .

" Tapi..."

" Korang kena tinggal dengan kami "

Fight For Love [GOT7 X BTS]Where stories live. Discover now